חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרנבל בטנריף (פסטיבל בטנריף)

עזרה בתכנון מסלול טיול לטנריף? השאירו פרטים 👇

תוכן עניינים

רוצים להגיע לפסטיבל סנטה קרוז בטנריף שמתקיים בחודשי ינואר – פברואר בשנת 2024? הגעתם למקום הנכון! להלן המדריך השלם למטייל הישראלי על מצעדי פסטיבל סנטה קרוז טנריף שנת 2024!!

התאריכים לקרנבל סנטה קרוז דה טנריף 2024 אושרו. קרנבל סנטה קרוז בטנריף 2024 אמור לצאת לרחובות בין יום שישי, 17 בפברואר 2024 ליום ראשון, 26 בפברואר 2024.

רדו למטה ותראו את תוכנית הקרנבל 👇

קרנבל טנריף 2024

קרנבל סנטה קרוז הוכרז כפסטיבל תיירותי בעל עניין תיירותי בינלאומי כבר בשנת 1980 והוא השני בגודלו אחרי הקרנבל בריו. אך שימו לב: טנריף נבחרה לבירת הקרנבל של העולם (גברה על ריו, נוטינג היל וניו אורלינס!!)

קרנבל טנריף 2024 יתקיים מה-12 בינואר עד ה-18 בפברואר, כאשר החגיגות המרכזיות יתקיימו בין ה-7 בפברואר עד ה-18 בפברואר. הנושא של הקרנבל 2024 הוא "La Televisión" (טלוויזיה).

תאריכים שחשוב לשים לב אליהם:

חגיגת המלכה – The Queens Gala (7 בפברואר): אירוע זה מציין את ההתחלה הרשמית של הקרנבל, והוא כולל את הכתרת המלכות למבוגרים ולילדים.

מצעד הפתיחה וקרנבל הרחוב – The Opening Parade and Street Carnival (9 בפברואר): מצעד זה כולל אלפי משתתפים בתלבושות צבעוניות, והוא פותח את החגיגות המרכזיות של הקרנבל.

הקרנבל הראשון בשעות היום – The First Daytime Carnival (11 בפברואר): אירוע זה כולל מגוון פעילויות, כולל מוזיקה, ריקודים ותחרויות תחפושות.

מצעד הקרנבל הגדול – The Grand Carnival Parade (13 בפברואר): זהו האירוע הגדול והפופולרי ביותר בקרנבל, והוא כולל אלפי משתתפים בתלבושות ומצופים משוכללים.

קבורת הסרדין – The Burial of the Sardine (18 בפברואר): אירוע זה מציין את סיומו של הקרנבל, והוא כולל תהלוכה אל החוף, שם נשרף סרדין ענק.

תאריכי המצעדים המרכזיים:

  • PARADE Santa Cruz – מצעד הקרנבל הגדול בסנטה קרוז דה טנריף הוא האירוע הגדול והפופולרי ביותר בקרנבל טנריף. הוא מתקיים ביום שלישי, 13 בפברואר, 2024
  • FUNERAL of the Sardine – מצעד קבורת הסרדינים בסנטה קרוז, טנריף, יתקיים ביום רביעי, 14 בפברואר 2024. אירוע זה מציין את סיומו של קרנבל טנריף, אחד הקרנבלים הגדולים והפופולריים בעולם. המצעד כולל תהלוכת אבלים, מוזיקאים ורקדנים שעוקבים אחר צף סרדינים ענק אל החוף. בחוף הים שורפים את הסרדין כדי לסמל את סיום עונת הקרנבל ותחילת התענית.
  • PARADE Puerto de la Cruz – מצעד הקרנבל בפוארטו דה לה קרוז הוא גרסה קטנה יותר של מצעד הקרנבל הגדול בסנטה קרוז דה טנריף, אך עדיין מדובר באירוע צבעוני ותוסס. המצעד מתקיים ביום ראשון, 25 בפברואר 2024, וכולל המוני משתתפים בתלבושות ואווירה מחשמלת.

החגיגה מתחילה, באופן רשמי, עם בחירת הקרנבל של המלכה, לאחר שמתקיימים תהלוכות הריקוד הצבעוניות של בתי הספר של הסמבה. כל קבוצה עם התלבושות הצבעוניות שלה מתחרה על המקום הראשון. בנוסף לקבוצות הריקוד צועדות להקות ומקהלות לצד סוסים מעוטרים.

נושא הקרנבל הנבחר של שנת 2024

נושא הקרנבל הנבחר של שנת 2024 בטנריף הוא "הטלוויזיה". הנושא נבחר על ידי ועדה של מומחים, והוא משקף את הפופולריות הגואה של הטלוויזיה בעולם.

הנושא "הטלוויזיה" צפוי להוות השראה למגוון רחב של תלבושות ויצירות אמנות בקרנבל. צפו לראות מופעים ותהלוכות בהשתתפות דמויות מתוכניות טלוויזיה פופולריות, כמו גם יצירות אמנות המבוססות על דמויות וסמלים מעולם הטלוויזיה.

הקרנבל של טנריף 2024 יתקיים בין ה-12 בינואר ל-18 בפברואר.

לפניכם סרטון מתוך החגיגות בסנטה קרוז:

לרוב האירועים בקרנבל בטנריף ניתן להשתתף בחינם. רוב המסיבות מתרחשות ברחובות ויש המון מופעים חופשיים באוויר הפתוח. אם אתם רוצים לצפות בחלק מהתחרויות כמו בחירת המלכה, תצטרכו כרטיסים.  כל המצעדים הם ברחובות ולכן הם בחינם ולא צריכים אליהם כרטיס, למעט כרטיסים שצריך למי שמעוניין לחצו כאן להזמנת כרטיסים! (ממש לא חובה ללכת לראות את בחירת המלכה..יש המון מצעדים ומופעים בעיר שאתם תספגו טוב מאוד את אווירת הקרנבל)

במהלך השבוע הזה המון עסקים נסגרים וכולם יוצאים למסיבות.

חיפוש מלון זמין לתקופת הקרנבל בסנטה קרוז:


Booking.com

 

קרנבל בטנריף

סנטה קרוז דה טנריף המכונה גם סנטה קרוז ממוקם על החוף הצפון-מזרחי של האי טנריף, אי שנמצא בחזקת ספרד.
טנריף שייכת לאיים הקנריים המהווים ארכיפלג ספרדי השוכן באוקיאנוס האטלנטי כ- 1300 קילומטרים מיבשת ספרד וכ 210 ק"מ מהחוף המערבי הצפוני של אפריקה.

בכל שנה יותר מ- 250,000 איש מכל קצוות העולם באים לחגוג את הקרנבל בטנריף שבו הכל מותר ויש רק חובה אחת והיא : לרקוד ולעשות שמח. רוב המצעדים מתקיימים באיזור עיר הבירה המרהיבה סנטה קרוז.

קרנבל מטריף באי טנריף עם המון קצב, צבעוניות, ראוותנות, יוקרה וכמובן מצעדים מפוארים ומיוחדים מלאי תפאורה מגוונת. הקרנבל הברזילאי בסנטה קרוז בטנריף מפורסם בכל העולם והוא נחשב לקרנבל השני בגודלו אחרי הקרנבל של ריו דה ז'נרו!!

במשך 15 ימים רחובות העיר טנריף מתעוררים לריקודים, צהלה, שמחת חיים, חופש ובילויים. הקרנבל מתחיל עם מגוון תחרויות בעלות פרסים עם מיטב המוזיקאים, הרקדנים והזמרים.

בכל שנה נבחרת מלכת הקרנבל במופע גאלה מרהיב. הלילה הזה כל כך חשוב למקומיים שהוא משודר בטלוויזיה הלאומית וגם הבינלאומית. מלכת הקרנבל נבחרת מכמה קטג' שונות הכוללות ילדות, מבוגרות וגם קשישות ולכן המתמודדים מתייחסים לאירוע זה ברצינות רבה.

הגאלה לבחירת מלכת הקרנבל הוא אחד מבין האירועים המרכזיים של המצעדים והוא מתקיים ביום רביעי של השבוע הראשון לחגיגות הקרנבל. בתחרות הזו צועדים כל המועמדות ברחבי הבמות שהן לובשות את התלבושת המיוחדת שלהן (תלבושת כבדה שיכולה לשקול יותר מ-100 קילו ולפעמים גם הם עם גלגלים וצריכים לנוע ולגלוש על הבמה המרכזית). אחרי שבוחרים את המלכה המצעד מודיע על תחילת הקרנבל והמצעד הרשמי יחל ביום שישי (יומיים לאחר מכן). אלפי אנשים, רקדנים ועשרות קבוצות מוזיקליות ימלאו את טנריף במצעד שמח ומבדר.

השיא מגיע ביום שלישי של הקרנבל עם "אל קוזו" שהוא מצעד מרהיב שמדהים את כולם כל פעם מחדש. בסיום החגיגות מבצעים את קבורת הסרדין שמסיימת את סיום החגיגות. למה סרדין? רוח הקרנבל בטנריף מסומלת על ידי סרדין. ואז עושים כמו לוויה לסרדין ומעלים אותו באש..הלהבות הם סמל לייאושם של האלמנות והאלמנים האבלים ושאר "מוכי צער". הסיום האחרון הוא באמת החגיגה של הפינאלה ונקרא "פיאנטה צ'יקה"..משמע סוף השבוע המכיל מופעים, ריקודים ומצעדים אחרונים.

כולם, צעירים ומבוגרים כאחד, נכנסים לתחפושת או רוכשים מסכות והאווירה בעיר צבעונית ומשגעת..כולם משתוללים, רוקדים ושמחים..המסעדות מלאות, החוויות מתמלאות ואל תפסידו את החוויה הזו לפחות פעם בחיים!

איך הכל התחיל? קצת מידע פיקנטי!

במאה ה-15 הקרנבל הגיע לראשונה לאי אחרי שספרד כבשה את טנריף בשנת 1492. התחפושות היו פופולאריות כי האדם יכל להיות אנונימי ולחגוג וכך להסתיר את המעמד החברתי שלו ולקחת חלק בהשתוללות ובמצעדים. אך רק במאה ה-19 הקרנבל קיבל את מקום הכבוד שמגיע לו שהפך להיות רשמי והתחרויות הגיעו גם אליו.

הקרנבל הרשמי והמסודר הראשון שאורגן בטנריף על ידי ראש העיר היה בשנת 1925. אך כהונת הדיקטטורה של פרנקו הפריעו והיו התפרעויות וניסיונות לביטול החגיגות ולכן שינו לו את השם ל"מסיבת החורף" ולא "קרנבל". כאשר פרנקו נפטר בשנת 1980 השם של הפסטיבל חזר להיות "קרנבל" והמשיך בעוצמה מלאה.

איזה מוזיקה תהיה במצעד בטנריף?

סגנון מוזיקה אחד הוא רונדל שהוא ז'אנר מוזיקלי ספרדי עוד מתקופת ימי הבניים והוא מאוד פופולארי עד היום גם במקסיקו.
סגנון מוזיקלי אחר הוא מורגה שהוא סטייל מוזיקלי של תיאטרון שבא ישירות מאורוגוואי. כמו כן, יהיו תזמורות קונגה ישירות מקובה. ועוד סגנונות מוזיקה אקזוטית.

לצד הקרנבל הציג הספרדי גם דברים רבים אחרים כולל מוזיקה. סגנון מוסיקה אחד היה רונדל, ז'אנר מוזיקלי אקוסטי ספרדי מימי הביניים שהיה פופולרי במקסיקו.
סוג אחר היה מורגה, סוג של תיאטרון מוזיקלי שהגיע מאורוגוואי. וכן קומפרסים, שהיא מוזיקת קונגה חיה שהגיעה מקובה.

אז לאיזה מצעד או פסטיבל ללכת מבין התאריכים?

הקרנבל מתחלק ל-2 שלבים. שלב אחד זה הקרנבל הרשמי והשני הוא קרנבל הרחוב.

הקרנבל הרשמי הוא העשיר ביותר מבחינת סגנונות מוזיקה וקבוצות מוזיקליות ורוב האירועים המוסדרים והמתוזמנים מראש מופיעים בתוכנית הקרנבל.

מלכת הקרנבל של טנריף

קרנבל הרחוב הוא המצעדים שיש ברחובות והם יותר ספונטנים ומזדמנים ולא נקבעו בדיוק מראש..פשוט הולכים ברחוב ואלפי אנשים מחופשים ויש המון מוזיקה והופעות שוות. ולרוב אתם תהיו בקרנבל הרחוב.

איך להגיע לקרנבל?

יש יותר מ-64 חברות תעופה הנוחתות וממריאות בטנריף עם טיסות קונקשיין  לערים גדולות באירופה. סור ריינה סופיה הוא שדה התעופה הדרומי והגדול יותר הפתוח 24 שעות ביממה ומונה מעל 9 מיליון נוסעים בשנה. נמל התעופה לוס רדוס הוא הצפוני והוא בעיקר טיסות פנים בלבד עם כמה אפשרויות טיסה בינלאומיות מצומצמות.

משדות התעופה מחיר ממוצע של מונית לסנטה קרוז תעלה כ -60 אירו מריינה סופיה ו -15 אירו מלוס רדוס.
או לחילופין תוכלו לתפוס את קו האוטובוס 111 מלוס רדוס ומריינה סופיה תוכלו לקחת את קווי האוטובוס 102, 108 ו- 109.
קו 340 המחבר בין שני שדות התעופה.

כמו כן, אם אתם משכירים רכב אל תגיעו לקרנבל באוטו – רק לא באוטו שלכם!! סנטה קרוז תהיה עמוסה ומלאה בתיירים ומכוניות בכבישים..חנייה אתם לא תמצאו! מה שאנו ממליצים לעשות הוא לקחת שאטל/מונית ישירות לאיזור המצעד. אם אתם ישנים בדרום טנריף תוכלו לעלות על שאטל שיוצא מדרום טנריף ומגיע עד לסנטה קרוז!

הדרך הטובה ביותר ללכת בסנטה קרוז היא ברגל, לכן רצוי לישון בקרבת הקרנבל. הרבה כבישים ייסגרו, והמון אנשים יהיו ברחובות ובכבישים ולכן גם לא תהיה חנייה בשום רחוב. אם אתם בכל זאת ישנים רחוק אז תקחו אוטובוסים או מוניות. אפילו אפשר לשכור אופנוע או אופניים.

איפה לישון בתקופת המצעד?

אם עדיין לא הזמנת את מקום הלינה שלך בקרנבל, אנו ממליצים לעשות זאת בהקדם האפשרי מכיוון שכמות עצומה של תיירים מגיעים לקרנבל ובעיר הקטנה הזו התפוסה מלאה במהירות.

יש המון מקומות טובים בטנריף, אך הכל בהתאם לתקציב שלכם..
בתקופת הקרנבל כל המקומות מעלים את המחירים ולכן רמת הנוחות שלך היא זו שקובעת..
תוכלו להזמין AIRBNB, מלונות יוקרה, צימרים, הוסטלים ועוד..
רצוי לקחת את מקום הלינה בסנטה קרוז כדי להיות קרובים לכל האירועים השווים.

אם אתם רוצים להיות ממש בתוך ההמולה תחפשו מקום שקרוב ל:Weyler או Calle Anaga או Teatro Guimera. אם אתם מחפשים להיות קרובים אך גם קצת שקט ורוגע בכדי לישון תישארו סביב: Las Ramblas.

אם אתם רוצים להיות קרובים למסיבה אז להזמין מלון ליד Weyler, Calle Anaga ו- Teatro Guimera. אבל אם אתם מחפשים משהו קרוב לקרנבל שמציע קצת שקט ושלווה כדי שתוכלו לישון, אז הישארו סביב Las Ramblas.

כמו כן, אם לא מצאתם לינה במקומות הללו תחפשו במעלה הגבעה במקום שנקרא לה לגונה..
עיר מקסימה שנמצאת במרחק נסיעה קצר מסנטה קרוז.

מוזמנים לבדוק ברכיב שכאן למטה מלונות במבצע בסנטה קרוז בתאריכים שלכם:


Booking.com

מה צריך ללבוש?

צריך לבוא לקרנבל ברחוב כאשר אתם מחופשים לקרנבל הצבעוני..האמת, שאם תגיעו לא מחופשים אתם תהיו המוזרים היחידים ברחוב..כולם מתלבשים עם תחפושות, כובעים מצחיקים, פיאות או מסיכות ואפילו יש מקומיים שהולכים למופע בוקר ואז חוזרים בערב עם תחפושת אחרת..תשקיעו בתחפושת ותהנו!

עם זאת, אם לא תביאו מהבית תוכלו לקנות שם..יש המון חנויות שמוכרים תלבושות, פאות ומסיכות בכל רחוב בתקופת הקרנבל.

כמו כן, הטמפרטורות בחודש פברואר אינן צפויות ויכולות להתבטא במזג אוויר שמצריך מעיל, או מזג אוויר גשום..
בגלל שטנריף היא היא טרופי עם מזג אוויר משתנה יכול להיות פתאום גשם שעתיים ואז להפסיק ולהיות כמו בקיץ..ממש כמו דרום אמריקה, תיאלנד או מיאמי.

האם טנריף בטוחה לתיירים ישראלים?

כמו בכל הערים המרכזיות בעולם יש כייסים..
שמענו על הרבה פריצות לרכבים, הרבה כייסים ברחובות שמוציאים לך מהתיק את הארנק..
לכן תמיד שימו עין על הדברים שלכם ואל תשאירו דברים יקרי ערך באוטו או בלי השגחה. כמו כן, תמיד טוב לקחת צילומי דרכונים ולהשאיר כסף מזומן בכמה מקומות שונים עליכם לשעת צרה.

בנוסף, כמו בכל העולם אנטישמיות קיימת בכל מקום..
דווקא בתקופת הקרנבל שמגיעים תיירים מכל העולם שאתם לא יודעים מה השקפתם הדתית או הרוחנית וגם בגלל שאנשים בקרנבל יכולים להיות שיכורים או מסוממים, תנסו לא להקצין את היותכם ישראלים או להמנע מויכוחים מיותרים.

נושא קרנבל טנריף 2024 הינו טלוויזיה
נושא קרנבל טנריף 2024 הינו טלוויזיה

תאריכי המצעדים והמופעים (תאריכים סופיים 2024)

תאריכי הפסטיבל בשנת 2024

יום שישי 12 בינואר – חנוכת קרנבל 2024
INAUGURACIÓN DEL CARNAVAL 

מיקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים.
שעות פעילות: 21:30.
כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

תוכנית הקרנבל בטנריף 2024 – יומן רשמי!

יום חמישי, 18 בינואר, 2024 – שלב ראשון MURGAS ילדים
1ª FASE MURGAS INFANTILES

זְמַן – 19:00

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שישי, 19 בינואר 2024 – שלב ב' MURGAS ילדים
2ª FASE MURGAS INFANTILES

זְמַן – (שישי) 19:00

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שבת, 20 בינואר, 2024 – שלב ג' MURGAS ילדים
3ª FASE MURGAS INFANTILES

זְמַן – (שבת) 19:00

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום ראשון, 21 בינואר, 2024 – פסטיבל כוריאוגרפיה
FESTIVAL COREOGRÁFICO

זְמַן: (ראשון) 17:00

מקום – המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שני, 22 בינואר, 2024 – שלב 1 MURGAS מבוגרים
1ª FASE MURGAS ADULTAS

זְמַן – 20:30

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שלישי, 23 בינואר, 2024 – שלב 2 MURGAS מבוגרים
2ª FASE MURGAS ADULTAS

זְמַן – (שלישי) 20:30

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום רביעי, 24 בינואר, 2024 – שלב 3 MURGAS מבוגרים
3ª FASE MURGAS ADULTAS

זְמַן – (רביעי) 20:30

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שישי, 26 בינואר, 2024 – חליפות סופיות למבוגרים – תחרות הגמר

FINAL MURGAS ADULTAS

זְמַן – (שישי) 20:30

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שבת, 27 בינואר, 2024 – קונצרט לוס פרגולינוס – תיאטרון GUIMERÁ
CONCIERTO DE LOS FREGOLINOS – TEATRO GUIMERÁ

זְמַן – (שלישי) 20:00

מיקום: תיאטרון גימרה

כתובת: Plaza Isla de la Madera, s/n, 38003 Santa Cruz de Tenerife

יום ראשון, 28 בינואר, 2024 – חגיגת בחירות המלכה בקרנבל
GALA ELECCIÓN REINA DEL CARNAVAL

זְמַן – 18:00

מיקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום רביעי, 31 בינואר, 2024 – חגיגת בחירות המלכה לילדים
GALA ELECCIÓN REINA INFANTIL

זְמַן – (רביעי) 17:30

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שישי, 2 בפברואר, 2024: תחרות שירי קומדיה – תחרות קבוצות מוזיקליות
CONCURSO AGRUPACIONES MUSICALES

זמן –  20:30

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שבת, 3 בפברואר, 2024: תחרות קומפרסס

Comparsas Contest

זְמַן – 20:00

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום ראשון, 4 בפברואר, 2024 – תחרות השוואת תחפושות
CONCURSO COMPARSAS

זמן: (ראשון) 17:00

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום שלישי, 6 בפברואר, 2024
קונצרט עם הקבוצה הלירית לוס פרגולינוס

Concert with lyrical group Los Fregolinos

מקום: Teatro Guimerá

זמן: 20:30

יום רביעי, 7 בפברואר, 2024 – בחירות חגיגיות למלכה בכירה
GALA ELECCIÓN DE REINA DE MAYORES

זְמַן – (רביעי) 21:30

מקום: המרכז הבינלאומי לירידים וקונגרסים

כתובת: C. Alcalde Josė Emilio Garcia Gómez, 38005 Santa Cruz de Tenerife

יום חמישי, 8 בפברואר, 2024
פסטיבל זרצואלה

מיקום: Teatro Guimerá

זְמַן: 20:30

הפסטיבל האמיתי מתחיל!

מצעד פתיחה  יום שישי, 9 בפברואר, 2024
מצעד פתיחה של הקרנבל

ARRANCA EL CARNAVAL EN LA CALLE

Announcer Cavalcade – הכרזה על הפתיחה

מיקום: Plaza de la República

זְמַן: 20:00

יום שבת, 10 בפברואר, 2024: השוואות קצב והרמוניה – תחרות

Rhythm and Harmony Comparsas

מיקום: Avda. Francisco
La Roche

שעה: 21:00

יום ראשון, 11 בפברואר, 2024: קרנבל ראשון וחגיגי בשעות היום

Daytime Carnival

מיקום: Plaza del Principe

שעה: 13:00

יום שני, 12 בפברואר, 2024: יום שני של קרנבל

Carnaval Monday

יום שלישי, 13 בפברואר, 2024
מצעד הקרנבל הגדול 2023

המצעד המרכזי של הקרנבל

Coso Apotheosis – מצעד הקרנבל הגדול בקרנבל טנריף 2024

ב11:00 בבוקר להיות ב: Nifú-Nifá-Fregolinos

ב13:00 להיות ב: Avda. Francisco
La Roche

יום רביעי, 14 בפברואר, 2024: קבורת הסרדין

Burial of the Sardine

שעה: 22:00

מיקום: Juan Pablo II

יום חמישי, 15 בפברואר, 2024: פסטיבל הרונדאלאס

Festival of the Rondallas

מיקום: Teatro Guimerá

שעה: 20:30

יום שישי, 16 בפברואר, 2024: מצעד קרנבל לילדים

Children's Carnival Parade

בשעה 18:00 להיות ב: P.García Sanabria

בשעה 20:00 להיות ב: Plaza Candelaria

יום שבת, 17 בפברואר, 2024: קרנבל בשעות היום

Daytime Carnival

קרנבל ב13:00

יום ראשון, 18 בפברואר, 2024 מופע הסיום:
 תערוכה ותהלוכה של מכוניות עתיקות, סיום מסיבת קרנבל ומופע זיקוקים

Piñata and End of Party

ב11:00 בבוקר להיות ב: Plaza del Principe

ב17:00 להיות ב: C. de la Amistad XII de Enero ב18:00 מופע הסיום

קרנבל פוארטו דה לה קרוז – Puerto de la Cruz Carnival

קרנבל פוארטו דה לה קרוז

יום חמישי 8 בפברואר 2024 – בחירת מלכת הקרנבל (Election of the Carnival Queen)
שבת 10 בפברואר 2024 – מצעד הכרוז (Proclamatory Parade)
יום רביעי 14 בפברואר 2024 – קבורת הסרדין (Burial of the Sardine)
יום שישי 16 בפברואר 2024 – מרתון עקבים גבוהים לגברים (Men's High Heels Marathon)
שבת 17 בפברואר 2024 – מצעד מרכזי (Main Parade)

קרנבל לוס ג'יגאנטס – Los Gigantes Carnival

קרנבל לוס ג'יגאנטס מתחיל בדרך כלל ביום שישי עשרה ימים לאחר יום שלישי, כלומר הקרנבל שלהם צריך להתחיל ביום שישי ה-23 בפברואר 2024. המצעד המרכזי של הקרנבל שלהם מתקיים בדרך כלל בשעות
אחר הצהריים של יום ראשון, שיהיה ב-25 בפברואר 2024.

קרנבל לוס כריסטיאנוס – Los Cristianos Carnival

התאריכים המאושרים של קרנבל לוס כריסטיאנוס 2023, שהם בין 9 ל-20 במרץ 2023, עם הקוסו אפוטיוזיס – Coso Apoteosis (המצעד המרכזי של הקרנבל) שמתקיים ביום ראשון, 19 במרץ 2023. המצעד המרכזי מתחיל בדרך כלל בסביבות השעה 16:00 מ-חוף פאלומה (Paloma Beach) ונוסע לאורך שדרת חואן קרלוס הראשון (Avenida Juan Carlos), אל Centro Cultural de Los Cristianos.

תוכנית הקרנבל בטנריף ינואר - פברואר 2024 יומן רשמי!

תאריכי המצעדים והמופעים קרנבל פברואר 2024

תאריכי הפסטיבל בשנת 2024 בקצרה

 

הסבר על האירועים השונים בתכנית הקרנבל

  • אירוע: מצעד הפתיחה – הקבבלטה
  • שעה: 9:00 בערב בדרך כלל
  • מקום: Avenida de Francisco La roche

הקבבלטה הוא מצעד הפתיחה ופותח את הקרנבל במפץ גדול. זהו מצעד תוסס המציג את מלכת הקרנבל, המורגות, להקות המחול ועוד. האווירה מטורפת שכן כולם נהנים בהתרגשות מההתחלה של הקרנבל.

מסלול המצעד: המצעד מתקיים מהפארק דה לה גרנחה, עובר דרך לאס רמבלאס ומסתיים בכיכר פלאזה אירופה. אחרי המצעד מתקיימת מסיבת רחוב מאסיבית הנמשכת עד עלות השחר.

  • אירוע: ריטמו וארמוניה (Ritmo and Armonia)
  • שעה: 9:00 בערב בדרך כלל
  • מקום: Avendida de Francisco La Roche

יום רגוע יותר בו אנשים ילכו לצפות בכמה קונצרטים של מוזיקה תחת כיפת השמיים. המוזיקה נעה בין מנגינות לטיניות עד דיג'יים. זה יום נהדר לטייל בעיר. מקומות ההופעות המרכזיות הם Plaza de España, Plaza de Príncipe ו- Plaza de Europa.

  • אירוע: קונצרט הקבוצה ליריקו מוזיקלית לוס פרגולינוס / תחרות תחפושות / קרנבל בשעות היום
  • שעה: 11:00 בבוקר בדרך כלל
  • מקום: Plaza del Principe

אחרי שרקדתם במסיבות של הלילה עליכם לקום מוקדם ולהשתתף באחד משיאי הקרנבל – הקרנבל בשעות היום! בשנת 2008 הרעיון הגדול היה של מועצת העיר טנריף בכדי לשתף את הילדים הקטנים בקרנבלים שלרוב מתקיימים בלילה ולכן רצו להפוך קרנבל לשעות היום לאנשים מכל הגילאים והמשפחות. רעיון זה נתקל בהתחלה בספקנות עד שלמחרת נכחו 250,000 אנשים מכל הגילאים במצעד הבוקר!

  • אירוע: קרנבל פסטיבל מוזיקה אלקטרונית רחוב סנטה קרוז – אסור לפספס!
  • אירוע: מופע מאת אפילרמוניקה
  • אירוע: מופע של לירקו מיוזיק – לוס פרגולינוס מתחיל ב- 11:00 בבוקר
  • אירוע: קוסו אפוטוזיס – מצעד הקרנבל של סנטה קרוז דה טנריף
  • מקום: Avenidas de Francisco La Roche וגם Avenida Maritima

מצעד הנעילה ידוע כ"קוסו אפוטוזיס" מכריז על סיום הקרנבל בטנריף. מצעד הסגירה של טנריף הוא גולת הכותרת המוחלטת של הקרנבל. המצעד מושך אליו את רוב ההמונים מכל העולם המגיעים לחזות במחזה זה. מצעד הסגירה כולל את כל המלכות שנבחרו לקרנבל וכל קבוצות הקרנבל. זהו מחזה מדהים מלא בצבעים, תלבושות, מוזיקה, ריקוד ועוד. המצעד מתקיים בשדרת אנאגה.

  • אירוע: קבורת סרדינה (הסרדין) / אנטירו דה לה סרדינה
  • שעה: 10:00 בערב בדרך כלל
  • מקום: Juan Pablo II

זהו היום הראשון של השמש וביום זה הוא אירוע שסוגר רשמית את הקרנבל המכונה קבורת הסרדין. זו אחת מחגיגות הקרנבל הסוריאליסטיות ביותר שמתרחשת ברחבי העולם. תראו סרדין ענקי עשוי נייר. הסרדין מתעופף ברחובות טנריף, ואחריו גברים לבושים ככהנים ונשים לבושות כאלמנות, וכולן מתיימרות להתאבל על הסרדין. לאחר מכן נזרק הסרדין למדורה ענקית, ואז יש מופע זיקוקים ענקי שסוגר רשמית את הקרנבל.

  • אירוע: פסטיבל דה רונדלס
  • שעה: 8:30pm
  • מקום: Teatro guimera
  • אירוע: מצעד הילדים
  • שעה: 6:00 בערב
  • מקום: Parque Garcia Sanabria
  • אירוע: פסטיבל גלרדונאס
  • שעה: 8:00 בערב
  • מקום: Plaza de La Candelaria
  • אירוע: קרנבל דה דיא ( de dia )
  • שעה: 1:00 בצהרים
  • מקום: Plaza del Principe, Plaza Espana and Plaza de la Candelaria
  • אירוע: מופע מאת אפילרמוניקה
  • שעה: 11:00 בבוקר
  • מקום: Plaza del Principe
  • אירוע: מופע סיום הקרנבל ומצעדי הקבוצות
  • שעה: 6:30 בערב
  • מופע זיקוקים
  • שעה: 9:00 בערב

תאריכי מצעדים של הקרנבל בטנריף

שנהבחירות של מלכת הקרנבלמצעד "Shrove" המרכזיקרנבל ברחובות המרכזיים
2004Wed 18 Feb 04Tue 24 Feb 04Fri 20 Feb – Sun 29 Feb
2005Wed 2 Feb 05Tue 8 Feb 05Fri 4 Feb – Sun 13 Feb
2006Wed 22 Feb 06Tue 28 Feb 06Fri 24 Feb – Sun 5 Mar
2007Wed 14 Feb 07Tue 20 Feb 07Fri 16 Feb – Sun 25 Feb
2008Wed 30 Jan 08Tue 5 Feb 08Fri 1 Feb – Sun 10 Feb
2009Wed 18 Feb 09Tue 24 Feb 09Fri 20 Feb – Sun 1 Mar
2010Wed 10 Feb 10Tue 16 Feb 10Fri 12 Feb – Sun 21 Feb
2011Wed 2 Mar 11Tue 8 Mar 11Fri 4 Mar – Sun 13 Mar
2012Wed 15 Feb 12Tue 21 Feb 12Fri 17 Feb – Sun 26 Feb
2013Wed 6 Feb 13Tue 12 Feb 13Fri 8 Feb – Sun 17 Feb
2014Wed 26 Feb 14Tue 4 Mar 14Fri 28 Feb – Sun 9 Mar
2015Wed 11 Feb 15Tue 17 Feb 15Fri 13 Feb – Sun 22 Feb
2016Wed 3 Feb 16Tue 9 Feb 16Fri 5 Feb – Sun 14 Feb
2017Wed 22 Feb 17Tue 28 Feb 17Fri 24 Feb – Sun 5 Mar
2018Wed 7 Feb 18Tue 13 Feb 18Fri 9 Feb – Sun 18 Feb
2019Wed 27 Feb 19Tue 5 Mar 19Fri 1 Mar – Sun 10 Mar
2020Wed 19 Feb 20Tue 25 Feb 20Fri 21 Feb – Sun 1 Mar
2021 לא התקיים בגלל קורונהWed 10 Feb 21Tue 16 Feb 21Fri 12 Feb – Sun 21 Feb
2022Wed 23 Feb 22Tue 1 Mar 22Fri 25 Feb – Sun 6 Mar
2023Wed 15 Feb 23Tue 21 Feb 23Fri 17 Feb – Sun 26 Feb
2024Wed 7 Feb 24Tue 13 Feb 24Fri 9 Feb – Sun 18 Feb
2025Wed 26 Feb 25Tue 4 Mar 25Fri 28 Feb – Sun 9 Mar
2026Wed 11 Feb 26Tue 17 Feb 26Fri 13 Feb – Sun 22 Feb
2027Wed 3 Feb 27Tue 9 Feb 27Fri 5 Feb – Sun 14 Feb
2028Wed 23 Feb 28Tue 29 Feb 28Fri 25 Feb – Sun 5 Mar
2029Wed 7 Feb 29Tue 13 Feb 29Fri 9 Feb – Sun 18 Feb
2030Wed 27 Feb 30Tue 5 Mar 30Fri 1 Mar – Sun 10 Mar
2031Wed 19 Feb 31Tue 25 Feb 31Fri 21 Feb – Sun 2 Mar
2032Wed 4 Feb 32Tue 10 Feb 32Fri 6 Feb – Sun 15 Feb
2033Wed 23 Feb 33Tue 1 Mar 33Fri 25 Feb – Sun 6 Mar
2034Wed 15 Feb 34Tue 21 Feb 34Fri 17 Feb – Sun 26 Feb
2035Wed 31 Jan 35Tue 6 Feb 35Fri 2 Feb – Sun 11 Feb
2036Wed 20 Feb 36Tue 26 Feb 36Fri 22 Feb – Sun 2 Mar
2037Wed 11 Feb 37Tue 17 Feb 37Fri 13 Feb – Sun 22 Feb
2038Wed 3 Mar 38Tue 9 Mar 38Fri 5 Mar – Sun 14 Mar
2039Wed 16 Feb 39Tue 22 Feb 39Fri 18 Feb – Sun 27 Feb
2040Wed 8 Feb 40Tue 14 Feb 40Fri 10 Feb – Sun 19 Feb
2041Wed 27 Feb 41Tue 5 Mar 41Fri 1 Mar – Sun 10 Mar
2042Wed 12 Feb 42Tue 18 Feb 42Fri 14 Feb – Sun 23 Feb
2043Wed 4 Feb 43Tue 10 Feb 43Fri 6 Feb – Sun 15 Feb
2044Wed 24 Feb 44Tue 1 Mar 44Fri 26 Feb – Sun 6 Mar
2045Wed 15 Feb 45Tue 21 Feb 45Fri 17 Feb – Sun 26 Feb
2046Wed 31 Jan 46Tue 6 Feb 46Fri 2 Feb – Sun 11 Feb
2047Wed 20 Feb 47Tue 26 Feb 47Fri 22 Feb – Sun 3 Mar
2048Wed 12 Feb 48Tue 18 Feb 48Fri 14 Feb – Sun 23 Feb
2049Wed 24 Feb 49Tue 2 Mar 49Fri 26 Feb – Sun 7 Mar
2050Wed 16 Feb 50Tue 22 Feb 50Fri 18 Feb – Sun 27 Feb

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטנריף מתחילה כאן

דילוג לתוכן