חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט בסירת ויקינגים לחיפוש דולפינים ולווייתנים (כולל ארוחת צהריים)

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

אטרקציות למשפחות בטנריף? באים עם ילדים לטנריף!? תנו להם להרגיש כמו ויקינגים!

טנריף בעבר הייתה מושבה ויקינגית, ולכם יש אופציה לצאת לטיול שייט בסירת ויקינגים מגניבה עם המון אטרקציות והפעלות במטרה לחיפוש דולפינים ולווייתנים (כולל ארוחת צהריים ושתייה). 

לחצו כאן לרכישת מקום בטיול שייט ויקינגים בטנריף!

צאו להרפתקה בספינה ויקינגית בחוף הדרומי של טנריף, חופשה יוצאת דופן על סיפונה של "ראגנארוק". תוכלו להפליג מנמל לוס כריסטיאנוס ולפגוש דולפינים ולוויתנים. בגלל האקלים יוצא הדופן והמרחק בין האי לה גומרה וטנריף, יש סיכוי גבוה לראות את האי השכן מהספינה. לווייתנים ודולפינים שוחים לעתים קרובות לאורך הספינה, כמעט ונוגעים בצידי הספינה, כך שכל אחד יכול לצלם תמונות בלתי נשכחות.

לאחר המפגש המיוחד הזה, השייט יהיה לאורך החוף הציורי של טנריף משם תוכלו לראות את העיירות פלאיה דה לאס אמריקה ואדג'ה, ואז נשחרר עוגן בלה קלטה. בין הנופים המרהיבים של חופים וצוקים מתחת להר הגעש אל טייד, תוכלו ליהנות מארוחת צהריים ויקינגית שהכין שף מקומי. נחפש מקום לשחייה ושנורקלינג במים הצלולים של האוקיאנוס ובמקום עם קצת מזל, יהיו כמה צבי ים.

בדרך חזרה, תהנו ממשחקי ויקינגים שונים. אם תרצו, נצלו את ההזדמנות להתלבש בבגדים מתקופת הוויקינגים ותחזרו לתקופות לוחמים גדולים. ויקינגים אמיצים ילוו אתכם לאורך כל השייט, יראו לכם ציוד לחימה ויקינגי, יעשו לכם אגרוף מטבעות משלכם והאורקל העתיק יספר סיפור על העתיד שלכם. בחן את אומץ לבך, למד כיצד להפעיל חרב ולקחת חלק בקרב ויקינגי. תיהנו מארוחת צהריים, בירה, יין ומשקאות אחרים לאורך השייט שלכם.

לחצו כאן לרכישת מקום בטיול שייט ויקינגים בטנריף!

כלול במחיר הכרטיס:

טיול בסירה של שלוש שעות מלוס כריסטיאנוס
איסוף באוטובוס בחינם מנקודות איסוף
שייט לאיזור שבו מתאספים דולפינים ולווייתנים
מופע ויקינגים
ארוחת צהריים
בירה ויין
ציוד שנורקלינג
כיף ומשחקים על הסיפון
משקאות קלים

צריך להתקשר למשרד מפעיל הטיולים מינימום 24 שעות לפני השייט בכדי לוודא את נקודת האיסוף שלכם!

באיזור Los Cristianos יש להגיע 15 דקות לפני התחלת השייט.

מלונות שבהם יש איסוף:

Hovima Jardin Caleta, Riu Arecas, Bahia del Duque, GF Gran Costa Adeje, Bahia Fanabe, Bahia Princess, Playa Olid, Ocean Park, La Nina, Hibiskos, Ole Tropica, Columbus, Best Tenerife, Family Garden, C.C. Pasarella, Tryp Tenerife

בבקשה הביאו: קרם הגנה, משקפי שמש, כובע שמש או מצחייה ואם בא לכם אז גו פרו וציוד שנורקלינג שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן