חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק הפרפרים בטנריף – הכירו את גן הפרפרים

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

כל מה שרציתם לדעת על פארק הפרפרים בטנריף

טנריף זהו אי נופש מקסים המקום המושלם לחופשה, לאורך כל השנה כמעט מזג האוויר מושלם וזהו אחד היעדים שמושכים אליו תיירים מכל העולם כדי לנפוש, מעבר לחופשת בטן גב האי מציע אטרקציות רבות ומעולות אחד מהם זהו פארק הפרפרים. 

פארק הפרפרים בטנריף הוא אחד המקומות הכי מפתיעים באי, בסמוך לעץ הדרקון המפורסם בהיותו בן מעל לשמונה מאות שנה, הפארק שנמצא בקרבת העץ נפתח כבר בשנת תשעים ושבע והוא משמש כבית למגוון אדיר של פרפרים ועוד בעלי חיים אקזוטיים.

כאשר אתם מגיעים לביקור בטנריף חבל יהיה לפספס את הפלא המרהיב של פארק הפרפרים זהו אחד המקומות המקסימים באי וכמובן אחד המקומות האידיאלים לבקר בהם עם ילדים ובשבילם זהו גם מקום חינוכי המלמד על איכות הסביבה ועל המשמעות של שימור של בעלי חיים.

פרפרים מדהימים עם צבעים עזים בפארק הפרפרים בטנריף
פרפרים מדהימים עם צבעים עזים בפארק הפרפרים בטנריף

מה לצפות מביקור בפארק הפרפרים בטנריף

פארק הפרפרים בטנריף הוא סוג של חממה המשמשת בית למיני פרפרים כמעט מכל רחבי העולם, בעת סיור בפארק אתם נחשפים לפרפרים מדהימים עם צבעים עזים וגם בפרפרי ענק שמגיעים לגודל של שתיים עשרה סנטימטר, הפארק מתחלק לארבע קבוצות עיקריות של מיני פרפרים.

הפרפרים האפריקאיים מונים כעשרים מינים והם מאופיינים בצבעים עזים ומיוחדים, סוג יוצא דופן שתוכלו לראות בפארק זהו פרפר זנב סנונית קיסר שמגיע לגדלים עצומים ועם צבעים בוהקים במיוחד.

פרפרים מאמריקה, קבוצה זו מונה שלושים וארבעה מינים שונים ביניהם נמצא פרפר באמת יוצא דופן פרפר המלך המפורסם שנודד מקנדה עד למקסיקו אחת הנדידות של בעלי חיים שעד היום קשה להסביר.

פרפרים מאוסטרליה, קבוצה זו מונה ארבעים וחמישה מינים של פרפרים, הפרפרים מאוסטרליה נחשבים לפרפרים המרהיבים והיפים ביותר מכל קבוצות הפרפרים, הפרפרים האוסטרליים מתאפיינים גם בצבעים עזים וגם בגדלים אדירים זוהי אחת התצוגות המדהימות ביותר בפארק.

הקבוצה האחרונה היא פרפרי הלילה, קבוצה זו מונה ארבעה עשר מינים והיא מאופיינת בפרפרי שנראים כמו עלים של צמחים, במקרה ש פרפרי הלילה רוב הסיכויים שתראו קצת פחות מפני שהם פעילים יותר בשעות הלילה.

מעבר לפרפרים המדהימים תוכל גם להתרשם מהצמחייה האקזוטית המדהימה עם עשרות סוגים של צמחים טרופיים, הצמחים משמשים בית עבור הפרפרים ויחד הם משלימים ביניהם. 

מה שמעניין בפרפרים זה שהם חיים סך הכל שלושה שבועות כך שהתחלופה בפארק היא תמידית כל הזמן מתים פרפרים ומצד שני נוספים חדשים, דבר יפה נוסף הוא שחיים בפארק משהו כמו מאה וחמישים מינים באותו מתחם וכולם מסתדרים בהרמוניה מושלמת.

הפארק משתרע על השטח העצום של שלוש עשרה אלף קמ"ר, הפרפרים עצמם נולדים וגדלים בפארק ואתם יכולים לראות את כל התהליך שהם עוברים החל מזחל ועד לפרפר מרשים זה ללא ספק אחד הדברים היותר מעניינים שתוכלו לראות והכל באווירה מעולה של רצון לשמר את הטבע. 

פארק הפרפרים בטנריף הוא לא רק מקום לבילוי זהו מרכז חשוב בנושא קיימות, זהו מקום חינוכי עם פרויקטים רבים בנושא איכות הסביבה ושמירה על בעלי החיים ועל מקומם בטבע. 

כאשר אתם מתכננים את הביקור שלכם קחו לכם גם זמן בחשבון לבקר את עץ הדרקון המפורסם אשר נחשב לאחת האטרקציות הכי פופולריות במדריד יחד עם פארק הפרפרים.

חבל לפספס את הפלא המרהיב של פארק הפרפרים בטנריף
חבל לפספס את הפלא המרהיב של פארק הפרפרים בטנריף

שאלות ותשובות בנוגע לפארק הפרפרים בטנריף

כרטיס כניסה לפארק הפרפרים לאדם בוגר עולה 8.5 יורו, לילדים עד גיל 12 כרטיס כניסה יעלה לכם 5 יורו.

פארק הפרפרים פתוח כל ימות השבוע משני עד שישי הפארק פתוח החל מעשר וחצי בבוקר עד שש אחר הצהריים, בשבת וראשון הפארק פתוח החל מעשר בבוקר עד שבע בערב.

הכתובת של הפארק היא: Avenida de Canarias s / n, next to Drago Milenario, 38430 Icod de los Vinos,

פארק הפרפרים בטנריף נמצא ליד עץ הדרקון, זהו עץ עתיק בן למעלה משמונה מאות שנה אשר נחשב לאחת האטרקציות הכי פופולריות בטנריף, שווה לבקר גם בפארק וגם בעץ ולבלות יום מושלם בטנריף המקסימה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן