חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול עיירות ציוריות לאורך החוף הצפוני / הדרומי עם מדריך מקומי בעברית

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

אטרקציה לזוגות ומשפחות ישראליות בטנריף? רוצים לראות את העיירות הציוריות כמו באגדות? צאו לטיול פרטי על קו החוף של טנריף עם מדריך ישראלי-מקומי בשפה העברית!

יש לכם אפשרות לצאת עם מדריך ישראלי – מקומי שיראה לכם את העיירות הציוריות של טנריף ואת האיזורים הכי יפים שאפשר לאורך קו החוף המושלם של האי. סיור פרטי בעברית שמותאם לזוגות או משפחות – אל תפספסו חוויה של פעם בחיים!

משך הסיור הוא כ-9 שעות. יום הטיול מתחלק ל-2 אופציות. אם אתם ישנים בצפון טנריף או בדרום טנריף הטיול יהיה מעט שונה מבחינת המסלול. להלן האפשרויות:

ערים ציוריות בטנריף

יום טיול באיזור צפון טנריף והר טיידה לכל מי שהמלון שלו נמצא בדרום טנריף:

איסוף מהמלון בסביבות שעה 09:00 בבוקר. לאחר מפגש ההיכרות ראשוני ניסע לחלק הצפוני של האי ונעבור דרך לוס ג'יגנטס (Los Gigantes) שהיא תצפית מרהיבה שבה רואים צוקים אנכיים בגובה של 500-800 מטר לתוך האוקיינוס, ממול אפשר לראות בנוף אפילו את האי השכן לה גומרה.
לאחר מכן נעבור לכפר מאסקה שהדרך אליו עוצרת פעימה, נגיע גם לגרנצ'יקו שזו עיר עם בריכות וולקניות, נגיע לאיקו דה וינוס ששם יש את המוזיאונים המפורסמים (כמו מוזיאון הפרפרים), נראה את עץ הדרקון (העץ העתיק ביותר בכדור הארץ), נגיע אל פוארטו דה לה קרוז, ונחזור בחזרה מהצד השני של האי אחרי כ-9 שעות.

באמצע הטיול נאכל באחת מהמסעדות המומלצות באיזור (לא במחיר הסיור). אם אתם אוכלים כשר תצטרכו להביא אוכל עצמאי מראש (טונה, סנדביץ', מנה חמה וכו') והמדריך ידאג שנאכל במקום מסודר עם תצפית יפה. צריך לומר זאת מראש.

יום טיול באיזור צפון טנריף והר טיידה לכל מי שהמלון שלו נמצא בצפון טנריף:

איסוף מהמלון בסביבות שעה 09:45, לאחר מפגש ההיכרות הראשוני ניסע לחלק הדרומי של האי. ניסע מהצפון לכיוון כפר מאסקה, נגיע אל לוס גיגנטס, נעבור את ההרים הדרומיים – קוסטה אדחה, לוס קריסטיאנוס, מונטייה רוחה (איזור ההר האדום הוא נקודת תצפית מרהיבה ובאיזור זה מתקיימת כל שנה תחרויות גלישה עולמיות וזה הסמל של איגוד הקייטינג וסירות המפרש. משם נמשיך לקנדלריה וממנה חזרה למלון.

מידע על המדריך והאוטו בסיור:

מדריך טיולים בטנריף

המדריך הינו שלמה סימוביץ', בן 48,  מדריך טיולים ישראלי בטנריף , מעל ל- 3 שנים מתעסק בתחום התיירות בטנריף והדרכות הטיולים באי , מעביר סיורים ב4 שפות (עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית) למטיילים מכל העולם.

יום הטיול הרלוונטי מתאים ל-עד 4 אנשים ויתבצע ברכב ניסאן X-TRAIL, רכב גדול מרווח ונוח ברמה של VIP עם גג פנורמי – בטיולים האלה זה הדבר החשוב ביותר.

במידה ואתם רוצים לצאת לסיור ואתם 5-8 משתתפים, הרכב יוחלף לרכב גדול ומרווח יותר ואתם תסעו במיני וואן מפנק של 9 מקומות ישיבה.

מידע על התשלום:

טיול קו החוף של טנריף

מינימום 2 משפתתפים (זוג).
טיול של 2-4 איש – שהאיסוף מדרום המחיר הינו 180 יורו, שהאיסוף מצפון המחיר הינו 210 יורו.
טיול של 5-8 איש – 60 יורו לכל משתתף כאשר האיסוף מדרום, 65 יורו לכל משתתתף כאשר האיסוף מצפון.

תשלום במזומן בלבד, ביום הסיור עצמו ישירות למדריך.

דגשים חשובים:

התשלום לא כולל טיפים במידת הרלוונטיות למדריך.

התשלום לא כולל אוכל / שתייה.

התשלום לא כולל כניסה למוזיאונים.

מומלץ להביא נעליים נוחות, שתייה, חטיפים, בגד ים.

במידה ותנאי השטח או מזג האוויר או מקרה קיצוני כזה או אחר אשר לא יאפשרו קיום הטיול המוגדר מראש, יוצע ללקוח מסלול חלופי או אופציה אחרת בהתאם.

בכדי לקבוע סיור פרטי עם מדריך ישראלי בטנריף יש למלא את הטופס הבא – חשוב לציין שלאחר שליחת הטופס אנו נבדוק את ההזמנה ונשלח לכם תוך 48 שעות אישור הזמנה ישירות למייל!

    לחזור למשהו ספציפי?

    חוויה בטנריף מתחילה כאן

    דילוג לתוכן