חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בדרום טנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

בטנריף יש 7,069 מקומות אירוח ומלונות. חלקם טובים, חלקם פחות..אך מה שבטוח ההנאה מובטחת מהטיול באי טנריף. כמו כן, אפשרי ורצוי לקחת מלון אחד שיהיה בדרום טנריף ולעשות שם מס' ימים ואז לעבור למלון בצפון האי ולעשות גם שם כמה ימים.
(לבדיקת מלונות בצפון טנריף לחצו כאן)

להלן מלונות מומלצים בדרום האי טנריף

כל המלונות ברשימה הינם מלונות מעולים, שאנו היינו בהם אישית או שישראלים אחרים שהו בהם והמליצו עליהם בחום. מלונות בלוקיישנים הכי טובים בדרום טנריף והמומלצים ביותר למטיילים הישראלים!

מומלץ ביותר חדר מפנק שלא בא לך לצאת החוצה, בריכה סולידית ושירות מעולה !

מקום האירוח רויאל היידאווי קוראלס ביץ' שוכן באדחה (Adeje) שבדרום טנריף (Tenerife), ומתהדר בשירותים בלעדיים למבוגרים בלבד, כגון שלוש בריכות (שתיים למבוגרים בלבד), מסעדות, ברים, אזור בריאות ותוכנית פעילויות פנאי וכושר נרחבת.

חדרי אירוח מסוימים כוללים מרפסת או טרסה ונוף לים. חדרי הרחצה מציעים רמת גימור גבוהה ואמבטיה ומקלחת נפרדות, וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

מקום האירוח מציע מגוון רחב של אפשרויות סעודה למבוגרים בלבד, לרבות מסעדת Maresía בהובלת השף הקנרי הידוע Juan Carlos Padrón. תוכלו ליהנות גם מארוחות בוקר וערב במסעדת מזנון, וממסעדת א-לה-קארט המתמחה במטבח פיוז'ן ניקיי. שתי מסעדות נוספות, בר וגלידריה איטלקית מסורתית זמינים עבור כל האורחים גם כן. מרכז הספא והבריאות מציע מגוון נרחב של עיסויים וטיפולים, כמו גם שירות עוזר בריאות אישי. המרכז כולל 7 סוויטות ספא ​​מפוארות לטיפולי יופי ובריאות, בוטיק ספא, מעגל הידרותרפיה, מרחץ אדים, סאונה ומקלחות, מרכז כושר+סלון שיער ויופי.

Royal Hideaway Corales Beach - Adults Only, by Barceló Hotel Group
Royal Hideaway Corales Beach - Adults Only, by Barceló Hotel Group

דירוגים:
דירוג 4.8 מתוך 5 בגוגל
דירוג 9.4 מתוך 10 בבוקינג
דירוג 5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 9.6 מתוך 10 בHOTELS.COM

Hard Rock Hotel Tenerife

דירוגים:
4.5 מתוך 5 בגוגל
8.9 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
8.9 מתוך 10 בHOTELS

הארד רוק הוא באזור יותר מרכזי ויותר לצעירים.  הארד רוק מלון מפנק ממליץ חצי פנסיון האוכל מעולה. אין הרבה מה לעשות בסביבת המלון. פרט למסעדות טובות מאוד שיש שם. היה לנו רכב ככה שנסענו כל פעם למקום אחר. מלון גדול, מספר בריכות, מועדון ילדים שפתוח לאורך כל היום, גן שעשועים, מגרשי ספורט. במלון יש מספר מסעדות טובות ומגוונות בהם אפשר לאכול בערב. יש גם מבחר גם באזור המלון. החדר גולד פונה לים עם מרפסת והנוף מושלם והסילבר בלי נוף לים רק מרפסת.

המלון המפואר הארד רוק טנריף (Hard Rock Hotel Tenerife) ממוקם מול החוף, באזור מגורים שקט של קוסטה אדחה (Costa Adeje), ומציע שלוש בריכות שחייה, לגונה עם מי מלח, אינטרנט אלחוטי חינם והסעות חינם מדי יום מהאתר לקניון סיאם (Siam) וללאס אמריקאס (Las Americas).

ספא, מרכז כושר וחדרים גדולים, פשוט מלון מדהים! הארד רוק מלון מטורף!! הוא דיי מרוחק. מרחק נסיעה של 10 דק בערך מלאס אמריקס.

מלון הארד רוק עצמו זה בטן גב ים/בריכה (לטעמי מלון מדהים) ויש פחות מה לעשות באיזור בערב, אז אולי כדאי ללכת ביום לפארקים.
בסך הכל הארד רוק ולאס אמריקה זה כמו המרחק בין בת ים לתל אביב, כך שאין הבדל מאיפה עושים מה. לטעמי בכלל מיותר לקחת 2 מלונות באותו איזור, עדיף להיות במלון אחד במקום לעבור.
נסיעה צפונה לפוארטו קרוז או סנטה קרוז, ועוד יותר צפונה ליער הגשם, זה גג 1.5 שעות, אז זה ניתן גם מהדרום.

טיגוטן יותר למי שמחפש שקט.

מלון טיגוטאן שוכן במרכז פלאייה דה לאס אמריקס (Playa de las Américas) שבטנריף (Tenerife), במרחק של 5 דקות הליכה מהחוף, ומציע שתי בריכות חיצוניות, אמבטי ספא באוויר הפתוח, טרסות שמש עם מיטות שיזוף ומתקני ספורט.

מקום האירוח כולל אזור פנאי על הגג עם בריכה עם שפת אינסוף ואמבט ספא, טרסת שמש עם מיטות שיזוף , והוא פשוט מושלם!

מסעדת Areca מגישה מאכלים מהמטבח הבינלאומי, ומציעה מופעי בישול לראווה ומזנונים על פי נושא. תוכלו גם לנסות את מסעדת Santa Rosa Grill, המציעה ארוחת ערב א-לה-קארט. במקום יש גם מספר ברים המגישים חטיפים ומשקאות.

המלון מספק תוכנית בידור מגוונת, ושירותי השכרת רכב ואופניים.

מסלול הגולף לאס אמריקס (Las Américas) נמצא במרחק של כ-20 דקות הליכה ופארק המים סיאם פארק (Siam Park) נמצא במרחק של פחות משני ק”מ משם.

דירוגים:
4.5 מתוך 5 בגוגל
9 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
8.3 מתוך 10 בHOTELS

Tigotan Lovers & Friends Playa de las Americas
Tigotan Lovers & Friends Playa de las Americas

מלון אדריאן ליד הארד רוק , חצי פנסיון היה מושלם. בארוחות יש מבחר גדול כך שלא הייתי צריכה לחפש מסעדות, בריכה ענקית יחס חם, יש טיילת מקסימה באזור. הייתה חניה במלון שזה יתרון עצום.

מלון אדריאן רוקה ניבאריה (Adrián Hoteles Roca Nivaria) הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם ב-קוסטה אדחה (Costa Adeje) ומשקיף על חוף פלאיה פאראיסו (Playa Paraiso Beach). אזור הספא של המלון כולל בריכה מחוממת עם שפת אינסוף ונופים מהממים של האוקיינוס האטלנטי.

במלון יש מגרשי טניס, שחמט ענק ומתקני חץ וקשת. ספא, אמבט בוץ ומגוון טיפולי יופי.

המלון כולל מסעדת מזנון ו-2 מסעדות א-לה קארט, המגישות מאכלים איטלקיים וספרדיים. במלון יש גם בר לצד הבריכה.

דירוגים:
4.5 מתוך 5 בגוגל
9 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
9 מתוך 10 בHOTELS

מלון קליאופטרה פאלאס (Hotel Cleopatra Palace) ממוקם מול חוף אל קאמיסון (El Camisón Beach) שבדרום טנריף (Tenerife). המלון מציע ספא ובריכה חיצונית עם טרסת שמש גדולה, המוקפת בעמודים רומאיים מרהיבים ובפסלי אלים משיש. הספא במלון מציע מבחר של טיפולי בריאות ויופי וכן אזור בריכה תרמית. חדר כושר מאובזר.

כל חדרי המלון מספקים חדר רחצה משיש ונפתחים למרפסת או לטרסה.

אתם תיהנו ממיגוון של מסעדות ומזנוני חטיפים לבחירה במלון. מזנון החטיפים Marco Antonio מגיש מיצים טבעיים וסלטים ויש גם בר ספורט שמקרין משחקי כדורגל בעיקר.

המלון מהווה חלק מאתר הנופש מארה נוסטרום (Mare Nostrum Resort), המספק מתקני ספורט ואזור משחקים לילדים. מרכז הקניות ספארי (Safari), הכולל שפע של חנויות ומסעדות, נמצא במרחק של 3 דקות הליכה משם.

המלון נמצא במרחק של קילומטר אחד ממסלול הגולף לאס אמריקאס (Las Americas Golf Course). המלון נמצא במרחק של פחות מ- 15 ק”מ מנמל התעופה טנריף סור (Tenerife Sur Airport).

דירוגים:
4.4 מתוך 5 בגוגל
8.8 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
8.7 מתוך 10 בHOTELS

Vincci Selección La Plantación del Sur
Vincci Selección La Plantación del Sur

מלון וינסי סלקסיון לה פלנטסיון דל סור (Vincci Selección La Plantación del Sur) הינו מלון בסגנון קולוניאלי, הממוקם על קוסטה אדחה (Costa Adeje), וכולל ספא מפואר ונוף יפהפה של האוקיינוס ​​האטלנטי (Atlantic Ocean). המלון מציע 5 בריכות שחיה המוקפות בטרסות שמש ובגנים.

חדרי המלון האלגנטיים מספקים מרפסת ונוף לים.

המלון כולל את הספא נאמו (Nammu Spa) שבו תוכלו לעשות עיסויים וטיפולי יופי.

חוף דוקה (Duque Beach) נמצא במרחק של 500 מטר בלבד מהמלון, ויש במלון בנוסף מרכז כושר. ניתן לארגן השכרת אופניים ורכב עבור האורחים.

המלון מציע 2 מסעדות, הראשונה מגישה מנות יצירתיות מהמטבח הקנרי (Canarian) תוך שימוש בתוצרת מקומית, המסעדה השניה מתמחה בבשר עשוי בגריל פחם. ארוחת הבוקר של המלון כוללת מנות עבור חולי צליאק. בר זמין אף הוא במקום.

המלון נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב משדה התעופה ריינה סופיה (Reina Sofía Airport).

דירוגים:
4.7 מתוך 5 בגוגל
9.2 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
9 מתוך 10 בHOTELS

Booking.com

המלון הכי מפנק שאפשר לחלום עליו! מהשנייה שנכנסים היחס מדהים ואישי, החדר ברמה גבוהה ביותר ועל אף הנהר המשותף- עם פרטיות מירבית.

פשוט נהנינו מכל רגע, אווירה שקטה ונעימה, העובדים במלון מאד חביבים ועושים הכל בשביל שיהיה נוח וכיף לאורחים, מנקים את החדר פעם ביום ודואגים להיחליף מגבות פעמיים או שלוש ביום.. היינו בחדר עם בריכה פרטית שמתחבר לנהר עם שאר החדרים, וזה לא פוגע בכלל בפרטיות.. המלון הכי יפה ושקט בטנריף.. שווה את המחיר

אחד המלונות המעוצבים היפים ביותר באי טנריף, יש במלון באיזור הבריכה טירה קסומה, עץ קסום וענקי והנוף לים משגע!
מלון פאנטסיה (Fantasia Bahia Principe Tenerife) ממוקם בסן מיגל דה אבונה (San Miguel de Abona), ומציע גינה, בר, טרסה ואינטרנט אלחוטי חינם ויש במקום מסעדה, פארק מים, בריכה חיצונית, וחדרים עם מרפסת. פלאיה דה לאס אמריקאס (Playa de las Americas) נמצאת במרחק 16 ק”מ, ולוס כריסטיאנוס (Los Cristianos) נמצאת במרחק 15 ק”מ. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא טנריף סור (Tenerife Sur Airport), שנמצא במרחק 7 ק”מ.

דירוגים:
4.7 מתוך 5 בגוגל
9 מתוך 10 בבוקינג
4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
8.9 מתוך 10 בHOTELS

מלון איברוסטאר סאבילה – הוא מלון למבוגרים בלבד ממוקם על חוף פניאבה (Fañabe) שבקוסטה אדחה (Costa Adeje) בטנריף (Tenerife), ומציע גנים גדולים ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

כן כן מלון לזוגות בלבד.מלון מפנק ביותר מאוד קרוב לים.רוב החדרים גם פונים לים.

כל החדרים כוללים מרפסת, חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער וטלוויזיה בלוויין.

מקום האירוח מציע מסעדה בסגנון מזנון ומבחר ברים, הכוללים בר לובי עם טרסה ובר לצד הבריכה המגיש חטיפים ומשקאות. תוכלו למצוא שוק גורמה באתר, שמציע בהזמנה מראש ארוחות ערב בסגנון מזנון ומוזיקה חיה.

המלון כולל חדר כושר ואת הספא Sensations המציע טיפולי בריאות ויופי.

אזור פוארטו קולון (Puerto Colón) השופע מסעדות, ברים ומועדוני לילה, נמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד, ושדה התעופה טנריף דרום (Tenerife South) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ממקום האירוח.

דירוגים:
4.7 מתוך 5 בגוגל
9.2 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
8.8 מתוך 10 בHOTELS

מתחם הנופש HD פארקה קריסטובל טנריף (HD Parque Cristobal Tenerife) מציע לינה בביתני בונגלו מרווחים בלב פלאיה דה לאס אמריקס (Playa de las Américas), במרחק של 200 מטרים בלבד מהחופים של דרום טנריף.

המקום מאפשר לכם ליהנות מחופשה משפחתית רגועה ומהנה בשמש הזורחת לאורך כל ימות השנה באי קנרי ייחודי זה. הגנים הטרופיים שלו מקיפים 2 בריכות שחייה חיצוניות ענקיות למבוגרים, המחוממות שתיהן במהלך חודשי החורף.

ילדים יוכלו ליהנות במועדון הילדים המפוקח או מ-2 בריכות שחייה משלהם. לחלופין, תוכלו להפעיל את עצמכם במשחק על מגרש הטניס או אימון בחדר הכושר.

כל דירה נפתחת לטרסה פרטית, וכוללת מטבח מאובזר היטב.

דירוגים:
4.7 מתוך 5 בגוגל
8.2 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
8.8 מתוך 10 בHOTELS

אתר הנופש דה ריץ-קרלטון, אבאמה (The Ritz-Carlton, Abama) הוא מתחם הממוקם בגויה דה איסורה (Guía de Isora) שבטנריף (Tenerife) ומשקיף לעבר האוקיינוס האטלנטי והאי גומרה (Gomera) הסמוך. הוא מכיל 7 בריכות חיצוניות וספא, מסלול גולף, מגרשי טניס וחוף ים.

אתר הנופש מורכב ממבנים בהשראה מורית (Moorish-inspired) המכילים חדרי אירוח בסגנון ווילות. הוא ממוקם בגנים טרופיים שופעים בראש צוק, ורכבל מוביל אל החוף הפרטי.

כל החדרים והווילות מעוצבים בסגנון אתני, ורובם נהנים מנופים של הגנים ושל האוקיינוס ​​האטלנטי. הם כוללים חדרי רחצה יוקרתיים משיש וטלוויזיות אינטראקטיביות עם גישה לאינטרנט.

אתר הנופש מציע 10 מסעדות. מסעדת MB, המעוטרת ב-2 כוכבי מישלן, מגישה מנות שיצר השף מרטין בראסאטגוי (Martín Berasategui). מסעדת Kabuki, המעוטרת בכוכב מישלן אחד, מציעה מטבח יפני חדשני.

דירוגים:
4.6 מתוך 5 בגוגל
8.9 מתוך 10 בבוקינג
4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
9.2 מתוך 10 בHOTELS

מוזמנים לבדוק מחירים ומלונות באיזור Adeje בהתאם לתאריך החופשה שלכם:



Booking.com

 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן