חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קיאקים עם דולפינים + שנורקלינג עם צבים

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

שימו לב לדולפינים מקרוב מקיאק לא פולשני ולא מפחיד את הדולפינים. שחו ותעשו שנורקל עם צבים במפרץ מבודד הנגיש רק דרך הים. תוכלו לקבל נוף מרהיב של קו החוף והרי טנריף בסיור מהמם שפשוט יעשה לכם את הטיול! לא רק להשכיר קיאקים לטיול ימי בטנריף אלא להיות בסיור מודרך שיובילו אתכם לראות דולפינים וצבי ים מקרוב!!

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור שנורקלים וקיאקים עם דולפינים וצבי ים!

תיאור מלא טיול קיאקים בטנריף:
שייט בקאייקים של 2.5 שעות בטנריף והתקרבו באופן אישי לאינטראקציה עם דולפינים וצבים בסביבתם הטבעית. התבוננו ביצורים המדהימים מכלי שאינו מפחיד אותם או מפריע לסביבתם הטבעית.
לחוות את התחושה יוצאת הדופן של להיות מוקף בלהקה של עד 30 דולפינים שלעתים מעלים מופע בקפיצה גבוהה לאוויר! ביתם של עד 5 מינים שונים של דולפינים, כולל דולפינים בבקבוקון, והמים ממש ליד חופי האי הם המקום המושלם להתפעל מיצורים חביבים אלה.

בעוד שהדולפינים בבקבוק הם הקלים ביותר לאיתור, מינים אחרים מאכלסים את מי האוקיאנוס האטלנטי, כולל דולפינים בעלי שיניים גסות, דולפינים מפוספסים ודולפינים נפוצים. כחיות בר, לא ניתן להבטיח שהם יתקרבו אליכם או יגעו בכם, אך יש סיכוי של 95% שתתקלו בבעלי החיים בטיולכם.כמו כן תוכלו לקפוץ באיזור של צבי הים למים ולשנרקל עם צבים במפרץ שנגיש רק לקיאק כבונוס. בדרך כלל תוך כמה דקות צבים סקרנים מגיעים ומתקרבים מאוד, שוחים סביבך וביניכם.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור שנורקלים וקיאקים עם דולפינים וצבי ים!

נקודת מפגש: Calle el Coronel מספר 1, לוס כריסטיאנוס. לבניין קוראים כריסטיאנמר והמשרד נמצא בקומת הקרקע מימין לבניין המשקיף לעבר הים.

קייאקים בטנריף

מה להביא?
כובע שמש
בגד ים
מגבת
קרם הגנה

דע לפני שאתה הולך
• דרישת הגיל המינימאלית לסיור זה היא 18
• שימו לב כי ישנם חדרים ומלתחות זמינים
• זמן הפגישה הוא 15 דקות לפני שעת ההתחלה של הטיול.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן