חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות שבוע בטנריף

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

מגיעים אל טנריף לשבוע של חופשה חלומית? יש המון דברים שאתם צריכים לתכנן ולדעת על האי טנריף. איך לחלק את החופשה נכון? רצוי כמה ימים בדרום וכמה ימים בצפון, כן כן ב2 מלונות שונים, כדאי גם להשכיר רכב להתניידות קלה ומהירה בכל חלקי האי, הדלק ממש זול והכבישים מאוד נוחים לנהיגה ולכן אין מה לחשוש. כמו כן, רצוי להגיע לפארק אנגה שהוא פארק מהמם שנחשב לאתר מורשת עולמית, כמו כן, להגיע לאטרקציות כמו פארק סיאם או לורו פארק זה בגדר חובה!

1. המלון שלנו בצפון:
Mirage hotel
מלון חלום, אין דברים כאלו! מתחם ספא מפנק (בתשלום) גקוזי בקומה עשירית, חדרים מפנקים, נוף לים וכל מה שכיף במלון.
נמצא מרחק הליכה לא קצר אך אפשרי מהטיילת.

2. המלון שלנו בדרום
Tigotan hotel
אמנם קצת פחות יוקרתי מהמלון בצפון אבל נמצא באזור playa de las americas מיקום פצצה, מתאים גם למי שירצה להישאר במלון ולהתפנק בבריכות, שירות נהדר. ארוחות מגוונות והכל טעים.

סיור שקיעה הר טיידה טנריף
סיור שקיעה הר טיידה טנריף

3. בצפון- פארק אנגה, מקום עם מסלולים שמתאימים לכל המשפחה, להגיע מוקדם בבוקר עם בגדים חמים ולהנות מנוף מדהים ואווירה שקטה ונעימה.

4. בדרום יש המון חיי לילה עם בארים ופאבים מגניבים אני ממליץ  לשבת בבר שנקרא harrys אחרי א. ערב וסתם לשתות קוקטייל , לסגור מקום בחוץ בשורה הראשונה בשעה שהמזרקה פועלת ומנגנת (אני ראיתי 21:00/22:00) נהננו מאוד, הקוקטיילים ברמה גבוהה.

5. בדרום- סיאם פארק, אין דברים כאלו!! עלינו על כל המגלשות, מגלשות ברמה גבוהה מאוד, כל אחת יותר מפתיעה מהשנייה. נכון לחודש אוקטובר לפחות – התורים הארוכים מתחילים מהצהריים, יש אפשרות לקנות fast pass לחצי יום אז ממליצה אם קונים לעשות זאת בחצי השני (15 יורו, מתקנים מוגבלים) בבוקר התורים סבבה. אנחנו לא קנינו ובכל זאת נהננו.
בערך בשעה האחרונה של הפארק מתחיל להיות ריק משמעותית ואז אפשר לעשות שוב ושוב את המגלשות שאהבתם.
כדאי לקנות כרטיס באתר ולדלג על התור.
להגיע בפתיחה וללכת בסגירה 🤗

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן