חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טנריף המלצות וטיפים לטיול

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

רוצים לקבל על טנריף המלצות וטיפים לטיול מושלם? רוצים לדעת האם באי טנריף יש לעשות או לראות באי? הכנו לכם כאן טיזר לטיול החלומות שלכם בטנריף:

יש הבדלים גדולים בין צפון האי לדרום למרות שהמרחק ביניהם לא גדול. הצפון יותר ירוק ורגוע ומתאים לטיולים והדרום הרבה יותר מתויר, יותר בטן גב וקניות ואטרקציות כמו שייט לצפייה בדולפינים, פארק המים סיאם ופארק לורו. מומלץ לשלב ביניהם.

אין כרגע טיסות ישירות לאי עד להודעה חדשה ולכן האופציה היא או קונקשיין או טיסות מפוצלות. גם הטיסה הלא ישירה היא לא כלכך נוראית, קוניקשן קצרצר במדריד ועוד שעתיים טיסה בלבד.

מומלץ להשכיר רכב מראש ולשלב לפחות 3 ימים בטיול בדרום האי ו-3 ימים מינימום בצפון האי. כעיקרון טנריף מחולק לשני אזורים מרכזיים, צפון ודרום, הצפון יותר עירוני וירוק, הדרום חם יותר עם חופים ומרכזי בילויים, רוב המלונות בדרום, מומלץ להגיע אל חוף לה טריסטס ,נמצא סמוך לעיר סנטה קרוז, עם חול זהב שיובא ממדבר סהרה. רוב ההמלצות הן לשהות בדרום או לחלק את השהות חלק בצפון וחלק בדרום!

באי טנריף תוכלו למצא את כל מה שחפצה נפשכם..

טנריף המלצות לטיולים
טנריף המלצות לטיולים

חופים זהובים לצד יערות גשם
אזורים מדבריים לצד חופים סלעיים
הר געש המתנשא במרכז האי
כפר אבוד (Masca) שהדרך אליו עוצרת נשימה
אטרקציות ייחודיות
שייט למצוקי ענק וצפייה בליוויתנים
סמטאות יפות בעיירות קטנות וצבעוניות
שווקים
מוחיטו! אמיתי וענק במחיר של כוסית בארץ
וכזה שמגיע עם חיוך של הברמן וגם שלכם 😊
תצפיות אין ספור!!!
וכוסית בריקיטו-הקפה הלאומי של טנריף בשילוב קרם ברולה משגע. אפשר לשתות את הקפה ברוב בתי הקפה באי, זה משקה שהם מתגאים בו ושווה לפחות לטעום.

בעיקר האווירה, הכל נקי, רגוע, בטוח, האנשים – חמים, מזמינים, אנרגטיים.

מדהים בטנריף תוכלו להגיע בכל עונות השנה אבל בסביבות פברואר מרץ יש את הקרנבל מאוד ממולץ. זה יעד גם לקיץ גם בחורף! טוב לנסוע בסוף השנה ובחורף כי שם זה אקלים טרופי.

חשוב לדעת גם שהמים לא צלולים אלא שחרחרים לא בגלל לכלוך אלא שהחול שם בזלטי בעקבות הר הגעש טיידה שפרץ לפני 800 שנה.

אם טנריף הספיקה לכם תוכלו לשוט אל אי קרוב שנקרא lanzarote. מזג האוויר פחות או יותר דומה במהלך כל השנה ונעים. בדצמבר אפשר להיות בבגדי ים והוא אי מדהים וחוזרים בשנית בעוד פחות מחודש. המחירים בחורף מצחיקים ביותר, בקיץ הרבה יותר יקרים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן