חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

3 ימים מדריד + 4 ימים בצפון טנריף + 6 ימים בדרום טנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

כל מה שצריך לדעת על חופשה משולבת טנריף ומדריד! להלן המדריך אשר יספק עזרה בתכנון טיול מדריד + טנריף!

** 3 ימים במדריד **

– שהייה במלון דירות מעולה (Matute11 Suites).
מעבר לעובדה שהוא במיקום מעולה (לכל האטרקציות הלכנו ברגל), השירות מאוד אדיב, החדרים גדולים ומאובזרים בציוד המאפשר הכנת ארוחות בוקר מפנקת (רק לקנות מצרכים מהמכולת המקומית ואתם מסודרים). ממול המלון פאב/מסעדה בסגנון לבנוני, למי שמתגעגע מהר לקפה שחור אותנטי או חליטת נענע מתוקה.

– שוק פשפשים אל רסטרו (Market El Rastro). בהחלט שווה! כמות האנשים מטורפת!! פתוח בימי ראשון.

– שוק סאן מיגל (Mercado de San Miguel). מאוד דומה למתחם שרונה. מגוון מאכלים, בירות וקינוחים תחת קורת גג אחת. תבואו רעבים!!

– קפיצה לכיכר מאיור (Plaza Mayor) ואכילת צ'ורוס עם שוקולטה בבית קפה Chocolatería San Gines. למי שמעוניין לטעום מהקינוחים המקומיים (הספינג' של הספרדים  )

– טיול ברחוב/שדרת גראן וויאה (Gran Via). מגוון רשתות, מסעדות ועוד. שווה ביותר למי שמעוניין לעשות קניות (מישהו אמר Primark?). ארוחת צהריים במסעדה איטלקית מומלצת הנמצאת בשדרת גראן וויאה (Gran Via): Oven Mozarella Bar

– טיול בפארק רטירו (Parque del Retiro). שייט קצרצר באגם הנמצא במרכז הפארק. בסיום הפארק מומלץ גם לתת גיחה קצרה לשער אלקלה הנמצא ממש ליד (Puerta del Alcala).

מלונות מומלצים בטנריף:

בדרום ב"דרים פלאס"
בצפון "בלה ויסטה"

טיפים כללי:

יש בטנריף בסנטה קרוז כולבו מעותה של קורט דה אינגל במחירים מצוינים ודברים מהממים. לידו יש גם קניון שיש בו גם סניף של פרימאק ויתר הרשתות האירופיות הגדולות…

** 4 ימים בצפון טנריף **

– לינה בעיר סנטה דה לה קרוז (Santa de la Cruz):
לינה במלון Iberostar Grand Hotel Mencey. מלון מעולה! בעיר ישנה שדרה נחמדה הכוללת מותגים, בתי קפה ומסעדות (Calle del Castillo). מסעדה מומלצת ממש מול המלון: Cocina Urbana. ישנו שוק מקומי שלא הספקנו לבקר בו (Mercado Municipal Nuestra senora de africa). שימו לב שהשוק פתוח רק עד 14:00.

– נסיעה לעיר Taganana: לקחת בחשבון שהמסלול כולל הרבה עליות וירידות במסלולים צרים. לא קריטי, רק לנסוע בזהירות.

– נסיעה וטיול באיזור Anaga (Parque Natural de Anaga): אחלה מסלולי הליכה ביערות גשם סבוכים.

– נסיעה לעיר San Andrés. טיול בעיר ובחוף טרסיטס (Playa de Las Teresitas). חוף זהוב, שיובא מחולות אפריקה…מדהים!

– טיול בעיר לגונה (La Laguna): אחלה עיר, אחלה מחירים.
מסעדה איטלקית מומלצת Peccati di Gola. באיזור המסעדה יש שדרה נהדרת עם המון מסעדות וחנויות.

טיול לפארק החיות לורו (Loro Park): להגיע בשעת הפתיחה ב-10:00 ולשמור לפחות 3 שעות לביקור בפארק. מגוון ציפורים, פינגיווינים, דגים, יונקים וכו'. מומלץ לבדוק את שעות ההופעות ולהגיע מראש (הופעות לוויתנים, דולפינים, כלבי ים, ציפורים). למי שמעוניין להמשיך לפארק המים בדרום (סיאם), מומלץ לקנות כרטיס משולב.

– טיול בערים פוארטו דה לה קרוז (Puerto de la Cruz), ולה אורטאבה (La Ortava). הנסיעה לערים מלווה בנוף מדהים למי שמגיע מכיוון סנטה קרוז! בפוארטו ניתן לראות חופי ים שחורים שנוצרו מאבני הבזלת. מומלץ לשלב את הטיול בערים עם פארק לורו.

** 6 ימים בדרום טנריף **

– לינה במלון H10 big sur בלוס כריסטיאנוס (Los cristianos). חדרים טובים, שירות אדיב, אוכל בסדר. אוכלוסייה: ממוצע גיל 55 (בלס אמריקאנס הממוצע יורד לגיל 30). מומלץ לישון בלס אמריקאנס, אפילו אם זה חמש דקות נסיעה. בלס אמריקאנס יש שדרה מרכזית מאוד יפה (בייחוד בערבים) עם המון חנויות, מסעדות ופאבים. מסעדה איטלקית מאוד מומלצת בשדרה: Bianco.

– טיול במסקה (Masca) ובאיקוד דה לה ווינוס (Icod de la vinos). באיקוד דה לה ווינוס ניתן למצוא את עץ הדרקון (Dracaena Draco). עץ ענק ומרהיב ביופיו.
טיול בעיירה גראצ'יקו (Garachico), הקרובה לאיקוד דה לה ווינוס. מומלץ להביא בגדי ים ולשחות בים (יש בעיירה את איזור הנמל עם בריכות מים לצד סלעים (מומלץ לשחות שם!!!). בנוסף, באיזור הים ניתן למצוא גלידרייה מעולה (השם לא זכור, אבל ניתן בקלות לזהות אותה לפי התור  )

– טיול בשמורת הר געש טיידה (El Teide). לצערנו כשהגענו הרכבל היה סגור בעקבות מזג האוויר בקצה הר הגעש (בשמורה המזג אוויר היה קייצי להפליא, ללא רוחות ועננים בכלל). מומלץ לבקש מהמלון להתקשר לחברה ולשאול האם היום הרכבל פעיל (ורק אז לרכוש כרטיסים דרך האתר). שווה לטייל באיזור גם אם הרכבל עצמו סגור (נופים עוצרי נשימה). לקחת בחשבון הדרכים עקלקלות (אנחנו שאלנו את המלון בנוגע למסלול המועדף ומתברר שזאת הייתה בחירה מעולה).

יום כיף בפארק מים סיאם (Siam Park). מבוסס על אבובים (רוב המתקנים הם עם אבוב יחיד/זוגי או אפילו רביעייה). מאוד כיף ומומלץ! להביא מראש מים וחטיפים/אוכל. טיפ: לחנות בקניון סיאם, שם החנייה בחינם וללכת ברגל לפארק.

– גיחה לקניון סיאם (נמצא ממש ליד פארק המים). מותגים ומסעדות. טיול קצר בעיר אדחה וארוחה במסעדה הודית מומלצת (bobby's III Indian tandoori).

המלצות נוספות:
– שווה לפצל לשני האיזורים. גם דברים הפשוטים זה שווה (לדוגמא: מפארק סיאם היינו מרחק של 5 דק נסיעה. זה יכול להיות לבלות שם כל היום ואז לנסוע חזור במשך יותר משעה)
– לשכור רכב ולקחת תמיד פק"ל ים (מגבות, בגדי ים, כפכפים, קרם שיזוף…). לקחת רק רכב אוטומטי ולא ידני! (עליות יכולות להיות תלולות עד רמת הגיחוך. מבאס לעשות שם זינוק בעלייה). מאוד מומלץ לשכור רכב. אומנם יש מקומות עם דרכים צרות (בייחוד בהרים), אבל אם נוסעים בזהירות אז הכל בסדר. לקחת רק אוטומטי! לא ידני! יש מקומות עם עליות ממש תלולות. בנוגע לכבישים בין עירוניים, מאוד נוחים ולא פקוקים.  רק האיזורים ההרריים. לדוגמא: כשעלינו למסקה או בדרך להר טיידה. האמת שבקשר לטיידה, שאלנו במלון את אחד העובדים והוא המליץ לנו על כביש נורמלי יותר. לקחנו את המסלול שהוא אמר והיה ממש לא מסובך. פשוט מסתכלים על המסלולים האפשריים בווייז עד שרואים שזה המסלול שהוא המליץ על במפה
– פיצול הטיול בין צפון ודרום טנריף. חובה! (למרות שהאי קטן, כדאי לפצל בין 2 האיזורים).
– לקנות שתייה, חטיפים ואוכל קליל בסופרים (כי לפעמים נמאס לחפש מסעדות). למי שאוהב לקנות שוקולדים בדיוטי פרי כמתנות, תחכו עם הקנייה ותקנו בסופרים במקומיים (הרבה יותר זול ומגוון מקומי)
– וויז עובד נהדר לניווט בכבישים! גוגל מפות קצת פחות טוב (שומש רק בניווט הליכה).
– חבילה של גולן טלקום לחו"ל ב99₪ מאוד מומלצת! עובד נהדר וניתן גם לעשות ולקבל שיחות מהארץ. בסיום הטיול פשוט לבטל את החבילה.
– להשאיר יום-יומיים פנויים. סתם להסתלבט ולנוח מהטיולים 
– לאוהבי הקניות, להביא מזוודה דלילה ולהשלים חוסרים במדריד או טנרי
– בגראנד ווייה יש שדרה ארוכה של מותגים, מסעדות וכו'. מאוד מומלץ. רק בפרימארק אפשר לבזבז חצי יום. פשוט לרשום בוויז או גוגל מפות Gran via
– טיסה ממדריד לטנריף. רוב הטיסות הן של איביריה אקספרס. אורך טיסה כשעתיים וחצי

מבחינת פירוט עלויות של דברים עיקריים בטנריף:
טיסה ליחיד: 2200 ש"ח (570$)
מלון צפון טנריף (4 לילות, ארוחת בוקר): 2500 ש"ח
מלון דרום טנרים (5 לילות, חצי פנסיון):3600 ש"ח
רכב ל-10 ימים (הסכום שרשום התחלק בין 2 זוגות): 1770 ש"ח

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן