חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צלם פרטי לסשן צילומים של 4 שעות בלוקיישנים בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

יום צילום זוגי בטנריף ? מעוניינים למצא צלם פרטי או צלמת פרטית בטנריף שיתעדו אתכם בטיול המושלם במשך 4 שעות? רוצים צילום זוג בטנריף לצורך חתונה, ירח דבש או הצעת נישואין ? מתנה רומנטית בהחלט!

נמאס לכם לבקש ממלצרים במסעדות שיצלמו אתכם ואתם רוצים תמונות מקצועיות? צריכים צילום בוק משפחתי בטנריף עם מצלמה מקצועית? הזמינו כעת צילום מקצועי בטנריף עם צלמים מקצועיים ותהנו מחוויה של פעם בחיים!

200 יורו לצלם פרטי צמוד ברומא לקבוצה של עד 4 אנשים בסיור במשך 4 שעות – זה הזמן שלכם לתעד את הטיול ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר!

בואו ליהנות מסיור "צילום בוק" בן 4 שעות בטנריף עם צלם מקומי או צלמת מקומית, תעשו תמונות מקצועיות עם נופי האי המספקים את הרקע המושלם להצעת נישואין, תמונות דוגמנות, או סתם תמונות לרשתות החברתיות או למזכרת משפחתית. תוכלו לעשות את זה מול הרים, ג'ונגל, על שפת הים ובערים המרכזיות באי. הרי געש כמו הר טייד הם מהרקעים עוצרי הנשימה, כאלו שאי אפשר אפילו לעשות בפוטושופ. פעילות זו מתאימה גם לזוגות וגם למשפחות.

מתחילים את הטיול ממש לפני השקיעה, כי אלו תנאי התאורה הטובים ביותר לצילום. בזמן שאת/ה מתכוננים לצילום, תקבלו מידע כיצד לדגמן כמו מודל צילום אמיתי. בסופו של יום אתם תקבלו 50 תמונות מדהימות שנערכו עם תוכנה מקצועית לעריכת תמונות.

הקפידו להביא מעט בגדים חמים, מכיוון שיכול להתקרר בערב.

איסוף מהמלון כלול במחיר הכרטיס בדרום טנריף: מפורטו סנטיאגו לאל מדנו.

200 יורו לצלם פרטי צמוד ברומא לקבוצה של עד 4 אנשים בסיור במשך 4 שעות – זה הזמן שלכם לתעד את הטיול ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן