חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסעה משדה תעופה (צפון / דרום) עד למלון שלך

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

מגיעים מישראל לטנריף? זו גם ככה טיסה ארוכה ומתישה וסביר להניח שגם לקונקשן היה לזה חלק, אז למי יש עכשיו כוח לחפש מוניות ולהתווכח עם מחיר? תזמינו נהג שיחכה לכם מראש בטרמינל – הסעה בלי כאבי ראש שבזכותה תגיעו מהר מאוד למלון ותוכלו להתחיל את החופשה החלומית באי טנריף.

שירות דייקני ואמין זה של הסעות 24 שעות ביממה ברחבי טנריף מאפשר לכם לנסוע משדה התעופה של צפון טנריף או דרום טנריף למיקום שאתם רוצים באי, ולהיפך. נהג יאסוף אותך ואת חבריך הנוסעים, וייקח אתכם לרכב או מיניבוס נוח.

אז אם אתם מחפשים הסעות בנמל התעופה טנריף דרום או העברה מ / אל שדה התעופה טנריף צפון, זה השירות שאתם צריכים!

כאשר ההעברה מתרחשת משדה התעופה למלון שלך, הנהג שיודע אנגלית וספרדית יקדם את פניך עם שלט בטרמינל ואז כמובן יעזור לכם עם המזוודות. משדה התעופה תשבו במכונית מרווחת ותסעו בנוחות וביעילות, הנהג יוריד אתכם ישירות במקום הלינה שלכם, בין אם זה המלון שלכם או Air BnB.

כאשר נדרש העברה מהמלון שלך לשדה התעופה, האיסוף שלך יהיה 3 שעות לפני צאת הטיסה שלך, מה שיאפשר לך זמן רב להגיע לשדה התעופה ולבצע צ'ק-אין לטיסה שלך.

• מותר: מזוודה סטנדרטית אחת (70 סנטימטרים x 45 סנטימטרים על 20 סנטימטרים) וטרולי אחד לאדם
• אם אתם נוסעים עם עודף מזוודות (מזוודה גדולה, מועדוני גולף, אופניים, כסאות גלגלים וכו '), חובה שתיידעו מראש על מנת להזמין את הרכב הנכון ולהחיל את המחיר הנכון.

לחצו כאן לקבלת פרטים על שירותי ההסעות ובחירת הכרטיס המתאים (נחיתה בשדה התעופה הצפוני / הדרומי ובחירת שעת האיסוף)

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן