חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טנריף – טיול לבד או מאורגן?

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

טיול עצמאי לבד בטנריף או טיול מאורגן עם מדריך מקומי בטנריף? יתרונות של טיולים מאורגנים ויתרונות של טיולים עצמאיים. מידע למטייל הישראלי בטנריף!

אין ספק כי טנריף הוא היעד המושלם לחופשה עבור ישראלים רבים. אי קסום, מלא בטבע יפה, חופים רגועים ושלווים, צמחייה פראית, בעלי חיים, תרבות – מה צריך יותר מזה? יתרון בולט נוסף הוא קרבתו של האי אל ישראל: אמנם לא מדובר בטיסה קצרצרה וטנריף הוא לא קפריסין, אבל ביחס לאיים שובי לב אחרים כמו האיים הקאריביים, טנריף הוא יעד קרוב ונגיש שקל להגיע אליה.

 מהי הדרך הטובה ביותר לטייל בטנריף?

 כשחושבים על טיול בטנריף, שתי אפשרויות עיקריות עולות לראש: טיול מאורגן, וטיול עצמאי. חברות טיולים איכותיות רבות מציעות טיולי מאורגנים לאי היפה הזה. קל מאוד למצוא דיל טוב, ולסגור טיול בו לא צריך לנקוף אצבע, אלא רק להישען אחורה וליהנות. מצד שני, הטכנולוגיה והאינטרנט הופכים בימנו את תכנון הטיול לפשוט וקל במיוחד. היום, אפשר למצוא מקום לינה נעים המתאים לצרכיך כבר מהבית, ולקרוא על כל האטרקציות השונות שיש לאי להציע. כלומר, תכנון הטיול הפך למטלה פשוטה מאין כמוה.

 טנריף – טיול מאורגן

 למי בכל זאת מתאימה הבחירה בטיול המאורגן? לטיול מאורגן יש את היתרונות הברורים והבולטים שלו. ראשית, הטיול המאורגן עשוי לצאת משתלם יותר מטיול עצמאי. מאחר וחברת הטיולים קונה מוצרי תיירות רבים ובסיטונאות, היא עשויה לקבל מחירים טובים יותר ומוזלים עבור אותן האטרקציות. לעיתים המחירים הנמוכים הללו לא יתגלגלו לכיסם של המטיילים, כמובן, מאחר וגם החברה עצמה מעוניינת ברווח מסוים. עם זאת, במקרים מסוימים, הבחירה בטיול מאורגן עשויה להיות משתלמת יותר.

מעבר לעניין המחיר, הטיול המאורגן לטנריף מתאים בעיקר עבור מי שאיננו אוהב לתכנן. עבור אנשים רבים, הצורך לקרוא, לברור, להחליט, לחשוב ולקבוע הינו מטרד מציק ביותר. הם לא מעוניינים לחפש ביקורות על בתי מלון או על מסעדות – הם פשוט רוצים ליהנות מבית המלון ומהמסעדה. לאנשים אחרים התכנון קשה ומורכב. הם עשויים להסתבך בניסיונות ליצור לעצמם מסלול טיול הגיוני, לא לחשב נכון את תאריכי הטיסה, ולהתבלבל מרוב אפשרויות. כולנו מכירים את האדם שטעה בליל הטיסה שלו, והגיע ערב אחד מאוחר מדי – לעיתים, אותם אנשים יעדיפו פשוט להגיע באופן מסודר יחד עם קבוצת אנשים. כך, הם מבטיחים לעצמם שלא יטעו ולא ילכו לאיבוד.

יתרון נוסף של טיול מאורגן הוא שכל הבעיות הצצות במהלך טיול אינן שלך. אין כל צורך לתקן בלת"מים שצצים – המדריך דואג לזה. גם אם מגיעים למקום בו התושבים אינם דוברי אנגלית – וגם אם התיירים עצמם אינם דוברי אנגלית – אין לכך משמעות. המדריך יכול לתרגם ולדאוג לכל.

נוסף על כל אלה, הטיול המאורגן לטנריף מתאים מאוד עבור מי שאוהבים לטייל בקבוצה. מי שאוהבים להכיר אנשים חדשים, להתרשם ממקומות יפים יחד עם אחרים, לבלות את הערב בפטפוטים ובהאזנה לסיפוריהם החדשים. עבור מי שמחפש את האלמנטים הללו בטיול שלו – בהחלט יכול ליהנות מבחירה בטיול מאורגן לטנריף.

 טנריף – טיול עצמאי

 בטנריף טיול לבד הוא נוח וקל מאוד. לא מדובר במדינת עולם שלישי בה התשתיות בקושי קיימות, וכן לא במקום שכוח אל ונידח. יש המון מידע על טנריף ברחבי האינטרנט, וקל מאוד למצוא חומרים ולהתכונן היטב לטיול מבעוד מועד.

הטיול העצמאי בטנריף מתאים במיוחד עבור מי שתכנון הטיול הוא חלק מההנאה שלו. מי שמעוניין לדעת הכל על המקומות בהם הוא עומד לבקר, להבין לעומק מה הוא רואה ולחוות את החוויה במלואה. נוסף על כך, התכנון העצמאי מאפשר לכל אחד לבנות לעצמו את הטיול המתאים ביותר לו. מי שאוהב טבע פראי, יוכל לבחור לשהות זמן רב יותר ביערות הצפופים והירוקים של האי. מי שאוהב לנוח ולהשתזף, יוכל לתכנן זמן רב יותר בחופים היפים והמיוחדים של האי היפה.

נוסף על כך, הטיול העצמאי בטנריף מאפשר גמישות שאיננה מתאפשרת בטיול מאורגן. אם פתאום החשק השתנה – למשל, ראיתם מסעדה שממש הייתם חייבים להיכנס אליה, או ביקרתם במקום שרציתם לחזור אליו שוב – אפשר להתחשב בכך. בטיול מאורגן התוכנית היא מובנית ונוקשה. בטיול עצמאי – מידת הגמישות והנוקשות תלויה רק בך.

שאלות ותשובות בנוגע לטיול בטנריף

 אפשר לצאת בקלות לטיול מאורגן בטנריף?

בהחלט כן. חברות טיולים ישראליות רבות מוציאות טיולים מאורגנים לטנריף. הטיולים הללו יוצאים באופן תדיר למדי, ובהחלט לא אחת לעונה. קל מאוד להזמין מקום באחד הטיולים האלו ולהצטרף אליהם.

בטיול עצמאי, האם צפוי קושי במציאת מקום לינה?

בהחלט לא. בעזרת אתרים שונים, כמו אתר בוקינג למשל, אפשר למצוא מקום לינה שמתאים לצרכיך ומשתלם כלכלית עבורך.

זה נכון שטיול מאורגן מתאים רק למבוגרים?

ממש לא. גם זוגות צעירים או קבוצת חברים או חברות יכולה לבחור בטיול מאורגן, וליהנות ממנו. גם טיולים משפחתיים בהרכבים מצומצמים פעמים רבות יהיו במתכונת של טיול מאורגן.

טיול מאורגן הוא מחייב לכל הזמן?

אף חברת טיולים לא רואה בלקוחות שלה אסירים. אם מישהו מעוניין שלא להצטרף לפעילות מסוימת, או לצאת בערב למקום אחר מכל הקבוצה – ודאי שהוא רשאי ומוזמן לעשות זאת. במקרים מסוימים, אנשים אפילו לוקחים טיול מאורגן רק עבור הטיסות והמלונות – ומטיילים באופן עצמאי במשך היום.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן