חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 ימים בטנריף (6 ימים מלאים) חופשה משפחתית

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

באים אל טנריף עם ילדים ומחפשים המלצות? במתכננים להגיע לחופשה משפחתית לטנריף האי הכי מטריף שיש באירופה? אנו ממלצים להגיע לטיול של שבוע, משמע 6 ימי טיול מלאים בטנריף עם ילדים שבהם תוכלו לנצל את מרבית האטרקציות והאתרים בטנריף באופן הכי אידיאלי ואופטימלי לחופשת משפחות.

לפניכם חלוקת טיול של הרכב משפחתי – משפחה מורחבת 8 מבוגרים ו 10 ילדים (מגיל 3 חודשים ועד 17)

מלון– ישנו בצפון ב Hotel La Quinta Park Suites חצי פנסיון, המלון היה סביר +.
רכבים – שכרנו מ cicar כולל כסאות בטיחות – שירות נהדר, היה באחד הרכבים תקלה, הודענו בערב למחרת ב 9 בבוקר כבר הביאו רכב חלפי
נתחיל בזה שהנופים מדהימים
יום 1 – לורו פארק – גן חיות מקסים עם מופעים של אריות ים, דולפינים ואורקות. היה לנו בלאגן בכרטיסים שהוזמנו מראש אז התעכבנו כשעה בכניסה וקיבלנו כובעים כפיצוי.
יום 2 – היה גשום והחלטנו להמשיך לפי התכנון … נסענו לפארק חבלים. שימו לב מתאים מגיל 5 וגובה 1.10 מטר. בדיעבד היה עדיף לשנות ליום אחר. היה גשום וקר… לא סיימנו את כל המסלולים, אבל הילדים נהנו מאד, יש מסלול למשפחות ומסלול למתקדמים, בכל אחד 3 מסלולים. מומלץ להגיע עם כפפות. אחר הצהריים בבריכה במלון.
יום 3 – יער הגשם – פארק אנגה. עשינו מסלול הליכה מדהים בתוך היער גשם. בכלל הנסיעה לשם בתוך היער מדהימה. מיער הגשם המשכנו לכפר טגננה (לא כדאי להיכנס לתוכו, סמטאות צרות ושיפועים מטורפים) ממנו ירדנו לחופי האוקיינוס השחורים – חוויה מטורפת. עצרנו בחוף Plaza de Almaciga, לידו יש עוד חוף עם הליכה על סלע שנמצא בתוך האוקינוס.
יום 4 – טיידה – הר הגעש. עשינו מסלול של 45 דק קרוב למרכז מבקרים (ראינו שם סרטון קצר שמסביר על היווצרות האי ועל ההר געש), המשכנו בנסיעה קצרה לרכבל (אם לא עולים למעלה אין מה לעצור שם) והמשכנו לסיבוב קצר בסלעיים געשיים (Roques de García) – נקרא גם פארק הסלעים הירחי. משם המשכנו בנסיעה לירידה של ההר געש מהצד השני – ונסענו לכיוון מסקה – הכפר הנסתר. בנוסף עשינו גם טיול טרקטורונים מגניב.
יום 5 – עץ הדרקון ולידו נכנסנו לפארק פרפרים, נסיעה קצרה הביאה אותנו למערת לבה (צריך להזמין כרטיסים מראש, מגיל 5 בתחלאס הקטנים שלא מבינים אנגלית היה להם משמעם, שעתיים וחצי סיור עם המון הסברים ארוכים) אח"כ המשכנו לכפר גריצאקי לבריכות הטבעיות שנוצרו באוקינוס וקינחנו בגלידה מקומית.
יום 6 – התפצלנו לסיאם פארק ולאקוואלנד. שוב היו בעיות עם הכרטיסים (המשולבים בסיאם פארק ולורו פארק). התפצלנו בגלל שהבנו שהקטנים לא יהנו בסיאם פארק. בדיעבד גם באקולנד לא היו להם המון מגלשות, רוב המגלשות מתאימות לגובה 1.20 מטר.
יום 7 – התפצלנו – חלק נשארו לנח במלון וחלק נסעו לאוקיינוס (לצערם הרב היה דגל אדום והם לא יכלו להיכנס למים), בצהריים נסענו להסתובב בסנטה קרוז – עיר הבירה, עיר מודרנית כמו כל עיר ארופאית, יש רחוב ארוך מלא בחנויות למי שמעוניין לעשות שופינג, מחירים אטרקטיבים מאד. ובערב טיסה לארץ (טסנו דרך מוסקבה)
לסיכום: האי מדהים ביופיו, יש הרבה אטרקציות לילדים, צריך לשים לב מה מתאים לאיזה גיל ואיזה גובה, חסר לנו בתכנון עוד כמה שעות בחוף האוקיינוס עם החול השחור. בסך הכל נהנו מאד וממליצים בחום.
טנריף
טנריף

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן