חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לישראלים שמגיעים לטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

טנריף המלצות וטיפים לטיול – טנריף המלצות למטייל הישראלי – חופשה מושלמת מחכה לכם באיים הקנריים ולנו יש טיפים והסברים לתת לכם על החופשה:

עזבו קצת את יוון,כרתים ,רודוס ותגלו כשנוסעים דרך כדי להגיע לשבוע בטנריף מגלים שהנסיעה הארוכה (4.5 שעות למדריד + 2.5 לאי הקנארי הזה) שווה כל רגע. זהו אי קטן שכל אורכו נסיעה של שעה על הכביש המהיר.
חופי אוקיינוס מטריפים עם חול שחור ( זהו אי געשי, שנוצר כתוצאה מפעילות טקטונית בקרקעית האוקיינוס האטלנטי).
חופשת בטן גב עם נופים הררים מדהימים.
אנחנו שילבנו ימים של רביצה וגלישת גלים בחופים הדרומיים והצפוניים באי , טרק קליל בשמורה ה"טיידה " שמתחיל בנסיעה ברכבל לגובה של 3200 מטר ומשם מטיילים עצמאית ונפעמים מתופעת ההר הוולקני הזה.
שילבנו גם ביקורים בעיירות בסגנון ספרדי , ביקור בגן חיות , הפלגה לצפייה בדולפינים ולוייתנים וצלילה בדרךו כמובן שופינג (גם שם יש את הפירמאק וכמובן כל הרשתות הספרדיות האהובות עלינו הישראליות)….דרך אגב זהו אי ללא מסים 
המלונות ברמה מאוד גבוהה , הדלק זול ביותר ( 3י מים ברכב שכור הספיק תדלוק ב-20 יורו). גם האוכל הטעים ,האלכוהול וחיי לילה במחירים נמוכים ואפילו מצחיקים
ועכשיו המינוס /לקח : איבריה – חברה נוראית !!! מזוודות שלא הגיעו איתנו ולא נשלחו אלינו למלון (כי אנחנו לא באיחוד) , ועיכוב בטיסת חזור .

1. זה לא אי טרופי, מזג האויר שם יותר מזכיר את אילת מאשר את הקאריבים. באוקטובר כבר קריר.
2. גם החופים לא קאריבים. חופים סלעיים שחורים, מדי פעם יש חולות מיובאים ממרוקו שעושים רושם של חוף סביר.

פרט לנקודות הנ"ל, אני מאד ממליץ, חיי לילה מדהימים, נופים מדהימים, אחלה אוכלוסיה של תיירים, וגם השירות מצויין לרוב. אין כמעט ישראלים, לטוב ולרע.

אנחנו היינו במלון cleopatra בדרום והיה מדהים. בצפון אם רוצים לשלב הרב שופינג אז עדיף מלון בסנטה קרוז, אנחנו במלון נחמד best semiramis אבל הוא היה בפורטו קרוז.

להר טיידה אפשר לעלות ברכבל, אם רוצים לעשות מסלול עד לשיא יש להזמין מראש. אנחנו היינו בקיץ והיו הזמנות עד דצמבר מיועד למיטיבי לכת .
יש ארוחת ערב אבירים חביבה לאוהבי הסגנון .
לורו פארק וסיאם אפשר לקנות כרטיסים משולבים, מומלץ .בדרום הרבה כפרים מרהיבים, נסיעות על גבי צוקים. חופי ים בין לגונות.
בטנריף הקניות ללא מע"מ, אפילו פריימארק היה בחלק הצפוני..סניף קטן. בחלק הצפוני יש פחות אטרקציות של ים יותר תרבות, אמנות, מסעדות.

מלון ריץ קרלטון מלון מושלם יש בו הכל ברמה הכי גבוהה שאפשר אנחנו נהננו מאווד.

חיי לילה בטנריף? יש לכם את achaman
דאנס בר של רגאטון
מקום יפה ומומלץ 🙂
ליין רגאטו נראה לי בימי רביעי, תבדקו.

אטרקציות:

הר טיידה, סיאם פארק, לורו פארק, בריכות טבעיות, צלילות, שנורקלים, הרבה הרבה שופינג (נחשב אטרקציה? 😋) עיירות כפיות להסתובבות, אנשים נחמדים, מלונות טובים,

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן