חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מאורגן איזור הר טיידה – יום טיול פרטי עם מדריך מקומי בעברית

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

רוצים לראות את המקומות היפים ביותר באיזור הר טיידה? אין לכם רכב ואתם מחפשים טיול מאורגן בטנריף בשפה העברית?

יש לכם אפשרות לצאת עם מדריך ישראלי – מקומי שיראה לכם את המקומות היפים ביותר באיזור צפון טנריף והר טיידה! אל תפספסו חוויה של פעם בחיים!

משך הסיור הוא כ-9 שעות. יום הטיול מתחלק ל-2 אופציות. אם אתם ישנים בצפון טנריף או בדרום טנריף הטיול יהיה מעט שונה מבחינת המסלול. להלן האפשרויות:

יום טיול באיזור הר טיידה לכל מי שהמלון שלו נמצא בדרום טנריף:

Roque de Garcia

איסוף מהמלון בשעה 9:00 בבוקר. אחרי מפגש ההיכרות מתחילים לנסוע לכיוון וילה-פלור (Vilaflor) שהוא בגובה של 1500 מטר והוא למעשה הכפר הכי גבוה בכל ספרד כולה. משם ניסע לנקודת תצפית יפה הנקראת Pino Gordo. לאחר מכן נמשיך אל ROQUES DE GARCÍA ונראה את הצוקים העומדים שישאירו אתכם פעוריי פה (אחד מ5 הסמלים של טנריף – צוקים מושלמים). משם, נמשיך לכיוון הר טיידה.
יש לכם אפשרות לרכוש כרטיס עלייה לרכבל (לחצו כאן לרכישת כרטיסים לרכבל הר טיידה) שיאפשר לכם גם לטייל עד שעה בנופים המושלמים של ההר. אם תרצו תקבלו מהמדריך משקפת, מכשיר קשר, בגדים חמים ומקל הליכה. הנהג/מדריך יחכה לכם למטה עד שתרדו. חשוב לציין לפסגת ההר אי אפשר לעלות אלא רק לנקודת התצפית שאליה מוביל הרכבל.
אחרי שירדתם מהרכבל נמשיך למרכז המבקרים שם תראו סרטון קצר במשך 20 דקות על הגאולוגיה, החי והצומח באיזור טנריף. את הסרטון יציג "השד" של טנריף בצורה הומוריסטית ומעניינת.

לאחר מכן נמשיך לכיוון לה אספרנזה ואיזור היערות ונעצור בנקודות תצפית מעל העננים..ממש אפשר להרגיש שם בגן עדן.  כמו כן, באיזור זה נאכל באחת מהמסעדות המומלצות באיזור (לא במחיר הסיור). אם אתם אוכלים כשר תצטרכו להביא אוכל עצמאי מראש (טונה, סנדביץ', מנה חמה וכו') והמדריך ידאג שנאכל במקום מסודר עם תצפית יפה. צריך לומר זאת מראש.
*במידה ולא רכשתם כרטיסים לרכבל ולא רציתם לעלות אליו ניסע לראות את לה לגונה.

יום טיול באיזור הר טיידה לכל מי שהמלון שלו נמצא בצפון טנריף:

איסוף מהמלון בשעה 09:45 בבוקר. אחרי מפגש ההיכרות הראשוני, נתחיל לנסוע לעיר מדהימה שנקראת לה אורטבה ושם נלך לבחירתכם לאחד מהמוזיאונים המפורסמים (למשל: Museo de las Alfombras שהוא מוזיאון השטיחים המפורסם או מוזיאון אחר באיזור, 2-5 יורו כניסה תשלום במקום ולא נכלל במחיר הסיור), כמובן לא חובה להכנס למוזיאונים אם זה לא מעניין אתכם.

לאחר שראינו את העיר לה אורטבה נמשיך למעלה לכיוון מרכז המבקרים בכדי לראות סרטון קצר במשך 20 דקות על הגאולוגיה, החי והצומח באיזור טנריף. את הסרטון יציג "השד" של טנריף בצורה הומוריסטית ומעניינת.

הר טיידה בשקיעה

אחרי שצפינו בסרטון נלך לאורך שמורת טיידה. יש לכם אפשרות לרכוש כרטיס עלייה לרכבל (לחצו כאן לרכישת כרטיסים לרכבל הר טיידה) שיאפשר לכם גם לטייל עד שעה בנופים המושלמים של ההר. אם תרצו תקבלו מהמדריך משקפת, מכשיר קשר, בגדים חמים ומקל הליכה. הנהג/מדריך יחכה לכם למטה עד שתרדו. חשוב לציין לפסגת ההר אי אפשר לעלות אלא רק לנקודת התצפית שאליה מוביל הרכבל.

אחרי שירדתם מהרכבל נמשיך לRock the garcia (אחד מ5 הסמלים של טנריף – צוקים מושלמים), אחרי שתעשו קצת תמונות שם נמשיך ללאס נריסס (Las Narices) שהוא למעשה הר געש שהתפרץ לפני כ-220 שנה ורואים באמצע את הפתח שלו והלבה שנשפכה. משם יורדים לכיוון מערב טנריף לכיוון תצפיות מיוחדות שרק מדריכים מקומיים מכירים. כמו כן, באיזור זה נאכל באחת מהמסעדות המומלצות באיזור (לא במחיר הסיור). אם אתם אוכלים כשר תצטרכו להביא אוכל עצמאי מראש (טונה, סנדביץ', מנה חמה וכו') והמדריך ידאג שנאכל במקום מסודר עם תצפית יפה. צריך לומר זאת מראש.

מידע על המדריך והאוטו בסיור:

מדריך טיולים בטנריף

המדריך הינו שלמה, בן 48,  מדריך טיולים ישראלי בטנריף , מעל ל- 3 שנים מתעסק בתחום התיירות בטנריף והדרכות הטיולים באי , מעביר סיורים ב4 שפות (עברית, אנגלית, רוסית, ליטאית) למטיילים מכל העולם.

יום הטיול הרלוונטי מתאים ל-עד 4 אנשים ויתבצע ברכב ניסאן X-TRAIL, רכב גדול מרווח ונוח ברמה של VIP עם גג פנורמי – בטיולים האלה זה הדבר החשוב ביותר.

במידה ואתם רוצים לצאת לסיור ואתם 5-8 משתתפים, הרכב יוחלף לרכב גדול ומרווח יותר ואתם תסעו במיני וואן מפנק של 9 מקומות ישיבה.

מידע על התשלום:

מינימום 2 משפתתפים (זוג).
טיול של 2-4 איש – שהאיסוף מדרום המחיר הינו 180 יורו, שהאיסוף מצפון המחיר הינו 210 יורו.
טיול של 5-8 איש – 60 יורו לכל משתתף כאשר האיסוף מדרום, 65 יורו לכל משתתתף כאשר האיסוף מצפון.

שלג פסגת הר טיידה

תשלום במזומן בלבד, ביום הסיור עצמו ישירות למדריך.

דגשים חשובים:

התשלום לא כולל טיפים במידת הרלוונטיות למדריך.

התשלום לא כולל עלייה לרכבל של הר טיידה או לפסגה.

התשלום לא כולל אוכל (הנהג יספק לכם בקבוקי מים).

מומלץ להביא בגדים חמים, שתייה נוספת במידת הצורך, חטיפים, בגד ים. 

התשלום לא כולל כניסה למוזיאונים.

במידה ותנאי השטח או מזג האוויר או מקרה קיצוני כזה או אחר אשר לא יאפשרו קיום הטיול המוגדר מראש, יוצע ללקוח מסלול חלופי או אופציה אחרת בהתאם.

בכדי לקבוע סיור פרטי עם מדריך ישראלי בטנריף יש למלא את הטופס הבא – חשוב לציין שלאחר שליחת הטופס אנו נבדוק את ההזמנה ונשלח לכם תוך 48 שעות אישור הזמנה ישירות למייל!

    לחזור למשהו ספציפי?

    חוויה בטנריף מתחילה כאן

    דילוג לתוכן