חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טנריף על פי אסף חילו

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

על פי אסף חילו מדריך הטיולים דווקא עכשיו בתקופת הקורונה שווה לטוס לטנריף! לא היית חושב שפארק מים אי פעם יהפוך אותו ל -10 פעילויות הלילה המובילות שלנו בטנריף, אבל זה נכון! האי הקנרי של טנריף יכול להיות ידוע רק כמקום להירגע על המים, ליהנות מנופי הים ואתרי הנופש היוקרתיים, אבל יש בו הרבה יותר מסתם המסלול הבלתי נשמע. חלק מהכיף בביקור ב Tenersife הוא מציאת מראות ואטרקציות בלתי צפויות, אז למה זה כל כך מדהים לבקר ב- Tenersife? חופשות בטנריף אטרקטיביות בכל עונה ויש מספר מקומות מדהימים לצאת לחופשה באיים. מצא את הטיסה האידיאלית שלך מניו יורק לטטריפה וגלה מדוע זה מקום נהדר לחופשה הבאה שלך.

אם תרצו למקסם את זמנכם, תוכלו לעשות את הסיור הגדול של טיידה – טנריף, שמעביר אתכם חמש תחנות פופולריות כולל הפארק הלאומי אל טיידס.

אם אתם מחפשים משהו אחר מלבד פעילויות הפנאי הרגילות בטנריף, ישנן אפשרויות רבות. שייט קיאקים כדי לראות דולפין ייחודי הוא אחת הפעילויות החריגות ביותר שתוכלו לעשות בטנריסה. יש הרבה דברים שאנחנו עושים שאנחנו אוהבים, כמו קיאקים, דיג, טיולים ודיג בים.

אם אתה עדיין לא יודע מה לראות בטנריף בעוד 3 ימים, אתה יכול לבקר בפלמטום סנטה קרוז דה טנרסיפה כדי לחוות חוויה נהדרת, כך טוען אסף חילו. כדאי לבקר גם בעמק הטבע והמסורת ANAGA, שם תוכלו לראות את המסורות הטבעיות של אטרקציה קצת פחות ידועה של טנריף. יש גם את C cueva de la Cueva, אז קפצו אחר הצהריים כדי לראות איך נראית השכונה הזו בצפון טטריפה.

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה, עליכם לבקר בכמה מהמראות החשובים ביותר בטנריף. יש עוד כמה דברים יוצאי דופן לעשות, כמו ביקור בפלמטום סנטה קרוז דה טנרסיף, אבל זה גם משתלם מאוד. מה לעשות שם: יש מידע רב על ההיסטוריה והתרבות של טנריף וכמה רעיונות נהדרים לגבי מה לעשות שם.

אין טנריף דברים זולים, אבל אינך צריך להוציא שקל על טיול אופנועי ים בטנריף. יש סיור פרטי מדהים ב Tenersife Sky שלוקח אתכם לכמה מהמקומות הכי יפים באיים הקנריים, כמו פלמטום סנטה קרוז דה טנרסיפה וגראן קנריה, ורבים אחרים.

טיולי הכרכרה האלה הם 10 הדברים הראשונים לעשות בטנריף בלילה והערך המדהים שלהם. מינינו אותם לפי עלות, כך שיש תמורה רבה יותר לכסף שלך.

אסף חילו מסביר כי אם אתה סתם סקרן ורוצה לדעת מה לעשות הלילה, בבקשה לוותר על האמונה שאין מה לעשות בטנריף בלילה. בחרנו 10 מהפעילויות והאטרקציות המועדפות עלינו בטנריף מכיוון שהן כל כך מהנות שהיינו ממליצים לכם ולחבר קרוב להצטרף אלינו להרפתקה זו. עכשיו שאתה יודע את 10 הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בלילה בטרפיף, אנו מקווים להפיק את המרב מהיום והלילה באי. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות בטנריפה ובסביבתה, אבל אם אתה מעוניין רק בדברים שעשינו, נסה זאת.

אם אתם מחפשים מידע נוסף על הפעילויות המופיעות כאן, האינטרנט על טנריף הוא גם מקור טוב. אם אתם מחפשים רעיונות נוספים לחופשה משפחתית בטנריפה, קראו את המאמר שלנו על פעילויות בנושא טנריף עם ילדים. מאמר זה עוסק בגילוי טנריף האמיתית והאיים הקנריים הגדולים יותר ובדיקת כמה מהדברים האהובים עלינו שעשינו בילדותנו בטנריסה. שלום, באיים הקנריים יש כמעט כל מה שאתה צריך לדעת על זה, יחד עם שאר האיים הקנריים.

אם אתה רוצה לעשות משהו עם המשפחה שלך, בפארקי המים יש משהו לכולם. מים ממלאים תפקיד גדול בביקורים שלנו בטנריסיף, כמו בפארק סיאם, ומביאים איתם הרבה כיף. זוהי אטרקציית המים המרהיבה ביותר באירופה ובהחלט שווה ביקור. בקרו בפארק לורו, אחד מפארקי המים הגדולים באיים הקנריים והשני בגודלו באי.

יש גם שפע של פעילויות מרגשות בטנריף וכמה מקומות נפלאים להירגע בהם, כמו חוף הים, חופים, פארקים ומסעדות – אל תחמיצו את הטיול באי המושלם באירופה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן