חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6 ימים בטנריף סיכום טיול בחודש מרץ

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

יום 1
נחתנו בשדה התעופה הדרומי של טנריף לקראת שעה 12:00, לקחנו רכב להשכרה מהשדה בעלות של 160 יורו ל6 ימים- ממליצה ממש להתנייד ברכב, האי קטן ושווה לעצור בכל מקום.
לקחנו מלון בפוארטו דה לה קרוז, מהשדה אפשר לנסוע לשם או דרך החופים הדרומיים או דרך סנטה קרוז. החלטנו לנסוע דרך סנטה קרוז, אין הרבה מה לראות בדרך. עשינו עצירה בסן קריסטובל דה לה לגונה שם יש מדרחוב נחמד מאוד ועיר עתיקה יפה. המשכנו לפוארטו דה לה קרוז לקראת הערב, נחמדה מאוד יש מלא חנויות, מסעדות, ברים ואווירה טובה.
יום 2
קמנו בבוקר ונסענו דרך LA OROTAVA אל הפארק הלאומי טיידה. הדרך לשם היא חוויה בפני עצמה, מתחילה בבתים ציוריים וצבעוניים של לה אורוטבה עם נוף של הים, ממשיכה בהרים ירוקים ונכנסת לתוך העננים כאשר מטפסים לגובה עם הכביש. ממש נוסעים מעל העננים, עם נופים של יערות, דרך חולות, סלעי בזלת ואפילו שלג, כל נוף שתרצו יש בדרך הזאת והמון אפשרויות למסלולים עוד לפני שמגיעים לפארק עצמו.
הגענו לרכבל לקראת 12 ולא הייתה הרבה המתנה אבל עדיין מומלץ להזמין כרטיסים מראש, תוך חצי שעה כבר התחלנו לעלות למעלה. ומהפסגה אפשר לראות את כל האי ב360 מעלות עם עננים מתחתיכם ושלג מעליכם. רצינו לצאת למסלולים שמתחילים בנקודה הזו אבל לצערי הם היו סגורים בגלל מזג האוויר, אז תבדקו מראש.
המשכנו משם לרוקס דה גרסיה, תצורות סלעים מיוחדות עם מסלולי הליכה שונים, אנחנו עשינו מסלול של שעתיים, ממליצה!
יום 3
נסענו מפוארטו דה לה קרוז לכפר הקטן מסקה. הדרך לשם היא פשוט מהממת, סלעים הרריים ירוקים על רקע הים, עם מלא מלא תצפיות ששווה לעצור בהן בדרך. מסקה הוא כפר קטן וחמוד עם אווירה קסומה, חובה לעצור שם לפחות לדרינק. למי שיש זמן אפשר לעשות את הטרק ממסקה אל החוף של לוס גיגאנטס (4 שעות בירידה) ולחזור עם סירה. ממסקה המשכנו אל כפר הדייגים גרצ'יקו שם יש תצפית מהממת על הכפר, חופים ובריכות טבעיות שנוצרו מהים והסלעים. המשכנו אל איקוד דה לוס וינוס- עיירה ממש מתוקה שכיף להסתובב בה וראינו את עץ הדרקון (ניתן להיכנס גם לפארק עצמו להדרכה).
יום 4
החלטנו להתפנן והלכנו להסתובב לאורך הטיילת של פוארטו דה לה קרוז, עשינו הליכה ארוכה לאורך כולה ובסוף נכנסנו למתחם לאגו מרטינז, בריכות יפהפיות מול הנוף של הים והעברנו שם כמה שעות טובות. אכלנו צהריים בבר טאפסים מקומי, הלכנו לחוף PLAYA JARDIN עם חול שחור, מים כחולים ועצי דקל.. גם שם הטיילת כיפית ביותר! סיימנו בתצפית LA PAZ על השקיעה.
יום 5
נסענו לכיוון החופים הדרומיים (החלפנו מלון כדי להתקרב לאזור הדרומי ולשדה התעופה). התחלנו בעיירה פוארטו דה סנטיאגו לכיוון לוס גיגנטאס (עם מלא עצירות יפות בדרך) וכשהגענו לקחנו שייט של שעתיים עם לוויתנים ודולפינים, נחמד ביותר. לוס גיגאנטס חמודה בטירוף, אכלנו שוב טאפאסים מקומיים ונסענו אל הבריכות הטבעיות באזור. בערב המשכנו למלון באזור PLAYA DE LAS AMERICAS השוקק חיים.
יום 6
ניצלנו את היום לחופים ולטיילת הגדולה שבין פלאיה דה לאס אמריקאס ללוס כריסטיאנוס, אפשר למצוא שם חופים סלעיים או עם חולות שחורים או עם חולות זהובים, הרבה מלונות שווים, מסעדות וחנויות.
כללי:
1. לא יודעת איך ההתניידות בתחבורה ציבורית, אבל ברכב מאוד קל ולא יקר, ויש חניה בכל מקום.
2. ממה שיצא לנו לחוות רוב האזורים מתרוקנים בשעה 21:00 וכבר אין הרבה מדיי אקשן אחרי השעה הזו.
3. לא בדקו לנו בדיקות/תעודות קורונה בשום מקום מלבד הטיסה הלוך
4. 6 ימים זה לא מספיק 😊 יש עוד המון מה לעשות שלא הספקנו אבל היינו חייבים לוותר על דברים. בהחלט נחזור לעוד חופשה במחיר סביר שיש בה גם טיולים וגם בטן גב !