חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לורו פארק כרטיס VIP

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

רוצים להכנס לפארק לורו עם כרטיס VIP שיקנה לכם כניסה מהירה, סיור מאחורי הקלעים, ארוחת צהריים, ומושבים טובים בהופעות?

זהו הכרטיס עבורכם! לחצו כאן לרכישת כרטיס VIP אל פארק לורו!

תוכלו לגלות את אחת האטרקציות המובילות באיים הקנריים באמצעות כרטיס כניסה VIP ליום שלם לפארק לורו, הממוקם בפאתי פוארטו דה לה קרוז, טנריף. בפארק זה תוכלו לראות בתי גידול חיות מיוחדות ומדהימות, לראות ארבע מופעי חיות ברמה עולמית וכמובן להשתתף ולעשות מגוון אטרקציות ומתקנים.

Loro Parque ידועה ביופיה יוצא הדופן, עם המתקנים המעולים והארכיטקטורה המושפעת מתאילנד. זהו גם הפארק הזואולוגי הראשון בעולם שקיבל את האישור הסביבתי של שגרירות בעלי החיים " Animal Embassy"

הילדים הצעירים יותר ייהנו מקינדרלנדיה, הדומה לכפר אפריקני של בקתות עצים, בו הילדים יכולים לטפס, לעלות על גשרים תלויים ולגלוש במורד הנחש. כולם ירגישו את הריגוש ברכבת ההרים של אורקה.

חבילת הכרטיס הינה VIP ולכן כולל גם סיור מודרך של כשעה ו-45 דקות, הליכה בקבוצות קטנות של לא יותר מ 20 איש. בנוסף לכך שאתה חולף על פני רוב בעלי החיים, תקבל גישה בלעדית אל מאחורי הקלעים כדי ללמוד על תשומת הלב שעוברת על שמירת הפארק נקי ובטוח לחיות.

תוכלו לחוות את המופעים עם מקומות ישיבה VIP, מקומות הישיבה הטובים ביותר בהופעות.

כמו כן, הכרטיס VIP כולל ארוחת צהריים שלמה של אנשי VIP במסעדת השף והגריל "פטיו דל לורו". משקאות כלולים ויש תפריט זמין לצמחונים. הארוחה היא במבנה של "אכול כפי יכולתך".

לחצו כאן לרכישת כרטיס VIP אל פארק לורו!

מה כולל כרטיס VIP ללורו פארק?

  • כרטיס כניסה מהיר ללורו פרק
  • סיור מודרך של שעה 45 דקות
  • ארוחת צהריים כלולה בפטיו דל לורו
  • מקומות ישיבה שמורים VIP בתצוגות האורקים, אריות הים והדולפינים
  • • כניסה חינם לילדים מתחת לגיל 6

למה לקנות כרטיס VIP לפארק "לורו פארק"

פארק לורו של טנריף הוא גן חיות בעל שוני, שלוקח את בריאותם ואושרם של בעלי החיים שלו באותה רצינות כמו לתצוגות האקרובטיות המרהיבות והתערוכות האינטראקטיביות. ראה אלפי בעלי חיים בפארק טרופי יפהפה!

קבל את החוויה המלאה עם כרטיס הפרימיום לורו פארק ותיהנה מיום של קסם בעלי חיים עם המון תוספות נוספות!

כרטיס Loro Parque Premium כולל כניסה לפארק לפני 10:15 בבוקר, עם סיור תגלית, מושבים באורקה, אריות ים ודולפינים, בתוספת שובר של 15 אירו לארוחת צהריים במסעדת Patio del Loro או בפיצריה לוריטי.

גרסה משודרגת זו של כרטיס לורו פארק ליום אחד כוללת ארוחת צהריים בפארק, סיור גילוי מדהים מאחורי הקלעים ומקומות ישיבה שמורים במופעי הלוויתן הרוצח, הדולפינים ואריות הים.

פארק לורו בטנריף, שנבחר לגן החיות מספר אחת באירופה ב-TripAdvisor, הוא ביתם של כ-30,000 מיני בעלי חיים, כולל מושבה מדהימה של 200 פינגווינים ב-Planet Penguin, כמו גם טיגריסים, גורילות כסף, לווייתנים קטלנים, פנתרים ועוד הרבה, הרבה יותר. כרטיס Loro Parque Premium מציע הזדמנות לקבל הצצה ייחודית מאחורי הקלעים של הפארק עטור הפרסים הזה בסיור דיסקברי. סיור זה אורך שעה ו-45 דקות, ילמד אתכם על הטכנולוגיה המורכבת המבטיחה ששטחי המחיה של בעלי החיים יהיו מציאותיים ככל האפשר.

בנוסף לכניסה לפארק לורו, הכרטיס שלכם כולל גם ארוחת צהריים במסעדת Patio del Loro בשירות עצמי ומקומות ישיבה שמורים למופעי הלוויתן הרוצח, הדולפינים ואריות הים.

השתמש בכרטיס Loro Parque שלך כדי לגלות את האנטארקטיקה ולהרגיש את האקלים הקוטבי בבית הגידול הגדול בעולם של הפינגווינים. לכוכב פינגווין יש פלטפורמת צפייה של כמעט 360 מעלות אשר נחשבת בעיני רבים לבילוי האנושי הטוב ביותר של בית הגידול הטבעי של הפינגווין. לאחר מכן התקרבו עם היצורים הקסומים המאכלסים את האוקיינוסים והנהרות באקווריום של לורו פארק. מעבר לאקווריום נמצאת מנהרת הכרישים מעוררת הכבוד שמביאה אותך לצד, מתחת ופנים אל פנים עם כמה מהטורפים המרשימים ביותר באוקיינוס.

חקור את צמרות העצים של קטנדרה, סביבה ייחודית של שבילי ג'ונגל וגשרים תלויים, תאהב לחפש גבוה ונמוך אחר כל מיני הציפורים השונים שתראה בסביבה המדהימה הזו בג'ונגל, כולל קקדו, קוקבורה, אמוס ועוד.

שום הרפתקה גדולה בפארק בעלי חיים לא תהיה שלמה בלי לבקר במשפחת הגורילות המפוארת הכוללת זכרים בלורו פארק טנריף. חלוניות הצפייה הרחבות מאפשרות לכם להתקרב כל כך לסביבת היער הטבעית שלהם שתרגישו כמו חלק מהצוות!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן