חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע פלמנקו מקורי ומקומי בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

מופע הפלמנקו המפורסם "Olé Flamenco"

מופע פלמנקו אולה הוא מופע מחול ופלמנקו ספרדי, שנוצר וביים הרקדן והזמר פראן צ'אפינו (Fran Chafino).

הופעת הפלמנקו אולה מציעה מסע של אור, צבע, כוח ואווירה טובה באולם התצוגה של לאס אולאס ב-GF Victoria. מסע דרך הריקוד הספרדי כדי בסופו של דבר להכיר לנו את הפלמנקו הטהור ביותר.

ההלחנה הכוריאוגרפית, העיבודים המוזיקליים, הבמה, התאורה והתלבושות מעניקים למופע המופתי הזה זהות משלו.

המקום נפתח בשעה 20:30.
המופע מתחיל בשעה 9 בערב.
בין שני חלקי המופע יש הפסקה של 15 דקות
משך ההצגה הוא 90 דקות.

מופע פלמנקו בתיאטרון Coliseo

לחוות את האווירה הנלהבת של הופעת פלמנקו בטנריף. הכרטיס כולל משקה בעודכם מתפעלים מהרקדנים המבצעים ריקודים ספרדיים מפורסמים כמו הפסודובל במחצית הראשונה. במחצית השנייה תיהנו מסיפור אהבה טיפוסי של פלמנקו.

בחלק הראשון של הופעת פלמנקו חיה זו, צפו בריקודים ספרדיים טיפוסיים כמו החתונה של לואיס אלונסו, לה וידה ברווה ופאסודובל. בחלק השני, תיהנו מפלאמנקו טהור עם שירה חיה, גיטרה וסיפור אהבה הכולל את סגנונות הטנגו אלגריאס וסולאריס.

בחרו בין הכרטיסים הסטנדרטיים הכוללים כוס סנגריה או סן פרנסיסקו (ללא אלכוהול), או בחרו באפשרות VIP עם כוס שמפניה ומושבים בשורות הראשונות.

הופעת פלמנקו ב-Casa Ábaco

בקרו בקאסה אבאקו בפוארטו דה לה קרוז כדי לראות מופע פלמנקו קלאסי. התענגו על סנגריה חינם וצפו ב-6 אמנים מביאים לחיים את צורת האמנות המסורתית הזו. למושבים הטובים ביותר בבית בחרו באופציה עם ישיבה VIP הכוללת מושבים בשורות הראשונות כמו וכוס קאווה.

היכנסו למקום ב-Casa Ábaco, אחוזה מפוארת מהמאה ה-18. התפעל מהארכיטקטורה והעיצוב המרשימים, שניהם פועלים במקביל כדי ללכוד את המהות של הבניין המקורי.

מוזמנים להגיע מוקדם וליהנות ממשקה או 2 לפני תחילת המופע (העלות לא כלולה). הישענו לאחור וקבלו את ההופעה הנלהבת של זמרים, רקדנים וגיטריסטים מיומנים תוך לגימת כוס סנגריה חינם או משקה לא אלכוהולי.

מחפשים אטרקציות לזוגות בטנריף? מעוניינים לראות הופעות שוות ומופעים שאסור לפספס? מופע פלמנקו מקורי ואותנטי של טנריף הוא לא משהו שכדאי לכם לפספס! הופעה שלמה עם ריקודים, מוזיקה ואווירה טובה!

מופע פלמנקו במשך שעתיים, מופע מיוחד שמביא את כל הקסם, הכוח והטוהר של הפלמנקו הספרדי בתערוכת A Compás, שמביאה לחיים רקדנים מוכשרים עם הסופר סטאר פראן צ'אפינו (Fran Chafino).

לחצו כאן להזמנת כרטיסים למופע פלמנקו!!

גלו את היופי של הפלמנקו הספרדי האותנטי עם הכרטיס הזה למופע "A Compás". תתלהב מסגנונות מסורתיים שונים במופע מוזיקה חיה בביצוע 2 זמרים, גיטריסט אחד, נגן כלי הקשה אחד ו-6 רקדנים מדהימים. התענגו על כוס קאווה ואפרטיף.

לאחר שבחרתם תאריך תוכלו לבחור סוג כרטיס ל-4 אגפי ישיבה שונים, כולל אגף VIP המגיש בקבוק יין שלם לשניים. ללגום כוס קאווה ספרדית מסורתית בתחילת המופע.

תוכלו לראות במופע מגוון סגנונות פלמנקו מסורתיים, כולל בוליראס, אלגריאס, טנגוס, קאנא, סגוויאראס וגוג'יראס.

מהר מאוד מתאהבים ומתלהבים באלגנטיות של הרקדנים והרקדניות הלבושים בתלבושות מטורפות ובאופן הריקוד והקצב שיבצעו הנגנים.

מקבלים עם כרטיס הכניסה כוס קאווה (יין קל) + אפרטיבו (נשנושים)

נקודת מפגש:

Av. J.M. Galván Bello, 38639, Santa Cruz de Tenerife

חשוב לדעת: חובה להגיע 30 דקות לפני תחילת המופע

ישנה גם כניסה ללא מדרגות לבעלי קשיי ניידות
ילדים בגילאי 0-9 בחינם עם מבוגר משלם (מקסימום ילד אחד חינם למבוגר משלם)
יש חניה חינם באתר
המופע יתקיים בין השעות 20:30-22:30, עם הפסקה של 20 דקות באמצע

לחצו כאן להזמנת כרטיסים למופע פלמנקו!!

לשריין מראש כרטיסים בהתאם לימי הטיול שלכם בטנריף

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן