חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טנריף טיול קצר? מה לעשות בטנריף בקצרה!

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

אומרים עליו שהוא היעד החם הבא לקיץ הקרוב ולא צריך לנסוע בשבילו חצי עולם…גם באירופה יש גן עדן טרופי והחל מפסח יהיו אליו גם טיסות ישירות מישראל.

יש לכם טיול קצר לטנריף? חופשה של פחות משבוע לאי טנריף? תוכלו בהחלט לעשות חופשה חלומית רק צריך לדעת לתכנן מה לראות בכל יום ומה לעשות באי אבל יש בהחלט מקומות חובה שכל תייר צריך לראות באי!

אז קבלו את המקומות שהם מאסט בטנריף – האי הגדול ביותר מבין האיים הקנריים.
1. מקום שממנו אפשר להבין את הגודל והיופי של האי טנריף  – נקודת תצפית טובה:
התצפית המומלצת נקראת "מיראדור דה גרצי'קו (Mirador de Garachico)
זו נקודת תצפית שנמצאת בגובה של 400 מטר מעל פני הים, ממש מעל העיר ההיסטורית גרצ'יקו שנהרסה לפני כ300 שנה בגלל התפרצות הר הגעש בטנריף.
מהתצפית אפשר לראות את העיר כולה, את הנמל, את הים האטלנטי ומתחתיה יש מסעדה מאוד מומלצת שמאפשרת לסעוד ולהסתכל על הנוף המקסים.
מקומות חובה בטנריף
מקומות חובה בטנריף

2. אחת הסיבות להגיע לטנריף היא כמובן החופים היפים שיש בו. מכל החופים בטנריף אסור לכם לפספס את חוף לה טחיטה (playa de la tejita) שנמצא בדרום האי, הוא אחד החופים הטבעיים היפים ביותר באירופה והוא ממש לא ממוסחר ולא ממותג ככזה לכן ברוב השנה לא יהיה שם עמוס. חוף פחות תיירותי ולידו יש הר קטן שניתן לעלות לפסגה בעשר דקות ולקבל נקודת תצפית פשוט מושלמת!

3. אז מהיבשה, מהחוף, נעבור לים..יש הפלגה אחת שאתם חייבים לעשות ולא לפספס והיא הפלגה לצפייה בליווייתנים ודולפינים! מדובר בהפלגות מיוחדות לתיירים שמפגישות בין דולפינים וליוויתנים עם התיירים.
יש המון הפלגות שאנשים לוקחים על מנת לראות את החיות המקסימות הללו בטבע. וכמובן ההפלגה היא ביאכטה מגניבה וכיפית שזו חוויה בפני עצמה.
4. אם הצלחתם לעבור את ההפלגה בשלום, בלי מחלות ים (לא עלינו) אז הגיע הזמן לאכול ובטנריף יש כמו שאתם יודעים אוכל מצוין!
אחד המקומות היפים והאותנטיים באי הוא שוק בסנטה קרוז הבירה הנקרא " market of nuestra señora de africa" – נואסטרה סניורה דה אפריקה. השוק הזה קצת מזכיר את לה בוקריה השוק המפורסם על הראמבלס בברצלונה, אבל השוק בטנריף הרבה יותר אותנטי, צבעוני עם הרבה מוצרי בשר, גבינות, ירקות, פירות ולא יהיו שם הרבה תיירים כמו בברצלונה כי זה שוק יותר מקומי וקטן.
5. לסיום, מיקום שאם לא הייתם בו זה כאילו לא הייתם כלל בטנריף – וזה הר הגעש! יש כמובן את הר טיידה אבל דווקא הרי הגעש הקטנים פחות תיירותים ויפים לא פחות. לדוגמא הר געש סמרה (montana samara) זה הר געש קטן שנמצא במרחק הליכה קצר מהכביש, ניתן להחנות את הרכב ובעשרים דקות לטפס לפיסגה שלו ולהשקיף מהפיסגה היפה, לראות את הלוע הגדול שלו וליהנות מהנוף שמסביב.
האם אפשר גם עם משפחות וילדים להגיע להר געש?
המסלול הזה מומלץ לכל משפחה גם עם ילדים קטנים ואין מה לדאג כי ההר הזה לא אמור להתפרץ בזמן הקרוב ולכן אפשר להיות רגועים.
כמו כן, אם כבר עסקינן בהר געש אז פעילות חובה היא עלייה לרכבל של הר טיידה לצפייה בנוף המשגע ועוצר הנשימה!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן