חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפירמידות של גוימאר

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

הפירמידות של גוימאר בטנריף

המקום והמוזיאון על פועלו של תור הידראל מהווים נקודת עניין כמעט חובה למי שמגיע לטנריף לחופשה. יש כאן באי היסטוריה קדומה וקישורים בין העולם הישן לחדש שמשנים מחשבות שהיו פעם.
מוזיאון אתנוגרפי לחקירת תופעת הפרמידות בטנריף, ומוצא הפרמידות בכלל (במצריים, מסופוטמיה ובדרום יבשת אמריקה) ושימושם. ביקור במוזיאון כולל סרטון בן כ-15 דקות המוקרן באודיטוריום וכן כרזות הסבר על המוצגים, על מגלי העולם הספרדיים מועל האיש שראה בחזונו את המוזיאון והקים אותו בסוף שנות ה-90. במוזיאון ממוקמים גם גן בוטני וגן צמחים טורפים אך לאלו יש להוסיף כסף ולקנות כרטיסים נפרדים.

בקרו בפארק האתנוגרפי Pirámides de Güímar ובגן הבוטני ותלכו דרך מוזיאון פתוח עם שש פירמידות מדרגות המכוונות לכיוון השמש בתאריכים אסטרונומיים מרכזיים. גלו עוד על תצורות סלע לבה מוזרות אלו מהמאה ה-19 לספירה.

לכו דרך פארק שהיה מועמד פעמיים לפרס המוזיאון האירופי של השנה. עקבו אחר מספר מסלולים חיצוניים וגנים מיוחדים המשתרעים על פני 64,000 מ"ר. תיהנו מהמגוון הגדול של צמחים באחד מחמשת הגנים הבוטניים באיים הקנריים.

בחר באפשרות הביקור המובחר כדי לחקור תרבויות אבוריג'יניות מרחבי העולם, כולל "ראפה נוי". תערוכת פולינזיה: הישרדות קיצונית. היכנסו לגן הרעל של הפארק כדי לראות למעלה מ-70 מיני צמחים רעילים, כולל כמה מהצמחים המסוכנים ביותר על פני כדור הארץ.

לראות את הפירמידות של גוימאר באי טנריף בגובה של 12 מטר של סלע וולקני עתיק – בזלת.
לחשוף את המסתורין של הבנייה שלהם, תוכלו ללמוד הכל על הפירמידות ועל הגילוים במוזיאון ובאודיטוריום, ולחקור את הגן הבוטני של האיזור.

רוצים לראות את הפירמידות של גוימאר בטנריף? לחצו כאן לרכישת כרטיסים!

האם ידעתם בכלל שבטנריף יש פירמידות? אף על פי שהם אינם כה אדירים כמו בני הדודים המצריים, הרי ההרים האלה הם עדיין מראה מדהים, ומסתורי באותה מידה במסתורין. עכשיו אתה יכול לחשוף את סודותיהם על עצמך, וללמוד על ההיסטוריה שלהם בחפירה בפארק האתנוגרפי, המוזיאון והתערוכה, לפני תוכל לחקור את הגנים הבוטניים היפים.

היסטוריונים וארכיאולוגים עדיין אינם מסוגלים להחליט מדוע נבנו הפירמידות של גוימאר. יש הטוענים שהאיכרים פשוט ערמו את האבנים שפינו משדותיהם, אחרים סברו שהם עוצבו על ידי תרבויות עתיקות שעבדו את השמש והירח.

הפירמידות הם מחזה מרשים ללא ספק, 12 מטר בנוי סלע וולקני. סביבתם תגיעו למוזיאון הפתוח, ותלמדו על הגיאולוגיה המקומית, הבוטניקה והתעשייה תוך כדי טיול מסביב למתחם העתיק.

צפו באולפני המולטימדיה של סרטי ההקרנה על הפירמידות ועל גילוין,  שיתוף פעולה מיוחד עם אוניברסיטת לה לגונה.

הכרטיס כולל:

גישה לפירמידות
גישה למרפסת הפנורמית
גישה לאודיטוריום
גישה לגן בר קיימא
גישה למוזיאון
גישה לגנים

כתובת: s/n,Calle Chacona, 38500, Tenerife

מוזמנים לבדוק ביומן מתי יש כרטיסים פנויים ולשריין מועד הגעה בתאריכי החופשה שלכם בטנריף:

 

Pyramids of Güímar

הפירמידות של Güímar הן קבוצה של שש פירמידות מדרגות הממוקמות בעיירה Güímar באי טנריף. הפירמידות התגלו בשנות ה-90 על ידי Thor Heyerdahl, חוקר ואנתרופולוג נורבגי, ומאז הפכו לאטרקציה תיירותית פופולרית באי.

על פי החשד, הפירמידות נבנו על ידי הגואנצ'ים הילידים, שחיו באי לפני הגעתם של הספרדים. הפירמידות עשויות מאבן לבה ומיושרות עם השמש, מה שגורם לחלק להאמין שייתכן שהן שימשו לתצפיות או טקסים אסטרונומיים.

המבקרים בפירמידות של Güímar יכולים לחקור את האתר בסיור עצמי או להצטרף לסיור מודרך עם מדריך מומחה. האתר כולל גם מוזיאון המספק מידע נוסף על הפירמידות וההיסטוריה שלהן, כמו גם גן בוטני המציג את הצמחייה הייחודית של האיים הקנריים.

בסך הכל, הפירמידות של Güímar הן אטרקציה מרתקת וייחודית באי טנריף, והן ביקור חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה ובתרבות של האי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן