חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור טיפוס פסגת הר טיידה הר געש

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

איך לעלות לפסגת הר טיידה? איך לעלות לראש הפסגה של הר הגעש?

האם באמת עולים לפסגת הר טיידה?

כן ניתן לחקור את ההר הגבוה ביותר בספרד בסיור ההליכה הזה מבלי ללכת לאורך כל הדרך מלמטה.

תהנו מהגעה לפסגת ההר בעזרת הרכבל כולל האישורים הדרושים. בסיור זה תעלו ברכבל במעלה הר טיידה – מגובה 2350 עד 3550 מטר. לאחר מכן תצעדו את 170 המטרים הנותרים.

אף מקום אחר בטנריף אינו מציע נופים פנורמיים כה פנטסטיים של האי כולו אל האיים השכנים. לאחר מנוחה על הפסגה תרדו לתחנת הרכבל ותיסעו חזרה למטה ברכבל. תיהנו מעצירת צילום ב-Roques de Garcia ולהפיק את המרב מהנופים המושלמים כדי לצלם תמונות מדהימות.

מה הסיור כולל?

  • איסוף מבתי מלון בדרום טנריף (לוס כריסטיאנוס, לאס אמריקס וקוסטה אדחה) או נקודת איסוף סמוכה, או בנקודת המפגש בתחנת הרכבל בפארק הלאומי
  • סיור רגלי מודרך בקבוצה קטנה של שעה עם 2-10 אנשים
  • מדריך הרים רשמי
  • אישורים לפסגת טיידה
  • ביטוח תאונות לכל המשתתפים
  • כרטיס לדלג על התור לרכבל למעלה ולמטה

מה להביא

דרכון או תעודת זהות
בגדים חמים
מְעִיל רוּחַ
חֲטִיפִים
נעלי טיולים
קרם הגנה
מים
תרמיל יום

דע לפני שאתה הולך

פעילות זו מחייבת אישור מיוחד להגיע לפסגת טיידה, אשר מתבקש על ידי הספק המקומי לאחר קבלת ההזמנה
ההיתר הוא בחינם, אך זמינותו מוגבלת ואם תיגמר הזמינות, ייצרו איתך קשר זמן קצר לאחר הזמנתך ויציעו לך חלופה
ניתן לשכור נעלי הליכה במקום
מידע טכני לטיול:
לעלייה ולירידה יש להתגבר על 170 מטר גובה ברגל
משך הטיול הקצר: כשעה הליכה
כושר גופני: בינוני
טכניקה: קל עד בינוני
אם הרכבל אינו זמין עקב תנאי מזג אוויר קשים או בעיות טכניות, יאורגן מסלול חלופי בפארק הלאומי. במקרה זה, ניתן להשתמש בכרטיס הרכבל במועד אחר תוך שנה או לקבל החזר חלקי על מחיר הכרטיס בסך 27 אירו לאדם
לאחר ביצוע ההזמנה, תקבל הודעה על זמן האיסוף המדויק

הטיול הארוך

צאו לטיול מודרך בן 3 שעות לאורך אחד או יותר מ-30 השבילים בהר טיידה. המגוון הרב ורמות הקושי מקלים על המבקרים לבחור את המסלול האידיאלי שלהם עם המלצות המדריך.

השבילים עם הנופים המרהיבים ביותר נמצאים על פסגת הר טיידה (3,718 מטר) וניתן להגיע אליהם מנקודת ההתחלה לה רמבלטה (נגישה ברכבל) ואחריה שביל מספר 10.

ללא ספק השביל הפופולרי ביותר הוא זה המוביל לפסגת הר הגעש, אבל יש מגבלות על כמה אנשים יכולים לבקר באזור זה של טיידה.

תקבלו מדריך רשמי, שיכין אתכם לטיול וילווה אתכם לאורך המסלול למתן פרשנות על נופי הטבע המרהיבים.

עוד אופציות לסיורים (לא כולל עלייה לפסגה)

הר טיידה הוא פסגה געשית הממוקמת בטנריף, הגדולה באיים הקנריים, ספרד. בגובה 3,718 מטר (12,198 רגל) מעל פני הים, זוהי הפסגה הגבוהה ביותר בספרד והמבנה הוולקני השלישי בגובהו על פני כדור הארץ.

ישנן מספר דרכים להגיע לפסגת הר טיידה, החל מטיולי הליכה ועד שימוש ברכבל.
הנה כמה אפשרויות:

טיול רגלי:
ישנם מסלולי הליכה שונים כדי להגיע לפסגה, כאשר שני המסלולים העיקריים הם:
א. שביל מונטניה בלנקה (כביש 10) – שביל זה מתחיל במונטניה בלנקה, בגובה של כ-2,350 מטר מעל פני הים, ולוקח כ-5 עד 6 שעות להגיע לפסגה. המסלול מאתגר בשל אורכו וגידולו.
ב. שביל La Rambleta (כביש 11) – שביל זה מתחיל בתחנת הרכבל העליונה (La Rambleta) ולוקח כשעה עד 1.5 שעות להגיע לפסגה. אפשרות זו קלה וקצרה יותר משביל מונטניה בלנקה.
כדי לטייל אל הפסגה, תזדקק לאישור מהפארק הלאומי. אתה יכול להגיש בקשה להיתר חינם באינטרנט באתר הפארק הלאומי טיידה (www.reservasparquesnacionales.es). ההיתרים מוגבלים ולכן כדאי להזמין מקום זמן רב מראש.

רכבל:
רכבל טיידה מציע דרך נוחה ומהירה יותר להגיע לשיא. לרכבל לוקח בערך 8 דקות לנסוע מתחנת הבסיס שלו לתחנה העליונה (La Rambleta) בגובה 3,555 מטר מעל פני הים. משם, תוכלו לצעוד את המרחק הנותר לפסגה (כ-200 מטר) באמצעות שביל לה רמבלטה (כביש 11), שאורך כשעה עד 1.5 שעות. שימו לב שעדיין תצטרכו אישור כדי לגשת לפסגה מהתחנה העליונה.
זכור שהפעלת הרכבל כפופה לתנאי מזג האוויר, וייתכן שהוא לא יפעל במקרה של רוחות חזקות או תנאים שליליים אחרים. בדוק באתר האינטרנט של הרכבל (www.volcanoteide.com) לקבלת מידע עדכני על לוחות זמנים ומחירים.

סיורים מודרכים:
מספר מפעילי טיולים מציעים טיולים מודרכים וטיולי רכבל להר טיידה. סיורים אלה כוללים בדרך כלל הסעות למקום האירוח וממנו, מדריך וסיוע בקבלת אישורים. זו יכולה להיות אפשרות נוחה אם אתה מעדיף חוויה ללא טרחה.
ללא קשר לאופציה שתבחרו, זכרו לארוז בגדים חמים, שכן הטמפרטורות יכולות להיות קרות משמעותית בפסגה. כמו כן, היו מודעים לסיכונים הכרוכים בגובה רב, ותנו לעצמכם זמן להתאקלם במידת הצורך.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן