חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טנריף – מה מומלץ לעשות ולראות

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

מגיעים בקרוב לטנריף ואתם מתחילים בתכנון וסידור המסלול שלכם? לפניכם טיפים שיעשו לכם סדר בבלאגן. אז מה כדאי לראות בטנריף , מה מומלץ לעשות בטנריף? איך לחלק את ימי החופשה ואיך לבנות את המסלול? כל הפרטים כאן!

חזרנו מטנריף לפני 10 ימים ולאחר שנעזרנו בטיפים של הקבוצה הנה הסיכום שלנו.
נסענו למדריד 4 ימים בטיסת אל אל ומשם בטיסת איבריה אקספרס לטנריף,
שכרנו רכב ואן 7 מקומות אופל זפירה אוטומט (חובה ) והיה מקום ל 5 אנשים+5 מזוודות+טרולים. אני לקחתי והחזרתי בשדה תעופה זה הכי נוח
חילקנו את השהות 5 ימים בדרום ו5 ימים בצפון.
בדרום היינו באדחה במלון BEST JACARANDA מלון 4 כוכבים חצי פנסיון, מלון מעולה עם 7 בריכות אוכל בשפע רב עם חניה של המלון .
בצפון היינו בפורטה דה לקרוז במלון TAORO GARDEN השוכן בחורשה מאוד יפה ומוקף בגן מקסים עם בריכה המלון טוב מאוד עניין החניה קצת בעייתי אין הרבה חניה בחניית המלון למזלנו מצאנו כל ערב חניה.
מומלץ להיות במלונות על הטיילת של פורטו דה לה קרוז אזור מאוד יפה ליד הים והבריכות של לאגו מרטינז El Lago Martianez

לא חייבים להגיע בימי הקרנבל . יש הרבה מה לעשות ולראות גם בלעדיו, הכבישים מצוינים והנהיגה בהם נוחה מאד, אפשר בהחלט להיות במלון אחד ולצאת ממנו לטיולי כוכב, לא לוותר על מיתחם הפינגווינים בפארק לורי, לא לוותר על שמורות הטבע המדהימות, חברת אייר אירופה איתה טסנו למדריד הוכיחה את עצמה בהחלט, אפשר לאכול ארוחה מצוינת באיקיאה בדיוק כמו אצלנו, לא לוותר על שתיית קפה בוריקיטו עם קינמון ושמנת, עיצרומ בדרכים בכל תצפית נוף, המדרחוב בעיירה אורטובה מאד יפה, שיט לצפייה בדולפינים ניתן לעשות ממספר נמלים והוא בהחלט נעים.. ראינו להקות דולפינים, מזג האויר נפלא רוב הזמן , תעבורה ציבורית ומוניות זולה ונוחה, נהדרת לילדים והרבה אטרקציות עבורם, הדרכים מפותלות , הצמחייה מיוחדת. חזרנו עם טעם של עוד….

1. לסגור טיסה מלון דרך אתר טריפונדה- ישראל איש מקסים מיעץ עוזר ויש לו מחירים מצוינים. ממליצה מאד על מלון הרד רוק מלון מצויין מתאים למשפחות וגם לזוגות( יש בריכה רק למבוגרים)
2. חובה לשכור רכב ולגמרי מיותר לפצל לינה חלק בדרום חלק בצפון. האי עשירית בשטחו מישראל ותוך שעה וקצת אפשר להגיע מצפון לדרום הדרך יפה ולא קשה לנהיגה.
3. להכנס לאתר מדריך מקומי בטנריף– ליצור קשר עם שלמה איש מקסים ולהזמין טיולים בעברית של יום או יומיים. הוא עוזר מייעץ לפני ותוך כדי השהות באי. אם אתם לא עם רכב הוא יביא רכב אם אתם עם רכב הוא גם יכול לנהוג.
4. לא לעשות את הטעות שלנו קונקשיין קצר. בהלוך עשינו עצירת לילה במדריד היה מעולה. בחזור עשינו עצירה של שעה ורבע עם חברת איברייה היה איחור ולכן פספסנן את הטיסה ארצה. איברייה לקחו אחריות אבל לנו היה סיוט . חזרנו ארצה בשתי טיסות , 10 שעות מאוחר יותר.

מקומות שביקרנו:
טיידה.
מסקה.
טיול מאורגן ללה גומרה.
חופי הדרום .
לורו פארק.
יער הגשם.
הגן הבוטני בפורטו דה לה קרוז.
לאגו מרטינז.
סנטה קרוז.
לה לגונה.
עץ הדרקון (אפשר לוותר).
בריכות גרצ'יקו – חובה להביא בגד ים+מגבת מקום מקסים..
צוקי הענק לוס חיגאנטס Los Gigantes .

קניות :
יש הרבה קניונים באי אנחנו היינו ב:
אדחה -CENTRO COMERCIAL PLAZA DEL Celeste Duque

ליד פורטו דה לה קרוז Centro Comercial La VILLA
סנטה קרוז Centro Comercial Meridiano
Multicenter Comercial El Trompo
DECALTHON LA LAGUNA
SIAM MALL
יש הרבה חנויות ומרכזים של חנויות בכל מקום .

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן