חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירח דבש בטנריף – המלצות

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

חולמים לעשות ירח דבש בטנריף? אתם צודקים ואתם לא תצטערו! מדובר ביעד רומנטי מושלם לזוגות ולפניכם המלצות ומסלולי טיול עבורכם!

קודם כל אנו רוצים לומר מזל טוב! אתם זוג נשוי, ומה יותר טוב מלחגוג את העובדה הזו באי המושלם ביותר באירופה הלוא הוא טנריף!

הכי חשוב (לפחות לכלה) – אין זיקה בטנריף!

לפניכם המלצות, טיפים ומידע חשוב על טנריף לירח דבש שמותאם לזוג טרי כמוכם:

כמה דברים שיעשו לכם את הירח דבש בטנריף קצת יותר משודרג:

המלצות על טנריף

אנו ממליצים לסגור טיסה מראש. רצוי אפילו כבר לפני החתונה. המחירים להגעה בטיסה לחופשה בטנריף מעט גבוהים ואין טיסות ישירות ולכן צריך למצא את הדיל האופטימלי עבורכם, כמו כן, בגלל שלא מדובר בטיסה ישירה כנראה שתצטרכו לעשות עצירה באירופה לכמה שעות/כמה ימים אז קחו זאת בחשבון.

מומלץ לקחת מלון אחד בדרום ומלון אחר בדרום. אם יש לכם 8 ימים אז לעשות 4 ימים בצפון האי ו-4 ימים דרום האי. בצורה הזו תוכלו לחוות את טנריף מנקודות מבט שונות ולהיות קרובים בכל צד לאטרקציות ולאתרים המרכזיים.

בכדי להתנייד באופן אופטימלי רצוי להשכיר רכב. וכן לפעמים זה מלחיץ להשכיר רכב ולנהוג במדינה שהיא לא ישראל, אך בטנריף אין מה לחשוש הכבישים והתמרורים ברורים, נוהגים באותו צד כמו ישראל ותרבות הנהיגה מצוינת. למעט כמה כבישי עפר הכל סלול וקל לנהיגה. מצפון האי לדרום האי זה לא נסיעה ארוכה..אפשר לומר בתוך כשעה מגיעים מנקודה אחת באי לשנייה.

אנו ממליצים לתכנן את המסלול שלכם מבעוד מועד..תחליטו מה תרצו לעשות בכל יום. מהבוקר שתקומו ועד הערב..תחליטו מה תעשו בכל יום וזה יעשה לכם סדר מסוים שבו תיבנו את הטיול שלכם..בטנריף עצמה ייתכנו שינויים בגלל מזג אוויר או עייפות אך לפחות יהיה לכם מבנה של מה עושים בכל יום וזה יעזור לכם לנהל את החופשה בצורה מסודרת. כאשר אתם מכינים את המסלול שימו לב למרחקים בין מקום למקום (לא לשים באותו יום דברים שנמצאים בצפון טנריף ובדרום טנריף), רצוי גם לשים כתובות מדויקות של מקומות שתגיעו אליהם בכדי שתוכלו להכניס אותם במהירות לגוגל מאפס או ווייז. בנוסף, אנו ממליצים להדפיס את כל המסלול שלכם כדי שיהיה לכם את זה מול העניים (כי לפעמים הקליטה של האינטרנט עלולה לא לעבוד ואז תתקעו). כמו כן, להדפיס גם את כל הכרטיסים שקניתם.

אם אתם אוהבים להיות עם אינטרנט רצוי שתעשו סים..יש כל מיני חברות אבל אם אתם לא עושים חבילה בישראל שכוללת שיחות וגלישה (מאוד יקר) עדיף לכם לרכוש סים מקומי בטנריף. חברת וודפון (VODAPHON) שיש לה מס' סניפים באי ותראו הרבה שילוט של החברה היא הכי מומלצת לדעת רבים.
כמו כן, הסים יעבוד לכם גם בספרד למשל אם תסעו במקביל לטנריף לעוד כמה ימים לברצלונה או מדריד או ולנסיה וכו' כך שזה יתרון משמעותי. קחו גם בחשבון שבשדה תעופה מחיר הסים יקר יותר מאשר בחנויות ברחבי האי.

טיפ חשוב לנשואים הטריים הוא תמיד להזכיר שמדובר בירח דבש – שאתם מגיעים למלונות או מסעדות ואפילו אטרקציות.. תציינו שזה ירח דבש, ברוב המקומות יפנקו אתכם בסלסלת פירות, קינוח, יין, שמפניה, שוקולדים וכו'..
וגם אם לא לפחות הזכרתם לעצמכם את מטרת הטיול 🙂

ירח דבש טנריף

להלן ההמלצות לגבי טיול זוגי מושלם בטנריף:

  • אם אתם אוהבים אוכל הודי תגיעו אל מסעדת little India שנמצאת בלוס כריסטיאנוס..חוויה מדהימה וגם אוכל מצוין.
  • CHAR modern cocina & grill – מסעדת שף מצוינת ושווה להיות שם באחד מהערבים שלכם בכדי לחגוג את הנישואין.
  • אחת החוויות הכי מדהימות מטנריף היא שייט שבו יוצאים עם סירה ורואים ממש מקרוב ליווייתנים ודולפינים. אם אתם רוצים להתרגש מחיות בר במים הטבעיים שלהם זה בול בשבילכם! לפעמים הסירה מתקרבת כל כך קרוב שאפשר אפילו ללטף אותם. הסיור ארוך ומעייף קחו זאת בחשבון.
  • יער הגשם Anaga: מסלולי הליכה מדהימים ביערות גשם סבוכים. יש כל מיני מסלולי טיול ורמות קושי..תבחרו לפי רמת הקושי שלכם..אם קשה לכם ללכת הרבה לכו על המסלול הקצר (15-45 דקות) אם אתם בכושר טוב אז יש מסלול ארוך של (3-5 שעות)
  • בערב מאוד מומלץ להסתובב ולבלות בLas Americas – מלא תיירים שממלאים את כל הבארים , המסעדות, המועדונים. בהחלט המקום שבו שכל הצעירים נמצאים. אם אתם פחות מתחברים לפאבים ומועדונים מאוד כדאי להגיע למופע הפלמנקו המפורסם אשר נמצא ממש ליד מסעדת Hard Rock Cafe (בתשלום).
  • לורו פארק – גן חיות מושלם, מגוון ענק של הופעות וחיות. גם שאתם חושבים שזה אולי הופעות לילדים פשוט תגיעו..חוויה מדהימה!
  • עיירת לה אורטובה – עיירה ממש חמודה עם בתים יפים ומפוארים (כמו ארמונות) ומקומות יפים להסתובב בהם. מאוד מומלץ להכנס לעיירה ולטייל בין הבתים הציוריים וכמובן לשבת לאכול צהריים במסעדה מקומית. אנו ממליצים אם אתם לא שומרי מסורת להכנס אל The Iglesia de San Agustin שהיא כנסייה מהממת ומיוחדת. אחרי שטיילתם קצת תגיעו לקניון לה וילה ותעשו קצת שפינג..אחלה מרכז קניות ומלא חנויות שוות שאפשר להעביר בהן בקלות את הזמן.
  • אם אתם אוהבים צמחים אנו ממליצים להגיע אל הגן הבוטני Jardin de Aclimatacion הנקרא , מדובר בפארק גדול עם צמחים מכל העולם, ליד כל צמח יש הסבר מהיכן הגיע, מה היתרונות שלו, מה שמו וקצת הסבר כללי על הצמח..מאוד יפה וכיף להעביר שם כמה שעות בחוויה זוגית רומנטית.
  • אפשר ורצוי לצאת ליום אחד או לכמה שעות מטנריף בכדי לראות עוד אי קנרי (יש 7 כאלה)..יש סיור יומי מאורגן שלוקחים אתכם לאי לה גומרה הצמוד לטנריף ושם יש נופים פנורמיים מהממים ומיוחדים ופארק שהוא אתר מורשת עולמי וכמובן יש ארוחת צהריים שכלולה במחיר הטיול.
  • מאוד מומלץ לטייל בעיר לגונה (La Laguna): עיר יפיפייה עם המון עצים טרופיים, המון בתים מעוצבים בסגנון קולוניאלי, מחירים זולים בכל מקום. בעיר יש מסעדה איטלקית מומלצת Peccati di Gola. באיזור המסעדה יש מדרחוב נחמד עם המון מסעדות וחנויות ששווה להכנס אליהן.
  • החוף היפה לדעת רבים בטנריף הוא חוף סאן אנדרס יש בו חול מאוד מיוחד בצבע זהב שיובא מהחולות של אפריקה. חובה לטבול שם באחד מהימים.
  • הכפר אייקוד – תגיעו לכפר רק בשביל לראות את "עץ הדרקון", עץ גבוה ומרשים וממה שידוע הוא קיים כבר 3,000 שנה. העץ המדובר הוא האטרקציה המרכזית של הכפר. אז באים בשביל העץ אבל נשארים להסתובב עוד קצת במדרחוב של הכפר וביקבים שיש בו. ממש לידו יש את פארק הפרפרים ששוה גם ללכת שבו יש המון פרפרים ממגוון זנים (רק אם אתם לא מפחדים כמובן).
  • מאוד כדאי לכם להגיע לכפר Masca – נוף פנורמי מהמם, נסיעה בכביש צר ומפותל מאוד אז אם אתם מפחדים לנהוג לא כדאי שתסעו שם.
  • פארק המים סיאם – פארק מדהים. חובה ללכת לשם! יש מגוון אטרקציות של אבובים ומגלשות..אם אתם לא אוהבים אבובים אל תלכו לפארק סיאם. זה ממש לא דומה למה שרגילים בישראל..יש המון מתקנים של אבוב בודד או זוגי וזה מאוד כיף אבל שוב, אם אתם לא אוהבים אבובים תוותרו. זה מקום עצום ומאוד מומלץ לרכוש בכניסה כרטיס FAST PASS שמדלג על התור..זה שווה מאוד! אבל בימים מסוימים שאין הרבה אנשים לא בטוח שחובה לקנות. ולכן אם תראו בכניסה שיש המון אנשים ונראה לכם שהפארק עמוס תקנו את הכרטיס בלי לחשוב פעמיים, אחרת אם תראו שריק ייתכן ששווה לחסוך את הכסף. אחרי הפארק ההמלצה שלנו ללכת לקניון סיאם שהוא קניון מצוין עם המון חנויות של מעצבים מוכרים ורשתות אופנה בינלאומיות..יש שם גם סופרמרקט שבו תוכלו לקנות מצרכים ולשים בחדר שלכם או באוטו שיהיה לכם לנסיעות הרבות באי.
  • מומלץ מאוד להגיע לטיילת הארד רוק קפה, ממש יפה שם ויש המון מה לעשות. אם אתם כבר שם תעשו לעצמכם טובה ותזמינו נאצוס למנה ראשונה והמבורגר במסעדת הארד רוק קפה…הנאצוס מגיע עם גבינה, שעועית ואבוקדו והוא מדהים ועל ההמבורגר של הארד רוק קפה אין מה להוסיף – מושלם!
  • הר טיידה הינו הר געש וזה מחזה מדהים חובה להגיע! פשוט נוף עוצר נשימה בכל הנסיעה. את הכרטיס לרכבל צריך לרכוש מראש. צריך לזכור שלפעמים בעונות עמוסות אין ממש חנייה ולכן צריך להמתין מעט עד שרכב ייצא מהחניון. להגיע עם בגדים קצרים אך לקחת בגדים חמים כי למעלה שתעלו ברכבל קר לפעמים. אם אתם מחפשים רומנטיקה בירח דבש שלכם מה יותר טוב מקצת כוכבים נופלים? צאו להר טיידה כשמחשיך אל תצפית אסטרונומית עם מדריך..באמת שזו חוויה נהדרת, שונה ומעניינת.
  • החוף עם החול השחור "playa del duques" – מקום מושלם, עם חול שחור שנוצר מהבזלת של הר טיידה, חובה להגיע לפחות בשביל התמונה לאינסטגרם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן