חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 הדברים שחובה לעשות בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

האי הידוע טנריף, הוא אי ספרדי השוכן דרומית לספרד היבשתית. בנוסף אחד האיים הגדולים והמאוכלסים ביותר באירופה.

האי מפורסם במיוחד כמקום לנופש האולטימטיבי, נופש המשלב בתוכו מגוון חופי רחצה יפיפיים, חיי לילה תוססים, מסעדות, נופים, היסטוריה נרחבת ושלל אטרקציות.

באי תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של אופציות ללינה, החל ממלונות ברמת חמישה כוכבים ועד סאבלט בדירות פרטיות כדוגמת אייר בי אן בי.

כיוון שהאי מציע אין סוף אופציות לבילוי, ריכזנו עבורכם את חמשת הדברים שחובה לראות ולעשות בטנריף.

חמשת הדברים שחובה לראות ולעשות בטנריף

בילוי בחופים

כששומעים את השם טנריף, תמונות של חופי טורקיז שוטפות את מוחנו ולא סתם הדבר. טנריף ידוע כאי עם שלל חופים ציוריים שלא תרצו לפספס. כמובן שיש אין ספור חופים ולכן, ריכזנו עבורכם את המומלצים ביותר.

אזור חופי פורטו דה לה קרוז נמצא בצד הדרומי של טנריף ולכן, תמצאו ברצועה זו ימים רבים יותר של שמש לעומת החופים הצפוניים. רצועת החוף תיירותית יחסית אף יפה, נקיה ומרווחת. החוף המפורסם והיפה ביותר ברצועה נקרא פלאיה חארדין. 

רצועת חוף סאן אנדרס: פלאיה דה לאס טרסיטאסרצועת חוף יפהפייה בצפון האי. האי נחשב דיי מתוייר אך עם זאת, יפייפה, טבעי ומלא בעצי קוקוס ודקל. 

מה שמייחד את האי הוא החול הצהוב שלו שהובא אליו במיוחד ממדבר סהרה. החוף נמצא בסמוך לעיר הבירה של טנריף- סנטה קרוז. בנוסף, סאן אנדרס היא עיירת דייגים וידועה במגוון מסעדות הדגים שבה.

לאוהבי החופים הטבעיים והפחות מתויירים: חוף לה טג'יטה – אחד החופים הטבעיים הגדולים והיפים ביותר בטנריף. מומלץ מאוד.

למשפחות: חוף לאס ויסטאס – אזור ארונה ביץ'. החוף טורקיז יפייפה עם חול זהוב בצורת לגונה ולכן מאוד מתאים לנופש עם ילדים. אפשר ללכת הליכה ארוכה בלגונה במיים רדודים אשר יצרו מעין בריכה בתוך הים. 

חיי הלילה

חיי הלילה בטנריף נחשבים לתוססים מאוד עם מגוון רחב של ברים, מועדונים ואוכלוסיה מגוונת מכל העולם. לפניכם מספר המלצות על מקומות הבילוי הטובים ביותר.

טראמפס "מלך המועדונים" – לא סתם הטראמפס הרוויח את הכינוי מלך המועדונים. ממוקם בחלק הדרומי של טנריף באזור "פלאיה דה לאס אמריקאס". המועדונים גדול מאוד ומפואר, מתאפיין במוזיקת האוס בעיקר ואר אן בי. המועדון מארח תקליטנים מכל העולם. בנוסף, במועדון ישנם מתחמי וי איי פי.

פאפאגאיו ביץ' קלאב – מתחם מסיבות פתוח על החוף אשר משלב כמקום בילוי מסיבתי גם ביום וגם בלילה. נחשב למקום אקסקלוסיבי ומהנה ביותר. ממוקם גם הוא באזור "פלאיה דה לאס אמריקאס". 

בלאנקו בר – מועדון ריקודים והופעות ידוע ומוצלח בטנריף. מלבד המקום אשר משמש כמועדון ריקודים ללילות שטופים במוזיקת האוס, המקום מקיים מופעים מדי ערב הכוללים סטנד אפ, וקברט.

בר בולס האד, ראש השור – בר בסגנון בריטי וינטג' עם מוניטין של בר הרוק אנד רול העיקרי של טנריף. מחירי הבירה זולים והאווירה נהדרת. המקום ידוע כבר עם מוזיקה חיה ומארח הרכבים מקומיים.

הפארק הלאומי טיידה

הפארק הלאומי טיידה אשר במרכזו הר הגעש טיידה, שהוא ההר הגבוה ביותר בספרד והשלישי בגובהו בעולם. הפארק גדול מאוד ונופיו רבים, פראיים, מגוונים וצבעוניים. ניתן לטייל בפארק במגוון צורות החל מטיולי ג'יפים, טרקים רגליים קצרים או ארוכים ורכבל. נופי הפארק הלאומי טיידה אף מזכירים את הפארקים הלאומיים של ארצות הברית.

לבקר ולבלות בעיר הבירה סנטה קרוס דה טנריפה

סנטה קרוס דה טנריפה היא עיר הבירה של טנריף. העיר נמצאת בחלקו הצפוני של האי טנריף. העיר היא מרכז תרבותי בספרד ובה מוקדי תרבות, מוזיאונים, תערוכות ופסטיבלים רבים שפוקדים אותה מדי שנה כמו פסטיבל סלסה, אופרה, מוזיקה וסרטים ואף הקרנבל השני בגודלו בעולם. תמיד כדי לבדוק איזה פסטיבל מתקיים בעיר בזמן שאתם מבקרים.

האתרים המרכזיים בעיר הינם:

האודיטוריום של טנריפה – הסמל של האי. מבנה ארכיטקטוני מרשים.

מוזיאון הטבע והאדם – מוזיאון מעניין ביותר אשר מציג חפצים ותמונות כגון מומיות מההיסטוריה של העיר.

תיאטרון גוימרה – מבנה היסטורי שנבנה ב 1851, והתיאטרון העתיק ביותר באזור האיים הקנריים.

מרכז האומנויות של טנריפה והמרכז התרבותי אל טנקו- שני המרכזים מציגים תערוכות רבות של ציור, מחול ומוזיקה, סאונד וכדומה.

הפארק האנתולוגי של הפירמידות של גוימאר

אתר ארכיאולוגי מרתק הממוקם בחופו המזרחי של האי. בשנת 1998 נמצאו שש פירמידות עשויות מאבני בזלת. הפארק ענק ומשתרע על פני שישים וחמישה דונמים. בנוסף, ניתן למצוא בתוכו את ה"פויזן גארדן"- גן נדיר ומיוחד אשר מאגד בתוכו עשרות זנים של צמחים ארסיים שנאספו מהעולם. מבחינת הפירמידות, עד היום לא בדיוק ברור מי בנה אותן ומה גילן אך הסברה אומרת שהאיים הקנריים היו מרכזיים בנתיב העתיק להפלגות בין אמריקה לבין המזרח התיכון וכך הפירמידות משלבות במבנה שלהן דמיון בין פירמידות המאיה באמריקה לבין הפירמידות במצריים.

שאלות נפוצות על דברים שיש לעשות ולראות בטנריף

לבקר בחופים, במועדוני הלילה והברים, הפארק הלאומי טיידה, הפארק האנתולוגי של הפירמידות של גוימאר וביקור בעיר הבירה של טנריף סנטה קרוס דה טנריפה.

חופי פורטו דה לה קרוז,  פלאיה דה לאס טרסיטאס, חוף לאס ויסטאס, חוף לה טג'יטה ורצועת חוף פלאיה דה לאס אמריקאס.

מרבית חיי הלילה התוססים ביותר נמצאים באזור רצועת החוף פלאיה דה לאס אמריקאס. ההמלצות שלנו הם מועדון טראמפס, פאפאגאיו ביץ' קלאב, בלאנקו בר והבולס האד.

בעיר היא מרכז תרבותי ואומנותי אשר מתקיימים בו עשרות פסטיבלים בשנה, ביניהם הקרנבל השני בגודלו בעולם. מלבד זאת, מומלץ לבקר בתיאטרון גוימרה, האודיטוריום של טנריפה ומוזיאון הטבע והאדם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן