חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס משולב: פארק סיאם & לורו פארק

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

תוכלו לחוות שתיים מהאטרקציות הטובות ביותר בטנריף עם הכרטיס המשולב הזה ל-2 האטרקציות – כרטיס כניסה משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו !!

לחצו כאן לרכישת הכרטיס המשולב לפארק סיאם ולגן החיות לורו פארק

פארק סיאם

ראו מגוון של חיות בר אקזוטיות של לורו פארק, כולל תצוגות ליווייתנים ודולפינים ואלפי חיות מיוחדות
לחוות כל מיני ריגושים מימיים בפארק סיאם – פארק מים הגדול ביותר בעולם ע"פ TripAdvisor

אפשר לראות עם כרטיס חסכוני את שני האטרקציות הגדולות ביותר של טנריף עם כרטיס אחד – יש לך 15 ימים כדי לראות את שניהם, אז זה מושלם עבור כל מבקר שמגיע לאי שנראה כמו גן עדן!

תיהנו מהרפתקה דו-כיוונית, עם כרטיס משולב וכמובן מיוחד אל האטרקציות הפרועות ביותר של טנריף. חזרו לטבע בין אלפי חיות אקזוטיות בגן החיות המפורסם של לורו פארק, ואז השתוללו באחד מאתרי המים הגדולים בעולם – פארק סיאם מעורר ההשראה.

כרטיס כניסה משולב לשני האטרקציות הטובות ביותר באירופה ובעולם בפרט.

איך זה עובד?

רוכשים את כרטיס כניסה משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו אונליין. כאשר מגיעים לפארק ה-1 שאליו תוכלו ללכת (בין אם לורו פארק או סיאם) אתם מציגים את הכרטיס דרך הטלפון החכם / המייל / דף מודפס ואז לאחר מכן, יש לכם 15 ימים לנצל ולבקר באטרקציה השנייה או שאפילו תחליטו לראות את 2 האטרקציות באותו יום..כרטיס שווה בהחלט וחסכוני!

מוזמנים לשריין כרטיסים ביומן שלפניכם בהתאם לימי החופשה שלכם:

 

 

 

 

 

כרטיס אחד ל-2 אטרקציות סיאם פארק & לורו פארק

לורו פארק ופארק סיאם הן שתי אטרקציות פופולריות בטנריף, ויש כרטיסים משולבים זמינים המאפשרים לבקר בשני הפארקים במחיר מוזל. כרטיסים משולבים אלה, הידועים גם ככרטיסים תאומים, מציעים דרך חסכונית יותר ליהנות משני הפארקים במהלך שהותכם בטנריף.

בחר את סוג הכרטיס המתאים לצרכים שלך. בדרך כלל יש אפשרויות שונות לכרטיסים זמינות, כגון כרטיסים למבוגרים, ילדים ומשפחה. חלק מהחבילות עשויות לכלול גם שירותים נוספים כמו תחבורה או סיור מודרך.

קנה את הכרטיסים שלך באינטרנט. אתה יכול לקנות את הכרטיסים התאומים דרך האתר ולקבל אימייל אישור עם הכרטיסים שלך. ייתכן שיהיה עליך להדפיס את הכרטיסים שלך או להציג אותם במכשיר הנייד שלך כאשר אתה מגיע לפארקים.

ניתן לרכוש כרטיסי טווין גם אצל משווקים מורשים או בכניסה לפארקים. עם זאת, קניית כרטיסים במקום עלולה לגרום לזמני המתנה ארוכים יותר, במיוחד בעונות השיא.

הקפד לבדוק באתרי האינטרנט לקבלת המידע העדכני ביותר על מחירי כרטיסים, זמינות ולוחות זמנים של הפארק לפני תכנון הביקור שלך. כמו כן, זכור שכרטיסים משולבים תקפים בדרך כלל לתקופה מסוימת, אז תכננו את הביקורים שלכם בשני הפארקים בתוך פרק זמן זה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן