חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים על טנריף – האיים הקנריים לישראלים

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

טנריף – האיים הקנריים מומלץ בחום! להלן טיפים על טנריף לישראלים:
שבנו היום מחופשה של 10 ימים בטנריף, משפחה: זוג +4 ילדים ( 16,11, 8, 8).
הטיסות הוזמנו לפני 5 חודשים, לאחר בדיקות רבות החלטנו לטוס דרך מנצ'סטר עם שהות של לילה במלון בקרבת שדה התעופה וטיסת המשך למחרת לטנריף (הטיסות דרך מנצ'סטר או לונדון מוזילות משמעותית את העלויות). סה"כ עלות הטיסות והמלון לפי חישוב לאדם = 1500 ש"ח.
הטיסות בחברת מונארך וריינאייר כולל 2 מזוודות גדולות וטרולי לכל אחד (הספיקו לחלוטין כולל הקניות).
הלינה במנצ'סטר ברשת premier inn רשת מעולה, נקי מאוד וארוחות הבוקר לילדים עד גיל 16 ללא תשלום.
חשוב לדעת שהטיסה דרך מנצ'סטר ולא דרך מדריד מאריכה את השהות בדרכים.(אנחנו לקחנו זאת בחשבון על מנת לצמצם את העלויות באופן משמעותי).
שהות בטנריף – דירה בקומפלקס נופש בcosta adeje בדרום. המקום נקרא adeje paradise הגענו דרך אתר ספרדי להשכרת דירות נופש. הדירה גדולה, 3 חדרי שינה, מיטות זוגיות בחדרים, 2 חדרי מקלחת ושירותים, מטבח מאובזר ומרפסת. הדירה מקסימה ונקיה מאוד, בקומפלקס מספר בריכות שחיה, שקט ורגוע מיועד למשפחות ולזוגות, האזור נגיש לכל האטרקציות. עלות למשפחה לעשרה ימים = 1000 יורו.
השכרת רכב בחברת autoreisen הממוקמת בשדה התעופה, שכרנו רכב עם 7 מקומות לעשרה ימים, העלות = 1200 ש"ח כולל הביטוחים הנלווים. השירות מצויין והרכב ענה על כל הציפיות. לשים לב שרכבים גדולים ידניים בעיקר.
אטרקציות שאסור לפספס: כרטיס משולב ללורו וסיאם פארק:
לורו פארק – ממוקם באזור פוארטו דה לה קרוז, גן חיות מדהים ביופיו עם המון הופעות של דולפינים, כלבי ים ותוכים. המקום נקי ומטופח להפליא ובילינו בו כמעט יום שלם.
סיאם פארק- ממוקם בדרום. פארק מים מ ד ה י ם עם המון אטרקציות. נכנסנו בשעה 1000 בבוקר ויצאנו בשעה 1800 מאושרים מאוד. ללא ספק ה אטרקציה של הטיול לנו ולילדים. למרות הכמויות העצומות של האנשים הפארק גדול מאוד ויש מקום לכולם. יש לקחת בחשבון את התורים הארוכים למגלשות (ניתן לקנות כרטיס מהיר בעלות 15 יורו לאדם שמקנה כניסה מהירה למספר מתקנים.. אנחנו החלטנו להמתין בסבלנות..). רצוי לבוא עם נעלי ים סגורות ולעלות איתן למתקנים. כמו כן ניתן לשכור במקום לוקר בעלות 3 יורו ליום.
ניתן לקנות כרטיס משולב ללורו פארק ופארק סיאם (60 יורו למבוגר , 38 יורו לילד).
שייט דולפינים – מומלץ ביותר! אנחנו נסענו ישירות לlos gigantes. נהנינו מאוד בחוף הים במקום והזמנו שייט של שעתיים משעה 1600. שעתיים הספיקו לנו לחלוטין, במהלך השייט צפינו בלווייתנים ודולפינים ששחו וקפצו לידינו, כמו כן עצרנו בסמוך לצוקים ושחינו בכיף כעשרים דקות. ניתן לרכוש כרטיסים לשייט ארוך יותר עם ארוחת צהריים. לנו הספיקו שעתיים (העלות = 15 יורו למבוגר, 7.5 יורו לילד).
לא לפספס סיור בעיר סנטה קרוז עיר הבירה – ניתן לשוטט בכיף בסימטאות ובמדרחוב אשר יורד עד החוף, בסמוך לעיר נמצא חוף ים מהמם – playa la teristas וממש מעליו תצפית מדהימה על המקום (san andres). אנחנו שילבנו ביקור בעיר ובילוי של אחה"צ בחוף הים.
ניתן לבלות עד השעות המאוחרות בחוף הים או בבריכה היות והשקיעה בטנריף היא בשעה 2100 בערך, יש המון חופים כל אחד שונה מהאחר ואנחנו שילבנו כמעט בכל יום חוף בשעות אחה"צ.
הר טיידה – הר הגעש, עלינו עד הרכבל שמוביל למעלה ההר, הנסיעה למקום די מפותלת אבל הנוף מדהים. כדאי להשקיע חצי יום להר.
קניות – חלק לא פחות חשוב בטיול. רצוי להגיע עם מזוודות ריקות. יש המון מה לקנות ובזול. קניון siam mall הנמצא בדרום וממוקם ליד סיאם פארק. קניון מדהים, נקי ואופנתי מאוד. מומלץ!קניון מומלץ נוסף נמצא בעיר סנטה קרוז – meridiano. הקניון מכיל את כל הרשתות, חדיש מאוד וכמובן במקום גם סניף של רשת פרימרק (הסניף היחידי בטנריף).
מומלץ מאוד להגיע לטיילת של ההארד רוק קפה בלאס אמריקאס בדרום.טיילת מרהיבה עם המון חנויות , רצוי להגיע בשעות הלילה. יש במקום מופעי רחוב והאוירה מדהימה.
רשת carrefour – נמצאת גם בעיר סנטה קרוז.מדובר בסופר גדול מאוד עם המון מוצרים כולל ביגוד, בית וכו'.
קניון la laguna -ממוקם בעיירה la laguna שנמצאת כעשר דקות נסיעה מסנטה קרוז.
הקניות ברשתות זולות האופן משמעותי מהארץ ולפני שבוע התחילו גם הסיילים כך שזה היה מהנה אפילו יותר…
המחייה בסה"כ זולה מאוד, עלויות הקניות בסופר זולות (ממליצה על רשת mercadona)כנ"ל לגבי האוכל.
לגבי הצפון והדרום – אנחנו שהינו במהלך כל החופשה בדרום עם גיחות לצפון מדי פעם (כשעה נסיעה בסה"כ) והיה לנו נוח. ניתן גם לשהות חלק מהזמן בצפון.

לקחנו דירה לשישה אנשים, 3 חדרי שינה עם מיטות זוגיות, מטבחון, מכונת כביסה וכל האביזרים הנלווים. הדירה מאובזרת מאוד, נקיה ומפנקת כמובן כוללת מיזוג אויר. התכתבתי עם הבעלים במייל וקיבלתי את כל האינפורמציה. 3 בריכות חיצוניות נהדרות. מקבלים מפתח מבעל הדירה ונכנסים חופשי. דרך אגב ניתן לשחות עד השעה 2200(מחשיך מאוחר מאוד)

הבנתי שטיסות דרך מנצסטר מוזילות מאוד. עשיתי חיפוש בסקיי סקאנר ומשם פשוט ישירות לאתרים לבדיקת עלויות – מונארך וריינאייר.
כמעט חצי מחיר מטיסות ישירות

זה היה ארוך אבל מקווה שהטיפים סייעו קצת לכל מי שמתכנן נסיעה למקום… מומלץ בחום!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן