חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות מה לראות ולעשות שבועיים בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

סיכום ירח דבש בטנריף
אז ככה- השכרנו רכב דרך האתר "רנטל קאר" וככה יכולנו להתנייד באי- ממש ממליצה, זה לא יקר והדרכים מאוד נוחות לנהיגה וככה לא תלויים בשום אוטובוס או מוניות…
היינו שבוע בצפון במלון Iberostar Heritage Grand Mencey – מלון מצויין! מומלץ ממש! היחס של העובדים מדהים- כל מה שאתה מבקש מביאים לך. אנחנו לקחנו על בסיס חצי פנסיון. בצפון אני מאוד ממליצה לעשות את זה- כי אין הרבה מקומות שאפשר לצאת לאכול בהם באיזור של המלון. הארוחת ערב מוגשת כמו במסעדה- יש מנה ראשונה עיקרית וקינוח והאוכל יותר טוב מכל מנה שאכלתי במסעדות הכי טובות בארץ.
בשבוע הראשון חרשנו את כל איזור הצפון- היינו בלורו פארק, ביער הגשם אנגה, בחוף הים טריאסיאס (או משהו כזה…), בעיר לה-לגונה, בעץ הדרקון ובעיירה גריצ'קו- יש שם חוף ים מדהים עם בריכות קטנות שנוצרו מקריסה של טירה עתיקה שהייתה שם- מקום אחד היפים שהייתי בהם! יום אחד הלכנו לשופינג בקניון הגדול של סנטה קרוז.
ואז ירדנו דרומה לשבוע במלון Iberostar Bouganville Playa. מלון נחמד- אם להשוות למלון בצפון אז הוא לא התקרב לרמה שלו. גם שם לקחנו חצי פנסיון למרות שבהחלט אפשר להסתדר- יש שם המון מסעדות בכל פינה והאוכל שם מצויין!
היינו בהר הגעש טיידה הנוף בדרך מהמם ומושלם! על ההר קפוא ברמות שאי אפשר לתאר- זה הר הגעש השלישי בגובהו בעולם! רצוי מאוד להתלבש חם כשנוסעים לשם.
יום אחד יצאנו להפלגה כדי לראות את הדולפינים והלווייתנים, וגם הייתה אופציה להיכנס למים באיזור מסויים עם שנורקל ולראות את הדגים- במקרה ביום שיצאנו היה מאוד קר אז לא נכנסנו למים אבל באמת הייתה חוויה מדהימה- מומלץ להביא כדורים נגד מחלת ים- כי בעלי הרגיש ממש לא טוב כשהיינו שם והצטערתי שלא הצטיידנו מראש.. זה היה יכול להועיל מאוד.
יום אחד הלכנו לפארק המים סיאם– פארק המים הכי טוב באירופה! ויש סיבה! מקום מדהים וממש שווה!! אחרי כל זה ממש התעייפנו והחלטנו שאת הימים שנשארו אנחנו מנצלים בשביל לנוח, להשתזף ולטייל על הטיילת (יש שם טיילת מדהימה כמו באילת- בכלל הדרום מאוד מזכיר את אילת..)
יש גם אפשרות להפליג יום אחד לאי הקרוב- לה גומרה. זה טיול מאורגן והבנתי שיש הרבה מה לראות שם. אנחנו לא עשינו את זה כי בעלי לא רצה לעלות על ספינה אחרי המחלת ים שהוא קיבל…
ללורו ולסיאם פארק קנינו כרטיס משולב דרך עמדה בכניסה למלון- יוצא יותר זול וגם חוסך המון זמן בעמידה בתורים בכניסה לפארקים.. ומומלץ להגיע לשם מוקדם כי זה ממש לוקח יום שלם כל אחד מהם.
להר הגעש טיידה קנינו כרטיס מראש באינטרנט, יש אפשרות גם לשמור מקום לעלייה עד ממש פסגת ההר כי הרכבל לא מגיע עד לפסגה. זה מוגבל עד 200 אנשים ליום אז לנו לא הייתה אופציה לעלות כי הזמנו מאוחר מידי.
מבחינת מחירים- כל החופשה יצאה לנו 15000 ועוד 5000 לביזבוזים (ולא התקמצנו על כלום! ביזבזנו ממש בלי חשבון)

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן