חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיסות נופש בטנריף – חופשה של אטרקציות, נופים, אוכל וחופים!

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

מחפשים טיסות נופש אל טנריף? פעם ראשונה בטנריף? אם מצאתם דיל טוב לא שווה להפסיד אותו! מדובר על חופשה של אטרקציות, נופים, אוכל, חופים. טנריף היא תאילנד של אירופה!

טנריף פעם ראשונה? תחילה, איפה זה טנריף?

האי טנריף הינו בעצם חלק של ספרד והינו בין המקומות הכי פופולריים ביבשת אירופה. מבקרים בו מדי שנה יותר מן חמישה מיליון תיירים, הרבה מהם הינם בריטים או גרמנים. טנריף מאופיין כאי הכי גדול מבין שבעת האיים הקנריים שבאוקיינוס האטלנטי והן הינו הכי מאוכלס. טנריף הינו אי וולקני סלעי, אשר  נוצר באמצעות התפרצות של געש ברבות השנים. ידוע הודות ארבע של כל מיני התפרצויות במשך ההיסטוריה. האי טנריף מעניק לכם  חיי לילה מלאי חיות והן אווירה של חופשה נהדרת. קיימים בטנריף הרי געש, יערות שופעים, הרים, חי וצומח אקזוטיים, מדבריות, וכן חופים קסומים. ניתן למצוא באי צעירים מבלים במסיבות עד אור השעות המאוחרות של הלילה, אל מול מבוגרים, אשר נוטים לבלות את שעות היום ברוגע בקרבת הים וכן המון משפחות, אשר באות אל האי לחופשה משפחתית.

אוכל בטנריף

האי טנריף הוא יעד חביב בפרט עבור אוהדי החיים הטובים. החופים, אתרי הנופש המפנקים וכמובן האוכל המצוין ואף כמויות רבות של חגיגות אשר מבוצעות בטנריף כל לילה , מנעד רב של מסעדות ומקומות בילוי באי – 

סנטה קרוז דה טנריף –  בסנטה קרוז, בירת טנריף,  קיים מנעד מרהיב של מסעדות לכל טעם ובמחירים שפויים.

דה קנלו – הבעלים של המסעדה הזאת הינם יוצאי איטליה ומכינים פיצה ופסטה נפלאות. חדר האוכל של המסעדה מאופיין בדקורציה אנינת טעם, אשר מלווה באבן וכן בטרקוטה. המגוון האדיר של שלושים וארבעה סוגי פיצה מושך לכאן משפחות עם ילדים, אך אף הפסטות והריזוטו כדאיים ביותר.

לה קזואלה – המסעדה הזאת, אשר מאופיינת בגווני צהוב חזקים, מפורסמת באוכל המקומי העממי שהיא מעניקה. חרף העובדה כי מדובר בעלות רבה של ההיצע, האוכל הנהדר שווה כל דולר. מדובר במסעדה אופטימלית לחגוג בה אירוע ספציפי, להעביר בה שעות רומנטיות או ארוחת בוקר רגועה וערבה לחיך. מומלץ לכם כי תטעמו Cazuela אשר הינו תבשיל של דגים, המנה שהכי מזדהה עם מסעדה זאת. תדרשו לשבת במרפסת הפרחונית והחיננית של המסעדה.

איך מגיעים לטנריף?

טיסה לטנריף ניתנת כעת ביחד עם עצירה באירופה, בדרך כלל  במדריד , ברצלונה, העצירה נעה בין שעה אחת לשלוש שעות ועד לילה במדריד קרוב לשדה התעופה וביום שאחרי בשעות הבוקר יש טיסה לטנריף והנכם תגיעו עד שעות הצהריים המוקדמות, בתום ארוחת בוקר ומספא שעות שינה רעננים ומוכנים להתחיל את המסע שלכם.

כמה שעות טיסה לטנריף? זמן טיסה לטנריף מתוך מדינת ישראל הינו שש שעות בקירוב. ברוב השנה אין טיסות ישירות אך בדרך כלל בחודשים דצמבר-ינואר-פברואר לקראת הקרנבל בטנריף ישראייר יוצאת במבצעי טיסות ישירות בשילוב דילים עם מלונות. טיסות לטנריף ממדינת ישראל, במחיר מבצע בתקופות אלו יכולים להיות כ440 דולר לאדם.

טיול לטנריף

טיול לטנריף ראשיתו לרוב באחד משני שדות התעופה של האי – השדה הצפוני, זה שליד הבירה סנטה קרוז דה טנריף, או הדרומי, זה שאליו מגיעות עיקר טיסות השכר שמביאות את התיירים אל חופי לוס קריסטיאנוס ולפאיה דל לאס אמריקס. בשל כך כי האי אינו גדול במיוחד, מומלץ כי תפצלו את הטיול בו רק לשני מקומות או גם לדור במהלך כל הטיול באזור אחד וממנו לצאת לסיורים ברחבי טנריף. ניתן לשוב מכל אזור, על מנת לישון במקום אשר עליו החלטתם. הכבישים בטנריף מוצלחים לרוב, למרות שבמקומות הרריים הם מפותלים ביותר והנסיעה בהם איטית למדי. פשוט לחלק את הטיול בטנריף לשני חלקים: אחד אשר יוצא מן החוף המזרחי שבצפונו נמצאת סנטה קרוז והשני שמתמקד במקום של החוף הצפוני. 

גרנצ'יקו טנריף
גרנצ'יקו טנריף

אטרקציות בטנריף

בגובה של כאלפיים וחמש מאות מטרים תבואו לשער הכניסה לפארק. מדובר במקום של המכתש הגדול מאוד – לאס קאנאדאס. המקום הנ"ל התפרסם בשל הסלעים הנפלאים והנוף הספציפי שנשקף ממנו. הסלעים, המצוקים והנוף במנעד רב מהווים צירוף של תוצאת אקטיביות געשית של הטיידה, המבנה שלו הגיאומורפולוגי של המקום ואף פעולות בלייה בנות מיליוני שנים.  הצוק אשר נקרא פטרייה הינו בלי כל עוררין על כך האתר הכי מצולם באי, אך כל המקום יכול לפעור אף את פיהם של אלה שלא אוהבי גיאולוגיה מושבעים.

טנריף אטרקציות נוספות 

החוף הצפוני של טנריף – בנסיעה ממערב למזרח עוברים קודם כך על פני העיר גראצ'יקו. עד להתפרצותו של הר הגעש טיידה, בשנת 1706, שימשה גראצ'יקו כנמל הראשי של נאי. נחלי הלבה חסמו את המפרץ והביאו לסוף הפעילות של הנמל. רק אז צברה פוארטו דל קרוז את המעמד שלה כנמל הכי משמעותי בטנריף. כאשר מסתכלים על גראצ'קו מן הכביש היורד אליה מהטיידה רואים פנורמה נהדרת. העיר שוכנת על קצה לשון יבשה, מפרץ קטן, איים שחורים וקטנים במרחק שאינו רב מן החוף, בתים לבנים והמון גגות בצבע אדום. בעיר עצמה ניתן לבקר בנמל הדייגים ובעוד מספר מקומות מסקרנים, אשר מהווים עבורה מקום של כבוד במסורת הקנרית.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן