חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בצפון טנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

בטנריף יש 7,069 מקומות אירוח ומלונות. חלקם טובים, חלקם פחות..אך מה שבטוח ההנאה מובטחת מהטיול באי טנריף. כמו כן, אפשרי ורצוי לקחת מלון אחד שיהיה בדרום טנריף ולעשות שם מס' ימים ואז לעבור למלון בצפון האי ולעשות גם שם כמה ימים.
(לבדיקת מלונות בדרום טנריף לחצו כאן)

איזורים מרכזיים בצפון טנריף שכדאי לקחת מלון בקרבה אליהם:
Puerto de la Cruz
Santa Cruz de Tenerife

להלן מלונות מומלצים בצפון האי טנריף

נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בטנריף, ולדעתנו המלון הכי טוב בצפון טנריף. מלון בוטניקו עם שלוש בריכות חיצוניות וחדרים מפוארים, יש המון גנים מדהימים ונוף מדהים לאוקיינוס ולהר הגעש טיידה. יש מתחם ספא מדהים ואפשר להכנס אליו בחינם.

חדרי האירוח המרווחים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין, נוף לים, להרים או לגני מלון, וחדר רחצה גדול מאובזר במלואו.

הספא משתרע על-פני 3,500 מ"ר וכולל בריכת שחיה מקורה, בריכות חיצוניות, סאונה יפנית ומרחצאות טורקיים. טיפולי יופי, לרבות עיסויים וארומתרפיה, זמינים.

באתר פועלות 4 מסעדות שמגישות מנות אסיאתיות, ספרדיות ואיטלקיות. מסעדת La Palmera מציעה פינת אוכל חיצונית בגנים, שם תוכלו גם למצוא בר קוקטיילים אלגנטי.

חוף ג'רדין (Jardin) נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה.

דירוגים:
דירוג 4.7 בגוגל
דירוג 9.3 מתוך 10 בבוקינג
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 9.1 מתוך 10 בHOTELS

אחד מהמלונות המובילים בצפון טנריף (אחרי בוטניקו) באיזור הנקרא פוארטו דה לה קרוז. מלון H10 נמצא מול אגם מרטיאנז (Martíanez Lake), במרחק של כ-50 מטרים מן הים. זהו מלון אפנתי הכולל שתי מסעדות ובריכת שחייה חיצונית.

מסעדת אל דראגו (El Drago), שפועלת במלון, משקיפה לים וכוללת מופעי בישול. מסעדת אל לאגאר (El Lagar), לעומת זאת, מציעה סעודות לצד הבריכה.

בקומה העליונה של המלון יש מרכז בריאות וכושר ששמו Despacio Beauty Center Wellness הכולל מרכז כושר ומרפסת שיזוף. שירותי עיסויים, סאונה ומקלחות סילון זמינים תמורת תשלום נוסף.

המלון נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה בלבד ממרכזה של פוארטו דה לה קרוז (Puerto De La Cruz) ובמרחק של כ-2 ק”מ מסלול הגולף הקרוב. הפארק הלאומי מאונט טיידה (Mount Teide National Park) שוכן במרחק של כ-40 דקות נסיעה מהמלון.

דירוגים:
דירוג 8.4 מתוך 10 בבוקינג
דירוג 4.2 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.2 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור

מלון לאס אגילאס משקיף לפוארטו דה לה קרוז ויש בו 2 בריכות, אחת מהן מחוממת בחורף. מהסוויטות המרווחות במלון נשקפים נופים מרהיבים של האוקינוס האטלנטי או של הר טיידה (Teide).

הסוויטות במלון כוללות מרפסות גדולות או טרסות. הסלון וחדר השינה הנפרדים מתאפיינים בצבעים חמים וחדרי הרחצה כוללים אמבטי הידרומאסאז’.

ילדים מגיל 4 עד 12 שנים יכולים ליהנות ממיני קלאב כמו גם מבריכת ילדים ושחמט ענקי. בערבים נערכים מופעי בידור לכל המשפחה.

המלון מרוחק 3 ק”מ ממרכז פוארטו דה לה קרוז. יש שירות הסעות יומי ללא תשלום למרכז העיר וחניה ללא תשלום.

דירוגים:
דירוג 4.3 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.3 מתוך 10 בבוקינג
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 8.4 מתוך 10 בHOTELS

מלון איברוסטאר (Iberostar Heritage Grand Mencey) הוא מלון אורבני ואופנתי הכולל ספא, וממוקם במבנה בסגנון קולוניאלי.

חדרי האירוח אלגנטיים וכוללים רצפות עץ, עיצוב מודרני.

מסעדת Los Menceyes מגישה מגוון מאכלים מקומיים, ופתוחה לארוחות בוקר וערב. תוכלו גם להירגע ב-Bar Casino או בבר הלובי של המלון.

מקום האירוח מציע שירות הסעות חינם מהמלון אל חוף טרסיטאס (Teresitas).

מקום האירוח נמצא באזור מגורים שקט, במרחק של 50 מ’ בלבד מפארק גארסיה סנאבריה (García Sanabria), במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מנמל המעבורת, שמציעה קישורים סדירים לאיים האחרים, במרחק של 14 ק”מ משדה התעופה טנריף צפון (Tenerife North), ובמרחק של 5 דקות הליכה ממספר תחנות אוטובוס. חנייה פרטית זמינה בקרבת מקום תמורת תשלום נוסף.

דירוגים:
דירוג 4.6 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.9 מתוך 10 בבוקינג
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 9.2 מתוך 10 בHOTELS

המלון ליד בוטניקו מלון נפלא למי שמחפש חדר נעים, ארוחות מאד מגוונות והכל בשפע.

מקום האירוח בי לייב אקספיריינס אורוטאבה (Be Live Experience Orotava), השוכן בפוארטו דה לה קרוז (Puerto de la Cruz), נמצא במרחק של 200 מטרים מהחוף ומ-לאגו מרטיאנז (Lago Martianez), ומציע חדרי אירוח מודרניים עם נוף לים או להרים.

כל יחידות האירוח כוללות מרפסת, ורוב החדרים משקיפים לים או להר טיידה (Mount Teide).

מסעדה La Cascada מגישה ארוחת בוקר, ארוחת צהריים ומזנון ארוחת ערב, ומזנון חטיפים הממוקם לצד הבריכה ומסעדת א-לה קארט זמינים גם כן. מתקנים אחרים כוללים חדר כושר וסולריום ליד הבריכה.

המלון נמצא במרחק של 24 ק”מ משדה התעופה לוס רודיאוס (Los Rodeos) ובמרחק של ;40 ק”מ מסנטה קרוז דה טנריף (Santa Cruz de Tenerife), הנמל הראשי של האי.

דירוגים:
דירוג 4 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.3 מתוך 10 בבוקינג
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 7.8 מתוך 10 בHOTELS

מלון סול קוסטה אטלנטיס טנריף (Sol Costa Atlantis Tenerife) נהנה ממיקום אידאלי, במרחק של 50 מטרים מחוף מרטינז (Martiánez) וממתחם הבריכה לאגו מרטינז (Lago Martiánez). המלון כולל ספא ובריכת שחייה חיצונית, ואינטרנט אלחוטי בחינם.

כל החדרים הממוזגים כוללים עיצוב אלגנטי ומרפסת.

המסעדה מגישה מזנון ארוחת בוקר, ומאכלים מהמטבח הספרדי לארוחת ערב. יש גם בר בריכה ובר-טרקלין מודרני עם טרסה.

הספא ממוקם בקומה העליונה של המלון, ומציע נופים לים. הספא כולל אזור תרמי עם סאונה, חמאם טורקי ובריכה. בנוסף, הוא מציע גם טיפולי יופי, הכוללים עיסויים. הכניסה לספא כרוכה בתשלום נוסף. מתקני כושר זמינים בחינם.

המלון ממוקם במרכז העיר, בו תוכלו למצוא מבחר חנויות, ברים ובתי קפה. פארק השעשועים לורו פארק (Loro Parque) נמצא במרחק של פחות מ-3 ק”מ משם.

דירוגים:
דירוג 4.2 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.2 מתוך 10 בבוקינג
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 8 מתוך 10 בHOTELS

מוזמנים לבדוק מחירים ומלונות באיזור Puerto de la Cruz בהתאם לתאריך החופשה שלכם:



Booking.com

 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן