חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לישראלים המגיעים לטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

טנריף טיפים לישראלים שמגיעים לאי. לפניכם המלצות למטייל העצמאי באי טנריף – מה לעשות בטנריף? להלן טיפים חשובים:

טנריף היא לא תחליף למלדיביים. היא אולי תחליף להוואי. יש לה את הייחוד שלה ואת האווירה שלה, ולמען האמת, החופים בה זה עניין שולי. מי שמחפש חופים עם חול מדברי זהוב – חוף טרסיטס נחמד מאוד וכך גם החופים באזור לוס כריסטיאנוס ופלאייה דה לאס אמריקס.

לנו במלון בדרום, ושכרנו רכב. בילינו בהר הגעש טיידה, בפארק במים סיאם, בשיט דולפינים, ביער הגשם אנאגה, בעיירה לה לגונה, בבריכות הטבעיות בגראצ'יקו, יום טיול במסקה, עץ הדרקון ולאגו מרטינז, וכמובן עשינו שופינג וניצלנו יום אחד לבטן גב.
המתבגרים ואנחנו נהננו מאד, היה טיול נהדר ומגוון.

ישנו כל השבוע במלון בוטניקו בצפון. מלון מדהים, ארוחת בוקר סוף. רב האטרקציות למעט פארק המים הן בצפון ולכן העדפנו להיות שם. עשינו טיול באיזי, טיידה, גרצ'יקו – לא לוותר, לורו פארק, סיאם, יער הגשם. וטיילו בערבים בפורטו דה לה קרוז, ערב אחד נסענו לדרום לטייל בערב. אחלה מקום טנריף/

לא לוותר – חוף טורקיז עם חול זהב זה לגמרי בsan andres

רב הטיולים בצפון, נסענו פעמיים לדרום יום אחד לסיאם וערב אחד להסתובב קצת ברחובות. יש שתי דרכים להגיע, האחת בכביש המפותל והשניה בכביש רגיל כך שאין בעיה והנסיעה מאד נוחה

לורו פארק וטיילנו בפוארטה דל קרוז, הר הטיידה (לרכבל יש להזמין מקומות מראש), לוס ג׳גנטס – שייט לצפיה על דולפינים. לקחנו שייט של 3 שעות שזה היה הכי קצר. התברר שזה היה אחד ההייטלייטים של הטיול. היינו בערים: לה לגונה, לוס אבריגוס. – עיירות נחמדות לטיול קצר. נסיעת נוף במאסקה ואלי.
היינו בפירמידות של גוימאר – לא מומלץ עם ילדים. לא גילו ענין. כמו כן היינו בעיר הבירה סנטה קרוז, לטעמי אפשר לוותר

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן