חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלישת גלים בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

אם אתם מתכננים חופשה כיפית ומהנה עם הרבה גלים אתם חייבים להגיע לטנריף, האי הגדול והמפורסם ביותר מבין האיים הקנריים.

טנריף היא יעד נהדר לגלישה, עם מגוון נקודות גלישה הנותנות מענה לרמות מיומנות והעדפות שונות. כמה ממקומות הגלישה הפופולריים ביותר בטנריף כוללים:

  • Playa de las Américas: זהו נקודת גלישה פופולרית בדרום טנריף, עם מגוון גלים המתאימים לכל רמות הגולשים.
  • El Médano: זוהי עיירת חוף בדרום טנריף הידועה ברוחות החזקות והגלים העקביים שלה, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לגלישת רוח וקייטבורד וגם לגלישה.
  • בג'מאר: זהו נקודת גלישה בחוף הצפוני של טנריף שידוע בגלים העוצמתיים ובתנאים המאתגרים שלו.
  • La Fitenia: זהו נקודת גלישה בצפון מערב טנריף המתאימה לגולשים בינוניים ומתקדמים, עם גלים עקביים וקרקעית סלעית.
  • La Izquierda: זהו נקודת גלישה בחוף המערבי של טנריף שידוע בגל שמאל ארוך שלו שפופולרי בקרב גולשים מנוסים.

חשוב לציין שתנאי הגלישה יכולים להשתנות בהתאם לתקופת השנה ולנקודת הגלישה הספציפית. הזמן הטוב ביותר לגלישה בטנריף הוא בדרך כלל מספטמבר עד אפריל, כאשר הגלים הם ברמתם העקבית ביותר וטמפרטורת המים עדיין חמה מספיק לגלישה נוחה.

אם אתם מתכננים לגלוש בטנריף, חשוב לבדוק את תנאי הגלישה והתחזיות המקומיות לפני היציאה, וכן לעקוב אחר הנחיות הבטיחות והתקנות החלות על נקודת הגלישה הספציפית.

האם יש גלים טובים בטנריף עבור גולשי גלים?

כן, יש גלים טובים בטנריף לגולשים, במיוחד בחודשי החורף מספטמבר עד אפריל כאשר הגלים הם בדרך כלל ברמתם העקבית ביותר. בטנריף יש מגוון של אתרי גלישה הנותנים מענה לרמות מיומנות והעדפות שונות, עם גלים המשתנים מגלגולים עדינים ועד שבירות שוניות עוצמתיות.

כמה מנקודות הגלישה הטובות ביותר בטנריף כוללות את אל מדאנו בדרום, הידועה בגלים העקביים וברוחות החזקות שלה, וכן את לה איזקוויירדה ואל קונקיסטדור בחוף המערבי, שמציעות גלים מאתגרים הפופולריים בקרב גולשים מנוסים.

נקודות גלישה פופולריות אחרות בטנריף כוללות את פלאיה דה לאס אמריקה בדרום, בג'מאר בחוף הצפוני ולה פיטניה בצפון מערב. כל נקודת גלישה מציעה תנאי גלים שונים, לכן חשוב לבדוק את תחזית הגלישה המקומית לפני היציאה ולבחור מקום שמתאים לרמת המיומנות שלכם.

בסך הכל, טנריף היא יעד מצוין לגולשים בכל הרמות, עם מגוון נקודות גלישה המציעות גלים עקביים ותנאים מאתגרים.

גלישה בטנריף? טיול לגולשים בטנריף בין אם מקצועיים או מתחילים הוא מושלם!

באי תמצאו מגוון פעילויות שונות לצד גלישת גלים וכן פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה, בתי מלון מפנקים, מסעדות, בתי קפה וחיי לילה סוערים במיוחד.
תוכלו לשלב ספורט ימי וטיולים בכפרים ועיירות הקרובים לאי כמו:
Grachico, Icod De Los, La Orotava, La Laguna, Santa Cruz ועוד.

האי טנריף (Tenerife) – מקום לחופשה בראש טוב

האי טנריף(Tenerife), הוא אחד משבעת האיים הקנריים והינו האי הגדול ביותר. מדי שנה מבקרים בו מעל חמישה מיליון תיירים יותר משאר האיים הקנריים. מדובר על אי מאוכלס ביותר שמציע מגוון פעילויות אקסטרים, בילויים לכל המשפחה, אטרקציות, בתי מלון מפנקים וכייפים וחיי לילה סוערים. קבוצת האיים הקנריים אשר נכבשה ע"י הספרדים במאה ה-15 היא אוטונומיה ספרדית.

בטנריף תמצאו יערות שופעים, מדבריות, הרים, הרי געשה וחופים מדהימים ביופיים. האי מתאים לצעירים ולמשפחות שרוצים לעשות חושה כיפית ומהנה הרחק המלחץ וההמולה של היום יום. כמו כן, בטנריף תוכלו לגלוש בטנריף ולבצע מגוון ספורט ימי הכולל גלישה, גלישת רוח, ג'ט סקי ועוד. טמפרטורת המים הינה 18 מעלות בחורף ואילו בקיץ 25-26 מעלות.

גלישה בטנריף חוויה בלתי נשכחת

אם את חובבי גלישה תוכלו לעשות זאת בחלקו הדרומי של האי, שם תוכלו למצוא מגוון ספורט ימי הכולל גלישה, גלישת רוח, ג'ט סקי ועוד. כמובן שתצטרכו להצטייד בציוד גלישה ולהיות צמודים למדריך. מזג האוויר החמים בטנריף וההבדלים בין עונות השנה ישפיעו על חווית הגלישה שלכם. לכן בטרם הזמנת הנופש לטנריף, כדאי לדעת את המזג האוויר במקום. כך למשל בחודשים ינואר עד פברואר הטמפרטורה הינה 17 מעלות בממוצע, לעומת זאת בקיץ הטמפרטורה הממוצעת נעה בין 22-23 מעלות, כך שיש לקחת זאת בחשבון שמתכננים חופשה בטנריף במיוחד אם רוצים לגלוש בטנריף. מלבד הגלישה תוכלו לשלב לכם טיולים רגליים בהתאם למסלולים השונים ורמת הקושי.

החופים הטובים ביותר לגלישה בטנריף

בטנריף ישנם כמה חופים טובים בהם תוכלו לעשות גלישה בכיף, רוב החופים ממוקמים מצפון או לדרום טנריף והם מומלצים לגולשים מתחילים ומתקדמים כאחד. בין החופים המומלצים לגלישה בטנריף ניתן למצוא את החופים הבאים:

חוף Bajamar (צפון)- בחוף Bajamar צפון, ישנם גלים מסוכנים מאשר שאר החופים ולכן הוא מתאים לגולשים מקצועיים יותר אשר יודעים להתמודד עם גלים מסוכנים ולא נרתעים מהם.

חוף Igueste de San Andrés (צפון)- חוף Igueste de San Andrés  הינו חוף טוב לגלישת גלים במיוחד בתקופת החורף הסוערת שמתחילה בחודש אוקטובר ומסתיימת בפברואר.

חוף  El Socorro (צפון)- חוף El Socorro (צפון) הוא חוף בו תמצאו את כל סוגי גולשי הגלים החל ממתחילים ועד למתקדמים. בחוף זה תוכלו אף למצוא חול שחור מה שלא תמצאו בשאר החופים.

חוף  Playa de Martiánez (צפון)- חוף . Playa de Martiánez (צפון) הוא מקום טוב לגלישה בחורף. בחוף זה תוכלו למצוא את כל סוגי הגולשים וכן גלים נוחים לגלישה.

חוף Las Galletas (דרום)– חוף Las Galletas, הוא חוף המתאים לגולשים מתחילים ומקצועיים כאחד. בחוף זה ניתן ללמוד את הגלישה תוך כדי והגלים נוחים לגלישה ולא מפתיעים.

חוףLa Caleta  (דרום)- חוף La Caleta  ,הוא חוף המתאים לכל חובבי הגלישה למיניהם , כך שניתן לגלוש בו בכיף ללא כל בעיה או הפתעה.

חוף  Los Gigantes (מערב האי)- חוף Los Gigantes אשר נמצא במערב האי מתאים לכל הגולשים ממתחילים ועד למתקדמים. חוף זה לרוב פנוי בסופישבוע מה שמאפשר לרבים לגלוש בו בשקט וללא כל הפרעה. בנוסף לכך, רצוי לגלוש בעיקר בחורף.

חוף Punta Blanca (מערב האי)-  חוף Punta Blanca, שוכן במערב האי והטמפרטורה בו היא 20 מעלות ומעלה עם גלים חזקים. התקופה הטובה לגלוש בו הוא בתקופת החורף בין אוקטובר לפברואר, אך צרופה לכם הנאה.

שאלות נפוצות בנוגע לגלישה בטנריף

השעות הטובות לגלישה הן שעות הבוקר המוקדמות, בשעות אלה הגלים נוחים לגלישה וניתן ליהנות מחוויה מהפנטת וכיפית והכי חשוב שיש לך את שאר היום לאטרקציות נוספות.

בחורף תוכלו ליהנות מהאטרקציות הבאות: הר הגעש והפארק הלאומי טיידה, הפירמידות של גויאמר וגן החיות לורו פארק  Loro Park.

בטנריף תוכלו ליהנות מאטרקציות הבאות: הרי געש באי, פארק הקופים Monkey Park, פארק המים Siam Park, הפארק האתנולוגי Pyramids of Güímar, Forestal Park הוא פארק שעשועים, מסלול קארטינג, פארק Loro Park ועוד.

הקרנבל בטנריף מתקיים בחודש פברואר במשך כשבוע. במהלך הקרנבל ניתן ליהנות מהופעות מוסיקה, ריקודים, תהלוכות וטקסי פולקלור מקומיים.

הזמן הכי טוב בשנה הם חודשי החורף שלנו, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר ופברואר אלו חודשים בהן החוף הצפוני של טנריף מקבל גלים חזקים וגבוהים וטמפ' המים נעה בין 19 ל-23 מעלות..כך שזה מושלם לגולשים!

לגלוש בטנריף
לגלוש בטנריף

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן