חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיעור צלילה למתחילים בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

מחפשים שיעור צלילה למתחילים בטנריף? זה הזמן להירשם אל קורס צלילה למתחילים בטנריף שבו תכירו את ציוד הצלילה, תתרגלו כיצד נושמים מתחת למים ותצללו בצמוד למדריך מנוסה. אם אין לכם ניסיון צלילה ובא לכם לנסות זאת ההזדמנות!

לחצו כאן לרכישת מקום בשיעורי הצלילה בטנריף!

הצוות יאסוף אתכם מהמלון שלכם לפני שייקח אתכם למרכז הצלילה באל פרייה, מרחק קטן מלאס גלטאס בקצה הדרומי של טנריף. במרכז הצלילה, בעוד הצוות ממיין ואורז את הציוד הדרוש, תוכלו להירגע עם משקה קל או קפה.

כאשר הכל מוכן, תמשיכו למיקום הצלילה שנבחר. שם תקבלו היכרות קצרה עם הכישורים הבסיסיים הכרוכים בצלילה, וציוד הצלילה בו תשתמשו במהלך החוויה שלכם. יחד עם אחד מאנשי הצוות, תכינו את ציוד הצלילה שלכם לצלילה. בהרכבת הציוד בעצמך (בהשגחה) תכירו את הציוד בו אתם משתמשים לפני הכניסה למים.

מדריכי הצלילה המקצועיים שלכם יראו לכם כיצד להתרגל לנשימה מתחת למים בעזרת ציוד הצלילה. בהתחלה במים יהיו כמה תרגילים קטנים כדי לוודא שאתם מרגישים בנוח. אז, תחת הדרכה צמודה, תהיו חופשיים לחקור את העולם התת ימי המרתק של טנריף ולהגיד שלום ל"דגים המקומיים הצבעוניים". עם חזרתכם למרכז הצלילה, הצוות יאסוף וירחץ את כל הציוד בו נעשה שימוש.

לחצו כאן לרכישת מקום בשיעורי הצלילה בטנריף!

הצלילה עם מדריך מנוסה לעומק מרבי של 12 מטר.

משך הפעילות כ-3 שעות.

תוכלו להיתקל בשפע של חיות בר מקומיות מתחת למים, כשאתם מתעמקים מתחת לפני המים של טנריף עם מדריך מקצועי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן