חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול יומי מאורגן בטנריף (צפון ודרום האי בסיור עם מדריך)

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

מחפשים סיור מודרך בטנריף? טיול יומי מאורגן בקבוצה שייקחו אתכם לכל המקומות החשובים והיפים באי בלי שתצטרכו לשבור את הראש על נהיגה, חנייה, תכנון וכו'? יש לנו עבורכם טיול עם מדריך מקומי במשך 9 שעות שיתחיל מדרום טנריף ויעבור לצפון טנריף. אוטובוס נוח וממוזג וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להביא מצב רוח וליהנות!

לחצו כאן לרכישת כרטיסי השתתפות בסיור המלא של טנריף !

הסיור מתחיל מדרום-מזרח האי טנריף, התחנה הראשונה בסיור תהיה הכפר קנדלריה. כאן תוכלו לראות את המדונה השחורה, פטרונית האיים הקנריים.

חוף ים טנריף
חוף ים טנריף

משם נמשיך לכיוון צפון, נעצור להפסקה קצרה בנקודת התצפית של הומבולדט כדי להתפעל מהעמק היפה של לה אורוטבה. לאחר מכן, נגיע לעיר עתיקה ומפוארת מלאה בהיסטוריה, אומנות ואדריכלות נלך ברגל אל הבית של דה לוס בלקונס ונבקר במרכז האומנים.

ממשיכים משם אל איקוד דה לוס וינוס, רואים את עץ הדרקון המפורסם, צמח בן 3000 שנים בערך. תעברו גם דרך מיראדור דה גראצ'יקו, כפר קטן שנהרס בחלקו על ידי התפרצות געשית בשנת 1706.

בדרך חזרה למלון שלך, עוברים דרך אל טנקה, תראו את פסגת ארג'וס – Erjos (שם ניתן לראות נופים מרהיבים של הר טיידה), ולבסוף את צוקי לוס גיגנטס המהממים.

* יש אפשרות להוסיף ארוחת צהריים (לפני הזמנת הכרטיס ניתן לבחור באפשרות זו לסיור הכולל ארוחת צהריים בת שלוש מנות של מרק או סלט לראשונה; מנה עיקרית של דגים בגריל, פאייה עוף או עוף ברוטב; וגלידה או פלאן ביצה לקינוח, עם קפה).

לחצו כאן לרכישת כרטיסי השתתפות בסיור המלא של טנריף !

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן