חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עץ הדרקון בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

אספנו עבורכם מידע על ביקור בעץ הדרקון בטנריף >>

טנריף זהו האי הגדול ביותר מבין האיים הוולקניים בשרשרת האיים הקנריים ונמצא תחת שלטון ספרדי האי ממוקם ממש ליד חופי צפון אפריקה, 

הוא נחשב לאחד המקומות הכי מתויירים בספרד, טנריף מושכת אליה מדי שנים מיליוני תיירים מרחבי העולם שמגיעים לנפוש במזג האוויר הנעים.

אחד הדברים שמאפיינים את טנריף זוהי הצמחייה שלה כמובן שבמזג אוויר חמים תוכלו למצוא המון עצי דקל, כאשר אחד הצמחים המדהימים ביותר שלה זהו עץ הדרקון אשר מעריכים שהוא חי כבר בין שמונה מאות עד אלף שנים.

עץ הדרקון בטנריף הוא הסמל של האי זהו עץ יפייפה אשר הפך להיות מוקד עלייה לרגל עבור תיירים שמגיעים לביקור בטנריף, אספנו עבורכם מידע על ביקור בעץ הדרקון בטנריף, אחד המקומות הכי מתויירים בטנריף.

למה כדאי לבקר בעץ הדרקון בטנריף

לפי ספורי האגדות אומרים שכאשר דרקונים מתים הם הופכים להיות עץ, עץ הדרקון בטנריף הפך להיות סמל של האי והוא נחשב לאוצר לאומי, עץ הדרקון מלא באגדות ומיתוסים שלוקחים אותנו מאות שנים אחורה, מי מאיתנו לא אוהב סיפורי אגדות ומיתוסים מסתוריים.

על פי האגדה העץ היה קשור לאדם שהיה לו יותר ממאה ראשים אשר התחתן עם מלכת האלים שנתנה לו במתנה שלושה תפוחי זהב שהדרקון היה אמור לשמור עליהם,אותו אדם נקרא הרקולס והוא רצח את הדרקון שיש המאמינים הפך להיות העץ המפורסם והפופולארי.

כיום כאמור עץ הרקון הפך להיות אחד האזורים הכי מתויירים בטנריף זהו עץ מקסים ויוצא דופן אשר קוטרו בבסיס מגיע לעשרים מטרים והוא מתנשא לגובה של יותר משבע עשרה מטרים.

המשקל של העץ הוא יותר ממאה חמישים טונות וזה לא כולל את השורשים כך שלפי הנתונים האלה אתם יכולים לנסות לתאר לעצמכם כמה עצום וגדול העץ, 

על פי הערכות הגיל של העץ הוא בין שמונה מאות לאלף שנים אך יש כאלה שטוענים שהגיל של העץ הוא יותר מחמשת אלפים שנה ושהוא אפילו היה קיים בתקופה של התנ"ך.

עץ הדרקון בטנריף נמצא בעיירה (Icod de los Vinos) אשר דואגת לשמר ולטפח את העץ, בשנת שמונים וחמש הם עשו לי ניקוי כללי והכניסו בתוכו מאווררים מיוחדים ששומרים על בריאות העץ ועוזרים לו להמשיך לחיות, זה קרה עקב מצב לא טוב שהעץ הגיע אליו וכיום המודעות לשימור שלה הפכה להיות סמל לאומי.

הזמנת כרטיסי כניסה לפארק עץ הדרקון והגן הבוטני בהתאם לימי החופשה שלכם בטנריף

מה צריך לדעת לפני ביקור בעץ הדרקון בטנריף

עץ הדרקון בטנריף בן 1000 שנים
עץ הדרקון בטנריף בן 1000 שנים

עץ הדרקון בטנריף נמצא בסמוך לעיר סנטה קרוז בעיירה שנקראת אייקון דה לוס וילוס, משהו כמו שישים קילומטר מהעיר, באזור של העץ תוכלו למצוא עוד אטרקציות מעניינות שכדאי לשקול לעשות, תוכלו לבקר בגנים הבוטניים שיש בהם צמחייה מדהימה וייחודית.

מומלץ לבקר באחד מיקבי היין שיש באזור לעשות סיור שבדרך כלל גם כולל טעימות מהיין המקומי הנפלא של טנריף, 

אחד האטרקציות בעיקר לזוגות היא לעשות פיקניק באחד הגנים המקסימים באזור, אתם יכולים לקנות יין מאחד היקבים המקומיים שגם מכינים גבינות מושלמות יחד עם היין.

אחד המקומות שמאוד כדאי לבקר בהם היא מערת ילידי גואנצ'י, זוהי מערה וולקנית עתיקת יומין שנחשבת לאתר קבורה של שבט הגואטצ'י,

 שהיה חי לפני אלפי שנים באזור והשאיר אחריו היסטוריה מעניינת כולל ציורים מרשימים במערות שהם חיו בהם ניתן לעשות סיור מודרך המלמד באופן מעמיק יותר על ההיסטוריה הענפה שלהם.

הפארק פתוח כל יום ושווה לתכנן ביקור של יום שלם באזור יש המון מה לראות ומה לעשות, גם אם אתם נמצאים באזור עם ילדים תוכלו למצוא עבורם אטרקציות רבות ונחמדות, 

הכניסה לפארק היא בתשלום סמלי ויש את כל השירותים הנדרשים במקום, אל תוותרו על ביקור בעץ הדרקון של טנריף זוהי חוויה מדהימה ומעוררת השראה המדגישה את כוחו העצום של הטבע.

עץ הדרקון בטנריף האוצר לאומי
עץ הדרקון בטנריף האוצר לאומי

שאלות ותשובות בנוגע לעץ הדרקון בטנריף

הגיל המוערך של עץ הדרקון בטנריף הוא בין שמונה מאות לאלף שנה, אך יש כאלה שטוענים שהוא קיים הרה יותר זמן ומעריכים את גילו בכמה אלפי שנים, בכל מקרה העובדה שהעץ חי כל כך הרבה זמן היא מדהימה.

כן יש המון מה לעשות באזור, העץ נמצא בפארק שיש בו כמה אטרקציות מעולות, כמו למשל הגנים הבוטנים, ומערת קבורה של שבט עתיק, כך ששווה לתכנן ביקור של לפחות יום שלם באזור של עץ הדרקון.

תוכלו לקחת סיורים מודרכים  על אופניים חשמליים.ישנם מסלולים העוברים בצפון מערב טנריף עם אופני הרים חשמליים מודרניים .

כן מחיר הכניסה הוא סמלי כאשר כרטיס לאדם מבוגר עולה 5 יורו ולילדים יעלה לכם 3 יורו, ילדים עד גיל שמונה לא צריכים לשלם על כרטיס כניסה.

עץ הדרקון בטנריף נמצא בעיירה (Icod de los Vinos) אשר נמצא במרחק של כמעט שישים קילומטר מהעיר סנטה קרוז, ביקור בעץ הדרקון בטנריף נחשב לאטרקציית חובה שלא כדאי לפספס כאשר אתם מגיעים לטיול באי המקסים.

עץ הדרקון בטנריף מלא באגדות ומיתוסים
עץ הדרקון בטנריף מלא באגדות ומיתוסים

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן