חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מאורגן איזור שמורת אנגה (Anaga) – יום טיול פרטי עם מדריך מקומי בעברית ביערות הגשם

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

רוצים לראות את יערות הגשם ולראות את הטבע כפי שלא ראיתם מעולם? אין לכם רכב ואתם מחפשים טיול מאורגן אל יער אנגה בטנריף בשפה העברית?
יש לכם אפשרות לצאת עם מדריך ישראלי – מקומי שיראה לכם את המקומות היפים ביותר באיזור שמורת Anaga! אל תפספסו חוויה של פעם בחיים!

משך הסיור הוא כ-9 שעות. יום הטיול מתחלק ל-2 אופציות. אם אתם ישנים בצפון טנריף או בדרום טנריף הטיול יהיה מעט שונה מבחינת המסלול. להלן האפשרויות:

יום טיול באיזור איזור שמורת אנגה לכל מי שהמלון שלו נמצא בדרום טנריף:

יערות הגשם אנגה

איסוף מהמלון בשעה 9:00 בבוקר. אחרי מפגש ההיכרות מתחילים לנסוע לכיוון העיירה קנדלריה (Candelaria) שבה נראה קתדרלה מהממת, חשוב לדעת שניתן להכנס בכל יום חוץ מיום שני (ואם הסיור ביום שני שתדעו שגם מבחוץ המראה מאוד מרשים), אחרי שהתפעלנו מהקתדרלה ממשיכים לסנטה קרוז ועוצרים ליד האודיתוריום של הארכיטקט המפורסם סנטיאגו קלטרווה (שאפילו תכנן את גשר המיתרים בירושלים, בדאלס, סן פרנסיקו בוסטון ניו יורק) להתפעלות מהמבנה ומי שצריך אז גם להפסקת שירותים. משם אנו נלך אל פלזה דה אספנייה שהיא הכיכר המרכזית ביותר, נגיע אל לאס טדה סיטאס , משם נמשיך ל-Las Teresitas החוף הכי מפורסם בטנריף. אחר כך משם נוסעים אל טגננה ( Taganana) ובניחו' שהם למעשה כפר הדייגים שהיה מנותק משאר האי טנריף במשך מאות שנים ורק לפני כמה שנים בנו כביש לחיבור כפר הדייגים לטנריף, שם אנו נאכל במסעדת דגים מקומית וטעימה במיוחד (לא במחיר הסיור). אם אתם אוכלים כשר תצטרכו להביא אוכל עצמאי מראש (טונה, סנדביץ', מנה חמה וכו') והמדריך ידאג שנאכל במקום מסודר עם תצפית יפה. צריך לומר זאת מראש.
לאחר ארוחת הצהריים חוזרים בחזרה למעלה לכיוון יערות הגשם ANAGA, ומשם נוסעים לאורך שמורת אנגה בערך זמן ממוצע של 90 דקות בתוך השמורה ומצטלמים בנופים עוצרי נשימה. אופציונלי לשלב גם טיול הליכה של 20 דקות (נא להביא נעלי הליכה נוחות).
ואז משם חוזרים למלון.

יום טיול באיזור איזור שמורת אנגה לכל מי שהמלון שלו נמצא בצפון טנריף:

איסוף מהמלון בשעה 09:45 בבוקר. אחרי מפגש ההיכרות הראשוני, נתחיל לנסוע לעיר מדהימה שנקראת סנטה קרוז ונעצור ליד האודיתוריום של הארכיטקט המפורסם סנטיאגו קלטרווה (שאפילו תכנן את גשר המיתרים בירושלים, בדאלס, סן פרנסיקו בוסטון ניו יורק) להתפעלות מהמבנה ומי שצריך אז גם להפסקת שירותים. לאחר מכן נמשיך אל פלזה דה אספנייה שהיא הכיכר המרכזית ביותר, נלך אל לאס טדה סיטאס ומשם ל-Las Teresitas החוף הכי מפורסם בטנריף. אחר כך משם נוסעים אל טגננה ( Taganana) ובניחו' שהם למעשה כפר הדייגים שהיה מנותק משאר האי טנריף במשך מאות שנים ורק לפני כמה שנים בנו כביש לחיבור כפר הדייגים לטנריף, שם אנו נאכל במסעדת דגים מקומית וטעימה במיוחד (לא במחיר הסיור). אם אתם אוכלים כשר תצטרכו להביא אוכל עצמאי מראש (טונה, סנדביץ', מנה חמה וכו') והמדריך ידאג שנאכל במקום מסודר עם תצפית יפה. צריך לומר זאת מראש.
לאחר ארוחת הצהריים חוזרים בחזרה למעלה לכיוון יערות הגשם ANAGA, ומשם נוסעים לאורך שמורת אנגה בערך זמן ממוצע של 90 דקות בתוך השמורה ומצטלמים בנופים עוצרי נשימה. אופציונלי לשלב גם טיול הליכה של 20 דקות (נא להביא נעלי הליכה נוחות). אחרי שעצרנו ביער אנגה אנו נתקפל ונלך אל לה גונה לאכול גלידה אילטקית מושלמת , יש האומרים הטעימה ביותר באי.
ואז משם חוזרים למלון.

יערות הגשם אנגה בטנריף

מידע על המדריך והאוטו בסיור:

מדריך טיולים בטנריף

המדריך הינו שלמה, בן 48,  מדריך טיולים ישראלי בטנריף , מעל ל- 3 שנים מתעסק בתחום התיירות בטנריף והדרכות הטיולים באי , מעביר סיורים ב4 שפות (עברית, אנגלית, רוסית, ליטאית) למטיילים מכל העולם.

יום הטיול הרלוונטי מתאים ל-עד 4 אנשים ויתבצע ברכב ניסאן X-TRAIL, רכב גדול מרווח ונוח ברמה של VIP עם גג פנורמי – בטיולים האלה זה הדבר החשוב ביותר.

במידה ואתם רוצים לצאת לסיור ואתם 5-8 משתתפים, הרכב יוחלף לרכב גדול ומרווח יותר ואתם תסעו במיני וואן מפנק של 9 מקומות ישיבה.

מידע על התשלום:

מינימום 2 משפתתפים (זוג).
טיול של 2-4 איש – שהאיסוף מדרום המחיר הינו 180 יורו, שהאיסוף מצפון המחיר הינו 210 יורו.
טיול של 5-8 איש – 60 יורו לכל משתתף כאשר האיסוף מדרום, 65 יורו לכל משתתתף כאשר האיסוף מצפון.

הנוף מסנטה קרוז

תשלום במזומן בלבד, ביום הסיור עצמו ישירות למדריך.

דגשים חשובים:

התשלום לא כולל טיפים במידת הרלוונטיות למדריך.

התשלום לא כולל אוכל (בקבוקי מים תקבלו מהמדריך).

מומלץ להביא נעליים נוחות, בגדים חמים, שתייה נוספת, חטיפים, בגד ים.

במידה ותנאי השטח או מזג האוויר או מקרה קיצוני כזה או אחר אשר לא יאפשרו קיום הטיול המוגדר מראש, יוצע ללקוח מסלול חלופי או אופציה אחרת בהתאם.

בכדי לקבוע סיור פרטי עם מדריך ישראלי בטנריף יש למלא את הטופס הבא – חשוב לציין שלאחר שליחת הטופס אנו נבדוק את ההזמנה ונשלח לכם תוך 48 שעות אישור הזמנה ישירות למייל!

    לחזור למשהו ספציפי?

    חוויה בטנריף מתחילה כאן

    דילוג לתוכן